حفاظ شاخ گوزنی + لیست قیمت 28 اسفند 1402

حفاظ شاخ گوزنی (Deer antler guard)  نوعی حفاظ است که روی درب یا بر روی دیوار نصب شده تا از ورود سارقین جلوگیری کرده و باعث امنیت بیشتری شود این نوع حفاظ یکی از بروزترین حفاظ هایی است که روی دیوار نصب میشود که از نظر امنیت هم بالاتر از سایر انواع نرده های بالای دیوار است.

این حفاظ به دلیل تراکم و ارتفاع زیاد و البته نوک تیز و برنده آن جز امن ترین حفاظ ها محسوب می شود زیرا سارق برای عبور از آن باید تعداد زیادی نرده را برش دهد که زمان زیادی میبرد و این کار عملا شدنی نیست.

لازم است در هنگام خرید این نوع محافظ حتما با کارشناسان و متخصصین این حوزه مشورت نمایید تا با بهترین مشاوره با کیفیت ترین خرید را داشته باشید.

در ادامه قصد داریم شما را با  انواع محافظ شاخ گوزنی، عوامل تاثیر گذار بر قیمت و ویژگی های آن آشنا کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

لیست قیمت شاخ گوزنی 28 اسفند 1402 تراکم 20، 24، 28 ردیف

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعتراکم 20 ردیف تراکم 24 ردیفتراکم 28 ردیف
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر291327383
2نرده شاخ گوزنی80 سانتی متر309348408
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر327369434
4نرده شاخ گوزنی100 سانتی متر344390460
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر362412487
6نرده شاخ گوزنی120 سانتی متر379434513
قیمت های فوق بابت (هر متر) حفاظ با تراکم 20، 24، 28 ردیف، قیمت براساس (هزار­تومان) در تاریخ 28 اسفند 1402 می باشد.

عوامل موثر بر قیمت شاخ گوزنی چیست؟

قیمت شاخ گوزنی به عوامل متعددی وابسته است که این عوامل عبارتند از:

  • متراژ
  • نوع جوش
  • تراکم میلگرد
  • نوع رنگ
  • نحوه نصب
  • متراژ دیوار
  • نوع میلگرد

این عوامل هم چنین بر قیمت هر متر شاخ گوزنی تاثیر گذارند.

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

برای خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی پس از مشاهده لیست قیمت 28 اسفند 1402 این نرده و بررسی نمونه کارها و انواع مدل های این محافظ می توانید با کارشناسان مجموعه حفاظ دات کام تماس بگیرید و پس از ارسال کارشناسان فنی مجموعه ما به محدوده تهران و کرج (کاملا رایگان) نسبت به انتخاب و خرید اینترنتی محافظ خود اقدام نمائید.

خرید و فروش حفاظ شاخ گوزنی در تهران

اما خرید و فروش حفاظ شاخ گوزنی در تهران دارای جزئیاتی هست که بسته به هوش شما باید مورد توجه قرار گیرد. تهران شهری است که فروش این نوع فنس در آن بسیار گسترده اتفاق می‌افتد و حتی به شهر‌های دیگر هم ارسال و نصب انجام داده می‌شود. باید برای خرید این نوع نرده‌های محافظ دقت زیادی به خرج دهید تا با توجه به هزینه ای که پرداخت می‌کنید بهترین کیفیت را دریافت کرده تا در برابر سارقان ایمنی بالایی را داشته باشد.

امنیت که اصلی ترین دلیل هر فردی برای نصب نرده‌های بالای دیوار ساختمان و باغ‌ها است این اجازه را به خریدار نخواهد داد که محصولی ارزان و کم کیفیت را تهیه کند و امنیت ساختمان، اموال و خانواده خود را کاملا به خطر اندازد.

ویژگی های فنس شاخ گوزنی

فنس شاخ گوزنی یکی از بهترین فنس هایی است که معمولاً روی دیوارها از آن استفاده میشود.
این محافظ در ارتفاعی بین ۵۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر در بازار وجود دارد و معمولاً بر روی دیوار‌های دور حیاط ساختمان کار گذاشته میشود.

به دلیل جنس فولاد و نوک‌های تیز و برنده و همچنین شاخک‌های درهم تنیده و نامنظم مانند شاخ گوزن، عبور افراد را غیرممکن ساخته و به امنیت منزل می افزاید.
حفاظ‌های دیگری مانند نرده شاخ گوزنی با قیمت‌های مختلف به صورت ثابت وجود دارند که سبب امنیت بیشتر شده و علاوه بر این محافظ دیوار ورودی فنس شاخ گوزنی نیز در بحث سیستم های حفاظتی منزل پرکاربرد است.
حفاظ‌های دیگری مانند این حفاظ یا محافظ آلومینیومی نیز برای دیوارهایی با ارتفاع کم وجود دارد که ممکن است زیبایی بیشتری داشته باشند.
اما ازلحاظ ایمنی، قدرت و کارایی حفاظ شاخ گوزنی را ندارند.
این فنس باقابلیت رنگپذیری که دارد قابلیت ست شدن با تمام نما‌های متفاوت ساختمان را داشته تا در کنار تأمین امنیت زیبایی خانه را افزایش دهد.
لینک کوتاه مطلب : https://b2n.ir/g51882

نرده شاخ گوزنی 💎بهترین حفاظ روی دیوار
بر حسب متراژ دیوار  💲 قیمت محافظ
بهترین میلگرد ✔️کیفیت نرده شاخ گوزنی
حضوری  🛒 نحوه خرید
جوش CO2 ⚠️ نوع جوش

مزیت های نصب نرده شاخ گوزنی

یکی از مزیت های نصب نرده شاخ گوزنی این است که، این محصول به دلیل تراکم بالا و تو در تو بودن شاخه های نرده در هم تقریبا غیر قابل نفوذ میباشد. یعنی سارق برای نفوذ و عبور از این محافظ میبایست که تعداد بسیار زیادی از نرده های تو در تو را برش دهد که از لحاظ زمانی وقت بسیار زیادی از سارق را می گیرد که این کار عملا شدنی نیست.

این خود به تنهایی یکی از ویژگی های بارز و ایمن نرده های شاخ گوزنی نسبت به سایر محافظ های دیگر می باشد. از دیگر تفاوت های مهم این محافظ که برتری های این محافظ را نسبت به بقیه موارد دیگر نشان میدهد، زیبایی و قیمت هر متر این محافظ می باشد. این محافظ های شاخ گوزنی با الهام از شاخ گوزن با شکل موزون و بسیار زیبای ساخته شده است که به طرز عجیبی به زیبایی ساختمان دو چندان می افزاید.

شما می‌توانید با در تماس بودن با تیم پشتیبانی ما قیمت حفاظ شاخ گوزنی در 28 اسفند ماه 1402 را دریافت کنید.

نکات اساسی که هنگام خرید نرده شاخ گوزنی باید به آن توجه کنید

در این بخش مواردی که هنگام خرید نرده شاخ گوزنی باید به آن توجه کنید اورده شده است. عوامل تاثیر گذار در قیمت را در ادامه مطلب به دقت بررسی کرده ایم. در صورت نیاز می‌توانید هر یک از بخش های مورد نظر را مطالعه نمایید. همچنین برای مشاهده لیست قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی روز 28 اسفند 1402 به جدول ابتدای صفحه رجوع کنید.

  • ارتفاع حفاظ
  • وزن حفاظ
  • تراکم حفاظ
  • قطر میلگرد
  • نوع رنگ
  • نحوه نصب
  • نحوه محاسبه قیمت هر متر شاخ گوزنی
  • بررسی نمونه حفاظ
  • سابقه کار شرکت
  • استعلام ثبت شرکت
  • بیمه مسئولیت مدنی
  • هزینه حمل و نصب

شما می‌توانید با در تماس بودن با تیم پشتیبانی ما قیمت شاخ گوزن در 28 اسفند ماه 1402 را دریافت کنید.

تاثیر ارتفاع نرده شاخ گوزنی در امنیت آن

از نظر ارتفاع نرده شاخ گوزنی تقریبا هیچ محدودیتی وجود ندارد، در عمل نرده روی دیوار از ارتفاع 20 سانتی متر تا ارتفاع 250 سانتی متر و بیشتر قابل تولید است، ولی از نظر منطقی معمولا در ارتفاع 70 تا 120 سانتی متر تولید می شود.

در مورد ارتفاع نمیشود یک عدد اعلام کرد و مثلا گفت بهترین ارتفاع حفاظ روی دیوار 120 سانتی متر است. ارتفاع حفاظ کاملا بستگی داره به وضعیت پروژه دارد. به عنوان مثلا در صورتی که ارتفاع دیوار ساختمان کوتاه باشد، باید از نرده روی دیوار با ارتفاع بیشتر استفاده شود تا امنیت ساختمان تامین شود.

حفاظ

برای دریافت لیست قیمت و خرید حفاظ روی دیوار که نرده های شاخ گوزنی زیر مجموعه این حفاظ ها هستند روی دکمه زیر کلیک کنید.

برای دیوارهای بلند معمولا نیاز به استفاده از نرده شاخ گوزنی با ارتفاع زیاد نیست و اینکار باعث افزایش غیر ضروری هزینه پروژه میشود. در بین ارتفاع های مختلف حفاظ با ارتفاع 90 سانتی متر محبوب ترین و پرفروش ترین ارتفاع میباشد.

آخرین نکته ای که در مورد ارتفاع حفاظ دیوار باید گفت این است که هر چه ارتفاع حفاظ افزایش پیدا کند امنیت حفاظ هم افزایش پیدا میکند و این عامل اندکی سبب تغییر قیمت شاخ گوزن نیز خواهد شد.

طبیعی است که نرده شاخ گوزنی با ارتفاع 120 سانتی متر امنیت بیشتری برای ساختمون شما ایجاد میکند نسبت به نرده با ارتفاع 70 سانتی متر.

تصاویر-عکس حفاظ شاخ گوزنی

برای دیدن عکس حفاظ شاخ گوزنی و نمونه کارهای مجموعه حفاظ دات کام می توانید به گالری زیر مراجعه کنید

لینک کوتاه مطلب : https://bit.ly/3ovSgqP

شما می‌توانید با در تماس بودن با تیم پشتیبانی ما قیمت حفاظ شاخ گوزنی در 28 اسفند 1402 را دریافت کنید.

رنگ آمیزی و نوع جوشکاری نرده شاخ گوزنی

معمولا از دو روش جوشکاری نرده شاخ گوزنی استفاده میشود. یک نوع با گاز کربن دی اکسید و نوع دیگر، جوشکاری با الکترود است. روش دوم که کار با الکترود است تقریبا قدیمی است و طول عمر بالایی به نرده شاخ گوزنی نمی دهند. در مقابل حفاظ هایی که با گاز کربن دی اکسید به صورت دو طرفه جوش داده شده باشند، امنیت و استحکام و زیبایی بیشتری دارند.

این مرحله نیز دو روش جدا دارد. روش اول که قدیمی نیز می باشد، این است که محصول را به کل در رنگ قرار می دهند. این روش برای تولید کنندگان بسیار کم هزینه است و زیبایی و براق بودن لازم را ندارد.

روش دوم که امروزی است، کوره ای (الکترواستاتیکی) نام دارد. این روش علاوه بر زیبایی بیشتر، استحکام و طول عمر محصول را بالا می برد. در حفاظ دات کام از این روش برای رنگ آمیزی کل محصولات استفاده می شود.

عدم امکان عبور گربه از حفاظ شاخ گوزنی
عدم امکان عبور گربه از نرده شاخ گوزنی

شما می‌توانید با در تماس بودن با تیم پشتیبانی ما قیمت حفاظ شاخ گوزنی در 28 اسفند 1402 را دریافت کنید.

تاثیر وزن حفاظ شاخ گوزنی بر روی قیمت نرده

وزن حفاظ شاخ گوزنی به صورت مستقیم با تراکم و ارتفاع حفاظ ارتباط دارد. هر کدام از این دو مورد افزایش پیدا کند، وزن نرده هم بیشتر میشود و به طبع باعث افزایش قیمت نرده شاخ گوزنی میشود.

هر متر میلگرد 10 استاندارد حدود 650 گرم وزن دارد.

برای تولید هر متر انواع نرده شاخ گوزنی بسته به مدل، تراکم و ارتفاع از 15 تا 80 متر میلگرد استفاده می شود که میزان تراکم در قیمت هر متر از این نرده تاثیر گذار است.

لینک کوتاه مطلب : https://cutt.ly/BTzB50Y

حفاظ شاخ گوزنی قیمت

شما می‌توانید با در تماس بودن با تیم پشتیبانی ما قیمت حفاظ شاخ گوزنی در 28 اسفند 1402 را دریافت کنید.

وزن نرده شاخ گوزنی گزینه مناسبی برای مقایسه دو شرکت مختلف تولیدی نرده دیوار باهم نیست. اتفاقی که در عمل می افتد این است که به عنوان مثال یک شرکت وزن محصول را صادقانه 18 کیلوگرم اعلام میکند و شرکت دوم سوء استفاده میکند و وزن محصول را 21 کیلوگرم اعلام میکند شما شرکت دوم را انتخاب میکنید و محصولی که در نهایت به شما تحویل داده میشود حداکثر 15 کیلوگرم وزن دارد.

فقط در صورتی که شما خودتان شخصا محصولات شرکت های مختلف رو وزن کرده باشید میتونید استناد کنید، پیشنهاد میکنیم وزن های اعلام شده از طرف تولید کننده های مختلف نرده شاخ گوزنی رو به هیچ وجه ملاک مقایسه دو محصول قرار ندید.

شما میتوانید قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم های مختلف را در روز 28 اسفند 1402 مشاهده کنید.

لیست قیمت شاخ گوزنی 28 اسفند 1402 تراکم 32، 36، 38 ردیف

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعتراکم 32 ردیف تراکم 36 ردیفتراکم 38 ردیف
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر440499492
2نرده شاخ گوزنی80 سانتی متر471535531
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر502572572
4نرده شاخ گوزنی100 سانتی متر533608611
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر565643651
6نرده شاخ گوزنی120 سانتی متر596680677
قیمت های فوق بابت (هر متر) حفاظ با تراکم 32، 36، 38 ردیف، قیمت براساس (هزار­تومان) در تاریخ 28 اسفند 1402 می باشد.

مناسب ترین تراکم نرده حفاظ شاخ گوزنی

مناسب ترین تراکم نرده حفاظ شاخ گوزنی کدام است؟ یک از اصلی ترین موارد تاثیر گذار در قیمت هر متر از این حفاظ و امنیت این نرده تراکم است. در نرده شاخ گوزنی تراکم های 20، 24، 28، 32، 36 ،38 موجود است و اگر تراکم بیشتری بخواهید باید سفارش خود را به طور سفارشی ثبت کنید.

قطر میلگرد نرده شاخ گوزنی

قطر میلگرد نرده شاخ گوزنی های مصرفی برای تولیداین نرده ها از 8 تا 12 میلی متر میباشد. هر چه قطر میلگرد نرده بیشتر باشد، وزن کل نرده افزایش پیدا میکند و به مراتب قیمت این نرده هم افزایش پیدا خواهد کرد، ولی در مورد تاثیر قطر میلگرد بر روی امنیت نرده تاثیرش پیچیده تر است. یعنی یک نرده دیواری که تماما با میلگرد 10 ساخته شده است، حدود 7 درصد گرون تر از نرده ای میباشد که تماما با میلگرد 9 ساخته شده باشد، ولی واقعا امنیت این دو نرده باهم تفاوت دارد؟ این اختلاف با چشم قابل تشخیص نیست.

حفاظ شاخ گوزنی رنگ کوره ای

قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی

قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی در مجموعه حفاظ دات کام شامل هزینه لوازم و ابزار مورد نیاز برای نصب هر پنل نیز می باشد که این مبلغ برای نصب هر پنل از 20 هزار تومان تا 30 هزار تومان می باشد . برای دریافت مشاوره در مورد قیمت روز 28 اسفند 1402 و خرید و نصب نرده شاخ گوزنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

قیمت حفاظ شاخ گوزنی اصفهان

صنایع فلزی حفاظ دات کام به سبب شرایط پیش آمده برای همشهریان عزیز در شهر اصفهان شرایطی فراهم کرده است که حفاظ شاخ گوزنی مورد نظر خود را از طریق سایت انتخاب و قیمت به روز را ببیند و سپس تنها با یک تلفن آنرا خریداری کرده و بین 7 الی 10 روز کاری حفاظ شاخ گوزنی قیمت و خریداری شده به دست شما در شهر اصفهان میرسد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در مازندران

حفاظ شاخ گوزنی در شهر مازندران را نیز میتوانید از مجموعه ما قیمت و خریداری کنید و دیگر نیازی به خرید حضوری نیست و میتوانید تنها با یک تماس با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره ای رایگان تلفنی درباره خرید و قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهر مازندران داشته باشید.

شما می‌توانید با در تماس بودن با تیم پشتیبانی ما قیمت روز حفاظ شاخ گوزنی در 28 اسفند ماه 1402 را دریافت کنید.

ما پیشنهاد میکنیم نرده شاخ گوزنی که تهیه میکنید با میلگرد 9 یا 10 باشد.

برای مشاوره انتخاب ارتفاع مناسب نرده شاخ گوزنی ما با 3 روش آماده خدمت به شما عزیزان هستیم:

1- با شماره تلفن 09107500538 تماس بگیرید مشخصات ساختمانتان را بگویید تا ما برای انتخاب ارتفاع شما را راهنمایی کنیم.

2- اسم و شماره تماس خودتان را از طریق این فرم برای ما ارسال کنید، مشاوران ما در کمتر از 1 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

3- فرم درخواست بازدید رایگان، با پر کردن این فرم حداکثر بعد از 24 ساعت یک کارشناس بعد از هماهنگی از پروژه شما بازدید خواهد کرد و با توجه به شرایط پروژه شما را راهنمایی خواهد کرد.

حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع زیاد

شما می‌توانید با در تماس بودن با تیم پشتیبانی ما قیمت حفاظ شاخ گوزنی در 28 اسفند ماه 1402 را دریافت کنید.

نکته پایانی

دیگر موارد باقی مانده بسیار ساده و مبتنی بر سلیقه شماست، در نتیجه نیازی به توضیحات اضافی در این موارد نیست. اگر نیاز به مشاوره دارید میتوانید همین الان با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مورد نظرتان را که شامل قیمت 28 اسفند 1402 هر متر شاخ گوزنی و عوامل دیگر می باشد را کسب کنید.

https://rb.gy/l9dwgo

1- صنایع فلزی کاوه

آدرس سایت kmi.ir

معرفی شرکت:

شرکت صنایع فلزی کاوه  یک شرکت تولید کننده صنایع فلزی است که زیرساخت های فنی و تکنولوژیکی، و هم‌چنین قابلیت‌ها و توانایی‌های فنی و مهندسی خود را در جهت طراحی، تولید و نصب  صنایع فلزی شامل  حفاظ روی دیوار، دربهای آکاردئونی، حفاط پنجره، نرده بالکن، نرده راه پله، درب فلزی، فلاشینگ و تابلوهای دکوراتیو ایجاد و توسعه می‌دهد. در کنار این قابلیت‌ها شرکت توانایی انجام عملیات تکمیلی تولید در حوزه‌های فلزی دیگر را نیز مورد توجه دارد، که این توانایی‌ها در جهت تکمیل قطعات و مجموعه‌های تولیدی، و تبدیل آن‌ها به مجموعه‌های مورد نیاز مخاطبین صورت می‌گیرد.

قطعات و مجموعه‌های تولیدی این شرکت مورد نیاز تمامی مخاطبین در  داخل و خارج کشور می‌باشد . ما در شرکت صنایع فلزی کاوه ضمن این‌ که محصولات خود را با سرعت، کیفیت، و استانداردهای مورد قبول در سطح ملی و جهانی، و با قیمت رقابتی عرضه می‌نماییم، از تکنولوژی دانش فنی، تجهیزات و ماشین آلات، توان مهندسی، و دیگر زیرساخت‌های قدرتمند برخوردار هستیم که مورد قبول دست اندرکاران مختلف این حوزه می‌باشد.

https://kmi.ir/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%a7/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://kmi.ir/%d9%86%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

2- ایمن سازه

آدرس سایت: imensazeh.com

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی ایمن سازه :

معرفی شرکت:

صنایع نرده حفاظ ایمن سازه فعالیت خود را از سال 1387 با بیش از 3000 پروژه موفق اجرا شده در کشور در زمینه ساخت و نصب انواع نرده حفاظ آهنی برای روی دیوار : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، حفاظ نخل مرداب ، حفاظ با میلگرد خاردار ، سر نیزه حفاظ و همچنین نرده حفاظ ساده و فرفورژه و متحرک برای پنجره و حفاظ درب آکاردئونی کشویی و … با کادری مجرب و بهترین متریال روز دنیا فعالیت دارد .

https://imensazeh.com/index.html

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://imensazeh.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%87%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D8%B1-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C.html

3- آنلاین حفاظ

آدرس سایت: onlinehefaz.ir

لیست قیمت شاخ گوزنی حفاظ آنلاین حفاظ :

معرفی شرکت:

مجموعه آنلاین حفاظ با ماموریت تولید حفاظهای امنیتی فلزی از جمله حفاظ شاخ گوزنی، درب آکاردئونی، نرده راه پله، حفاظ پنجره، نرده بالکن و درب فلزی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده است.

https://onlinehefaz.ir/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%a7/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://onlinehefaz.ir/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

4- حفاظ دات کام

آدرس سایت: حفاظ.com

http://bit.do/fSztN-

لیست قیمت شاخ گوزنی حفاظ دات کام :

معرفی شرکت:

ما در حفاظ دات کام ☑️ مفتخر هستیم تا همواره بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما ارائه دهیم. فهرست محصولات ما را مشاهده می کنید و این را فراموش نکنید که تمامی محصولات ما را می توانید به صورت قسطی خریداری کنید. مشاوره و بازدید در محل کاملا رایگان می باشد و شما می توانید پس از مشاهده محصول سفارش دهید.

https://xn--mgbl8a8a.com/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://xn--mgbl8a8a.com/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c/

5- کاوه کمپانی

آدرس سایت: kaveh-company.com

لیست قیمت شاخ گوزنی حفاظ کاوه کمپانی :

معرفی شرکت:

شرکت کاوه کمپانی از سال 1390 تاسیس شد و یکی از اهداف شرکت پر نمودن خلاء موجود در بخش تولیدی حفاظهای ساختمانی بود این شرکت با داشتن نیروی متخصص و ماشین آلات به روز با تکنولوژی بالا از پیشگامان تولید حفاظهای اماکن در ایران میباشد شرکت کاوه کمپانی باتوجه به بالابودن کیفیت محصولات و همچنین قیمت رقابتی توانسته است بخش بزرگی از بازار را در اختیار بگیرد و اعتماد مشتریان بزرگ و حساس بر روی امنیت، همچون وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی،سپاه پاسداران،قرارگاه خاتم الانبیا،وزارت امور خارجه،صداو سیمای جمهوری اسلامی و صدها مشتری دیگر را جلب نماید.

https://kaveh-company.com/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%a7/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://kaveh-company.com/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

6- ایران سازه

آدرس سایت: irsaze.com

لیست قیمت حصار شاخ گوزنی ایران سازه :

معرفی شرکت:

در ایران سازه از بهترین مواد اولیه برای تولید یک محصول با کیفیت استفاده می کند و در نصب نرده تمامی ضمانت های ایمنی که در بالا ذکر شد، را انجام می دهیم تا در نهایت خرید راحت و بدون دردسری را برای شما دوستان عزیز انجام می دهیم. قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی: از افراد سودجو آگاه باشید از آنجا که انواع حفاظ شاخ گوزنی نمونه ثابت نیست و هر تولید کننده نمونه خاص خود را دارد ، باید در نظر داشته باشید که برخی از شرکت ها ساختار ضعیفی از نرده شاخ گوزنی و محصولات تولید کنندگان معتبر تهیه می کنند.

خریدار بی خبر فقط یک نام و کد را مشاهده می کند ، اما محصول نهایی ممکن است محصولی با کیفیت پایین باشد. اما این چگونه برای این شرکت ها سودآور است؟ از آنجایی که قیمت محافظ حفاظ شاخ گوزنی در هر واحد به مشتری پیشنهاد می شود ، افراد سودجو که از میله های نازک استفاده می کنند وزن نهایی محصول را کاهش می دهند و بنابراین قیمت کارخانه های معتبر را کاهش می دهند.

https://irsaze.com/%D9%86%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C-2.html

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://irsaze.com/%D9%86%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C-2.html

7- صنایع فلزی چکش

آدرس سایت: chakosh.co

معرفی شرکت:

در صنایع فلزی چکش با گردآوری نیروهای متخصص و جوان اقدام به تولید عمده حفاظ های فلزی روی دیوار، پنجره و بالکن، درب و… با شیوه های نوین شده است. مهم ترین ملاک برای ما رضایت مشتری است و همواره در پی ارائه بهترین خدمات هستیم.

https://chakosh.co/about-us/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://chakosh.co/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

8- ایمن کاران وحدت

آدرس سایت: imenkv.ir

لیست قیمت حصار شاخ گوزنی ایمن کاران وحدت :

معرفی شرکت:

درباره گروه صنعتی ایمن کاران وحدت گروه صنعتی ایمن کاران وحدت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار ، حفاظ نامنظم و هر گونه حفاظ پنچره،درب پارکینگ،درب های پروفیلی و درب آکاردئونی و حفاظ آکاردئونی می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز نموده است . گروه صنعتی ایمن کاران وحدت قابلیت تولید ماهانه ۳۰۰۰ متر انواع حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار را دارا می باشد.

هدف ایمن کاران وحدت آرامش خاطر و امنیت شما عزیزان می باشد . حفاظهای گروه صنعتی ایمن کاران نسل جدید حفاظهای دیواری می باشد که بر خلاف حفاظهای سنتی که خود بهترین دستگیره برای بالا رفتن و جای پا برای ایستادن روی دیوار را برای سارق فراهم می کند ، دارای ایمنی منحصر به فرد می باشد . به طوری که مورد تایید پلیس پیشگیری ناجا نیز قرار گرفته و عبور از آن پس از نصب بر روی دیوار تقریبا غیر ممکن است .

زاویه شاخکهای این حفاظ طوری طراحی شده اند که به هیچ وجه جایی برای قرار دادن دست و پا برای بالا رفتن از دیوار را نمیدهد و گروه صنعتی ایمن کاران وحدت از بزرگترین و فعالترین مجتمع صنایع فلزی در استان تهران و آماده خدمت رسانی در زمینه تولید انواع دربهای فلزی ، فرفورژه ، نرده ، راه پله ، حفاظ فرفورژه ، حفاظ پنجره و حفاظ درب آکاردئونی می باشد.

https://imenkv.ir/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%a7/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://imenkv.ir/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c/

9- آهن پرو

آدرس سایت: ahan.pro

معرفی شرکت:

حدود 14 سال پیش در یکی از همین روز های معمولی تهران، شرکتی شکل گرفت که امروز بزرگترین تولید کننده محصولات فلزی در کشور می باشد. ما در این سال ها با تلاش فراوان بالاخره توانستیم خط تولید تمام اتوماتیک خود را راه اندازی کنیم. ما همیشه به فکر تولید با پایین ترین قیمت و نزدیک به قیمت آهن خام بوده ایم. امروز بیشتر از هر روز دیگر به هدف خود نزدیک شده ایم ولی این به این معنا نیست ما دست از کار کشیده ایم. ما هستیم و تلاش می کنیم و هر روز خودمون رو بهینه تر از روز قبل می کنیم.

https://ahan.pro/about-us/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://ahan.pro/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

10- صنایع فلزی آهنگر

آدرس سایت: ahangar.org

معرفی شرکت:

بیش از یک دهه از تولید اولین درب میگذرد… یک دهه همیشه به دنبال بهترین کیفیت بوده ایم. هم اکنون میتوانیم سر خود را بالا بگیریم و به جرئت بگوییم که بهترین بازار محصولات فلزی هستیم. صنایع فلزی آهنگر ارائه دهنده انواع حفاظ امنیتی فلزی برای تمام کاربری های ساختمان هاست.

https://ahangar.org/about/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://ahangar.org/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

11- آهن ایرانیان

آدرس سایت: ahaniranian.com

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی آهن ایرانیان :

معرفی شرکت:

با وجود اینکه کارخانه ما با مساحت ده هزار متر مربع در تهران واقع گردیده ولی به صورت گسترده در کل استانها و شهر‌‌‌‌های ایران فعالیت داشته و محصولات خود از جمله انواع درب‌‌‌‌های مدرن و کلاسیک و انواع نرده آهنی روی دیوار را به تمام شهرها و مناطق کشور ارسال مینماید. یکی از نقاط قوت ما جوشکاری تحت گاز با دستگاه Co2 است که به مراتب مستحکمتر از جوش‌‌‌‌های معمولی است و با تکیه به این نقطه قوت محصولات خود را دو سال گارانتی مینماید و در صورتی که هرگونه مشکلی در جوش حفاظ پیش بیاید را پذیرفته و نسبت به رفع آن اقدام مینماید البته بعید است که تولیدات ماا با مشکلی مواجه شود.

محصولات بر اساس نیاز و سفارش مشتری در سایزها ورنگ‌‌‌‌های مختلف تولید، نصب و اجرا مینماید و در صورتی که نصب به صورت صحیح و بوسیله نصابان حرف‌‌‌‌های انجام گردد دچار هیچگونه مشکلی نخواهد شد قابل توجه آرشیتکتها و معماران محترم با توجه به اینکه نمای برخی از پروژهها به صورت پله کانی، شکسته و یا طرح‌‌‌‌های خاص میباشند و ساخت نرده جهت دیوار این دسته از پروژهها احتیاج به بازدید و اندازهگیری‌‌‌‌های دقیق و تهیه نقشه دیوارها ی اجرا شده دارد.

لذا امکان اعزام کارشناسان خبره به محل پروژه به صورت رایگان را فراهم گردیده تا در صورت نیاز مشاوره‌‌‌‌های لازم جهت پیشبینی اجرای پلیت روی دیوار و اندازهگیری‌‌‌‌های دقیق و تهیه نقشه دیوار‌‌‌‌های اجرا شده را بنماید زیرا ارتفاع و عرض و اختلاف سطح دیوارها بسیار موثر بوده و توجه به اختلاف سطح دیوار‌‌‌‌های پله کانی باعث افزایش ضریب امنیتی خواهد شد محصولات ما طوری طراحی و ساخته شده اند که با کلیه طرح‌‌‌‌های کلاسیک و مدرن همخوانی داشته و در صورت نیاز و صلاح دید مشتری قابلیت تغییر در شکل و طرح طبق نظر طراحان ارشیتکت ها و معماران محترم را دارا است.

https://ahaniranian.com/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://ahaniranian.com/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C

12- حفاظ لند

آدرس سایت: hefazland.ir

معرفی شرکت:

حفاظ لند بزرگترین تولیدکننده حفاظ فلزی با توانایی تولید ماهانه بیش از 12000 هزار مترمربع درباره حفاظ لند در طی سال ها کار کردن و کسب تجربه های فراوان، با عبور از موانع و کسب اعتماد مشتریان عزیز از شناخته شده ترین شرکت های در این حوزه می باشیم. فعالیت خود را از سال 81 شروع کرده و با تلاش شبانه روزی قدم به قدم با همکاری یکدیگر پیشرفت کردیم تا بتوانیم بهترین کیفیت و شرایط را برای مشتریان خود فراهم آوریم. توصیه های حفاظ لند به شما دوستان عزیز تحقیق جامع قبل از هر انتخابی درباره شرکت ها و محصولاتشان به طور کامل تحقیق کنید! زیرا ایجاد امنیت برای ساختمان امری بسیار مهم و خطیر می باشد. انتخاب درست پس از بررسی های دقیق با دید باز اقدام به انتخاب کنید تا جای هیچ گونه پشیمانی باقی نماند.

https://hefazland.ir/about/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://hefazland.ir/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

13- آهن حفاظ

آدرس سایت: ahanhefaz.com

معرفی شرکت:

آهن حفاظ تولید کننده انواع نرده حفاظ روی دیوار ( حفاظ شاخ گوزنی – حفاظ بوته ای – حفاظ لیلیوم – حفاظ نیزار – حفاظ ایستاده سرنیزه ای ) و درب حفاظ آکاردئونی ( حفاظ درب آپارتمان ) و حفاظ پنجره آهنی میباشد . در آپارتمان ها و منازل مدرن زیبایی و ایمنی حرف اول را میزند.برای همین افراد به سراغ حفاظ می روند.اما در این بین مهم تر از همه حفاظ پنجره و حفاظ پشت درب ضدسرقت و حفاظ روی دیوار است تا بوسیله آن از ورود افراد غیرمجاز به داخل منزل یا محل خود جلوگیری نمایید.

https://www.ahanhefaz.com/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://www.ahanhefaz.com/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8_%D8%B4%D8%A7%D8%AE_%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C.html

14- سندون

آدرس سایت: sendon.ir

معرفی شرکت:

صنایع فلزی سندان با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع حفاظ های روی دیوار، حفاظ راه پله، درب آکاردئونی، درب فلزی و حفاظ نرده بالکن فعالیت می کند. سندان با بهره گیری از مهندسان با سابقه و خلاق در تلاش است تا به روز ترین و با کیفیت ترین انواع حفاظ را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

https://sendon.ir/about-us/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://sendon.ir/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

15- حفاظ مارکت

آدرس سایت: hefazmarket.com

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی حفاظ مارکت :

معرفی شرکت:

صنایع تولیدی حفاظ مارکت آهن سازه بزرگترین تولید کننده حفاظ نرده آهنی برای روی دیوار و داخل آپارتمان در ایران که با بالاترین کیفیت ساخت و مناسبترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان در کل کشور میباشد، حفاظ مارکت تولید کننده انواع حفاظ دیوار : حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ نیزار، حفاظ لیلیوم، حفاظ بوته ای و حفاظ نیزه ای یا ایستاده (آبشاری) میباشد و همچنین انواع طرح و مدل حفاظ پنجره و حفاظ بالکن و راه پله و آردواز شیروانی و حفاظ در ورودی خانه آکاردئونی جلوی درب آپارتمان میباشد، امنیت حفاظ و نرده های تولید شده بسیار بالاست به قدری که امکان عبور از آن ها به سختی و غیر ممکن است که این امر باعث میشود دزدان از ورود به آن مکان منصرف گردند .

https://www.hefazmarket.com/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%a7/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://www.hefazmarket.com/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

16- حفاظ کوروش

آدرس سایت: hefaz-korosh.ir

لیست قیمت حصار شاخ گوزنی حفاظ کوروش :

معرفی شرکت:

حفاظ کوروش با تکیه بر استراتژی 10 ساله مشتری محور خود در پی تحقق چشم اندازی به شرح زیر می باشد: 1) انتخاب نیروهای ماهر برای همکاری 2) تولید محصولات با حداکثر کیفیت ممکن به کمک نیروهای متخصص 3) ارائه خدمات پشتیبانی با کیفیت 4) نگاه بلند مدت به مشتریان به عنوان سرمایه های شرکت 5) تأکید بر استفاده از تکنولوژی های روز

https://hefaz-korosh.ir/about/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://hefaz-korosh.ir/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

17- حفاظ برتر

آدرس سایت: hefazbartar.com

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی حفاظ برتر :

معرفی شرکت:

با توجه به موفقیت مجموعه حفاظ برتر در زمینه طراحی و ساخت با کیفیت انواع سازه های فلزی درب پارکینگ ، حفاظ پنجره ، همچنین با توجه به عدم حضور تولید کننده معتبر و باکیفیت در صنعت حفاظ روی دیوار ساختمان که عمدتا شامل حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای می شد؛ مدیران مجموعه با توجه به درخواستهای مکرر خریدارن در سال 1382 تولید انواع حفاظ و فنس روی دیوار را کارخانه واقع در شهرک صنعتی ، در دستور کار قرار داد. گروه تولیدی حفاظ برتر با توجه به داشتن تیم طراحی کار آزموده در مرحله اول اقدام به اصلاح نرده حفاظ روی دیوار با نام تجاری شاخ گوزنی نمود.

در همان سال اول حفاظ برتر با ارائه نسخه جدیدی از حفاظ شاخ گوزنی سهم بسزائی در رشد و توسعه انواع حفاظ روی دیوار را داشته است . نرده حفاظ های نیزار و بوته ای برای اولین بار در گروه حفاظ برتر تولید و روانه بازار شده است.

اکنون که در اوائل سال 1399 قرار داریم حفاظ بوته ای در ارتفاع های تا 100 سانت و حفاظ نیزار در ارتفاع های بالاتر از 100 تا 150 سانت ، بهترین نرده حفاظ روی دیوار موجود در بازار هستند. پروژه هائی مانند: نرده کشی سفارت ایران در کربلا، به متراژ 800 متر طول و ارتفاع 150 سانت از نوع حفاظ نیزار نرده کشی کل محوطه استانداری کرمانشاه به متراژ 750 متر طول و ارتفاع 120 سانت از نوع حفاظ لیلیوم نرده کشی ترمینال مسافربری قم متراژ 300 متر در ارتفاع 150 سانت از نوع حفاظ کلاسیک نرده کشی بیمارستان امام رضا به متراژ 1300 متر و ارتفاع 80 سانت از نوع حفاظ شاخ گوزنی

نرده کشی شرکت ایرتویا و نرده کشی انبار گلد ایران (شرکت ال جی ) در تهران از نوع حفاظ نیزار نرده کشی فاز سوم شهرک اکباتان ضلع شمال (از جنب بیمارستان صارمی تا انتهای شهرک از نوع حفاظ شاخ گوزنی نرده کشی شهرک مسکن ویژه در اراک از با ارتفاع 100 سانت در اراک نرده کشی شهرک هچیرود در چالوس و شهرک شخصی در نوشهر در پلنگ ستان چهارم از نوه حفاظ شاخ گوزنی در شمال و دهها پروژه امنیتی داخلی از جمله افتخارات تیم طراح و تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در مجموعه حفاظ برتر است.

کلیه این پروژه ها از مراحل ابتدا که شامل مشاوره ، بازدید در محل به صورت رایگان (حتی در عراق_کربلا) ،طراحی و انتخاب حفاظ با توجه به بازدید ها ، توافق و عقد قرارداد، بارگیری و ارسال و در آخر نصب نرده حفاظ به همراه آرایش و لکه گیری تنها با یک تماس در ابتدا انجام گرفته است . تمام این پروژه ها با زحمات شبانه روزی پرسنل حفاظ برتر انجام پذیرفته است . درباره حفاظ برتر: بزرگترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی ایران گروه تولیدی حفاظ برتر بزرگترین تولید کننده و صادر کننده انواع درب ، نرده ،حفاظ و گلنرده های فلزی واقع در استان تهران ،منطقه صنعتی آدران (بین شهر های تهران ،کرج ، شهریار )میباشد.

این مجموعه در قالب گروه تولیدی به عنوان مجموعه ای تخصصی در صنعت ساختمان مفتخر است که در سالهای گذشته با تلاش مستمر متخصصان توانمند و کارآمد حود توانسته است گام ها بلندی در جهت ارایه فن آوری های نوین در بخش صنعت ساختمان بردارد. نگرش به تکنولوژی نوین و گسترده ،استمرار در خلاقیت و نوآوری در طراحی ،به همراه استفاده از مدیران کارآمد موجب گردیده است تا محصولات ما با بهترین کیفیت در رقابت با محصولات مشابه داخلی و خارجی بدرخشد . حفاظ برتر با احداث سالنهای تولید و استقرار تمامی زیر مجموعه های خود مانند سالن برش‌کاری ، سالن خم کاری ،پرسکاری ، جوشکاری ، آهنگری و نقاشی به همراه بکار گیری از نیروی با تجربه و متخصص ضمن خودکفایی توانسته است سهمی هرچند کوچک در رقابت با کشور های ترکیه و چین در بازار های صادرات داشته باشد.

بازار های صادراتی داشته باشد . گروه تولیدی حفاظ برتر با بررسی محصولات حفاظ موجود در بازار ، و در راستای رفع ایرادات و نواقص امنیتی این حفاظ ها ، محصولاتی با شاخصه های بالای کیفی و ایمنی را طراحی و روانه بازار کرد . اولین حفاظ نرده روی دیوار تولیدی در گروه تولیدی حفاظ برتر، حفاظ شاخ گوزنی شرکتی بود که در مقایسه با قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی سعی شده هم طراحی بهتر و هم قیمت مناسب تر لحاظ گردد. گروه تولیدی حفاظ برتر بعد از آرایه حفاظ شاخ گوزنی ویژه شرکتی شروع به طراحی حفاظ های مختلف با در نظر گرفتن شکل ظاهری و نمای ساختمان ، رنگ محصولات و تولید حفاظ های مختلف را با طراحی در سبک های کلاسیک و مدرن نموده است.

https://hefazbartar.com/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://hefazbartar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%86%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8_-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

18- ثامن حفاظ

آدرس سایت: samenhefaz.com

لیست شاخ گوزن قیمت ثامن حفاظ :

نرده حفاظ بوته ای، حفاظ نیزه ای، حفاظ دیواری، شاخ گوزنی، حفاظ ساختمانی، حفاظ آهنی، حفاظ نیزار، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ آبشاری، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی از نام های دیگر این نوع حفاظ می باشد. جنس حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد است، که پس از نصب بر روی دیوار ساختمان (نرده دیوار)، امنیت بالایی را در مقابل هزینه بسیار کم پرداختی، ارائه می دهد. در برخی از موارد تصور بر این است که قیمت حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باشد حتما کیفیت بالاتری دارد. این امر در مورد کارخانه های تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی صدق نمیکند و ملاک قیمت گذاری حفاظ شاخ گوزنی به شدت به 3 عامل وزن ، نوع رنگ و جوش حفاظ شاخ گوزنی بستگی دارد.

معرفی شرکت:

گروه تولید ثامن حفاظ از سال 1380 در زمینه تولید انواع درب پارکینگ ، درب فرفورژه و انواع مختلف نرده حفاظ ، حفاظ پنجره ، حفاظ روی دیوار ، حفاظ بالکن ،نرده راه پله و نرده راه پله پیچ شروع به فعالیت نمود گروه تولیدی ثامن حفاظ در 20 کیلومتری جنوب غربی استان تهران در منطقه صنعتی آدران در زمینی به مساحت 4000 متر ، مشتمل بر واحد هار درب سازی ، پرس کاری ، خم کاری ،جوش کاری ، آهنگری و خط رنگ کوره ای استقرار یافته است.

هم اکنون با ظرفیت تولید 36000 هزار متر انواع نرده حفاظ روی دیوار و 150 تن درب پارکینگ در سال به عنوان بزرگترین واحد تولیدی نرده حفاظ روی دیوار در ایران و برترین تولید کننده درب پارکینگ در ایران مشغول به فعالیت است . مدیران و پرسنل این مجموعه با پشتکاری و تلاش مستمر شبانه روزی خود و استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته اند علاوه بر حضور در بازار های داخلی در زمینه صادرات انواع درب پارکینگ به کشور های اروپائی و حوضه خلیج فارس موجب افتخار و اقتدار تولیدات ایرانی در کشورهای مختلف باشند .

https://samenhefaz.com/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%ab%d8%a7%d9%85%d9%86-%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://samenhefaz.com/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

19- حفاظ صنعت

آدرس سایت: hefazsaneat.com

لیست شاخ گوزن قیمت حفاظ صنعت :

معرفی شرکت:

صنایع فلزی حفاظ صنعت بزرگترین و معتبرترین مجموعه تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ لیلیوم و هر گونه حفاظ آهنی و درب آکاردئونی در کشور می باشد و با توجه به تجارب و کادر مجرب خود قابلیت تولید ماهانه بیش از10000 متر از انواع حفاظ را دارد.

حفاظ های نسل جدید بهترین حفاظ های دیواری می باشد که بر خلاف حفاظهای سنتی که خود بهترین جایگاه برای بالا رفتن و جای پا برای ایستادن روی دیوار را برای سارقین فراهم می کند، دارای ایمنی منحصر به فرد و بسیار بالایی می باشد و به طوری که مورد تایید از پلیس پیشگیری ناجا نیز قرار گرفته است که عبور از آن پس از نصب بر روی دیوار تقریبا غیر ممکن میباشد. زاویه اجزای تشکیل دهنده این حفاظ طوری طراحی شده اند که به هیچ عنوان راهی برای قرار دادن دست و پا و بالا رفتن از دیوار را نمی دهد و صنایع فلزی حفاظ صنعت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه تولید انواع نرده حفاظ های فلزی، فرفورژه، نرده راه پله، حفاظ فرفورژه، حفاظ پنجره و حفاظ درب آکاردئونی می باشد.

https://hefazsaneat.com/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%a7/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://hefazsaneat.com/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

20- آهن کوب

آدرس سایت: ahankoob.ir

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی آهن کوب :

معرفی شرکت:

صنایع فلزی آهن کوب تولید کننده انواع حفاظ های دیوار و درب های آکاردئونی است

https://ahankoob.ir/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://ahankoob.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%86%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86/

21- جوشکاران

آدرس سایت: jooshkaran.com

لیست شاخ گوزن قیمت جوشکاران :

لیست شاخ گوزنی قیمت در سایت موجود نیست.

معرفی شرکت:

چه نوع حفاظی را برای ساختمان خود انتخاب کنیم؟ نرده روی دیوار باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ چرا بایدحفاظ روی دیوار نصب کنیم؟ آیا نرده روی دیوار میتواند به تنهایی امنیت محل زندگی و یا کار مارا تامین کند؟ در هنگام خرید حفاظ روی دیوار بایدبه چه نکاتی توجه کرد؟ تفاوت نرده روی دیوار نسل قدیم و حفاظ روی دیوار نسل جدید در چیست؟ برای دریافت پاسخ سوالات خود کافی است با مشاوران جوشکاران حفاظ تماس حاصل فرمایید.

http://jooshkaran.com/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

http://jooshkaran.com/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA/

22- تک حفاظ

آدرس سایت: takhefaz.ir

لیست قیمت شاخ گوزن قیمت تک حفاظ :

لیست قیمت شاخ گوزنی دیوار در سایت موجود نیست.

معرفی شرکت:

شرکت تک حفاظ در جنوب غرب تهران در منطقه ی صنعتی نصیر شهر در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع فضای باز و سرپوشیده تولید و با نیروی کار مستقیم ۳۰ نفری و با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰۰ متر انواع حفاظ را دارا می باشد. این شرکت در راستای جلب رضایت مشتریان و پاسخ دهی به ذوق و سلیقه های آنان با طراحی و ساخت مدل های مختلف سعی بر آن داشته فضایی را ایجاد کند که مشتریان عزیز قدرت انتخاب بیشتری را داشته باشند. و این افتخاری است که بتوانیم گامی در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان برداشته باشیم.

http://takhefaz.ir/about-us/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

http://takhefaz.ir/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

23- قائم حفاظ

آدرس سایت: ghaem-hefaz.ir

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی قائم حفاظ :

لیست قیمت شاخ گوزنی دیوار در سایت موجود نیست.

معرفی شرکت:

گروه صنعتی قائم(قائم حفاظ)بزرگترین تولید کننده حفاظ های شاخ گوزنیبوته ایلاله ای وسر نیزه ای می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵در تهران آغاز نموده وتا کنون بیش از ۸۰۰۰۰متر پروژه را به اتمام رسانده است وبالغ بر۲۰۰۰۰متر پروژه در دست اقدام دارد. مدیریت گروه صنعتی قائم کیفیت محصولات،دقت،سرعت مشتری مداری را سر لوحه کار خود قرار داده است. نرده های شاخ گوزنی بهترین انتخاب بر شماست بهترین گزینه برای دیوار ویلا ،دیوار شرکت و دیوار کارخانه می باشد. علا وه بر امنیت این نرده حفاظ ها باعث جلوه خاصی به مجموعه ساختمان شما نیز خواهد بود. نرده شاخ گوزنی در مدل های مختاف:مدل معمولی ۱ر شاخک با پایه مفتولی یا پروفیلی موجود می باشد.

https://www.ghaem-hefaz.ir/about-us/

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://www.ghaem-hefaz.ir/protection-deer-2/

24- رعد جوش

آدرس سایت: radjosh.ir

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی رعد جوش :

لیست قیمت شاخ گوزنی دیوار در سایت موجود نیست

معرفی شرکت:

ایمن صنعت مجموعه ای است که به فروش و نصب انواع کالاهای برقی، سیستم های حفاظتی و نظارتی مختلف اقدام نموده است و در همین راستا سعی کرده با اطلاع رسانی صحیح و دقیق و بررسی کامل ویژگی های محصولات خود اعم از انواع آیفون تصویری ، دوربین مداربسته ، درب اتوماتیک ( جک پارکینگی ) ، درب اتوماتیک شیشه ای ، کرکره برقی ، دزدگیر ، سیستم اعلام حریق ، دستگیره دیجیتال ، دستگاه حضور و غیاب و … به یک منبع و مرجع جامع در زمینه فروش سیستم های امنیتی و حفاظتی تبدیل گردد.

همچنین ایمن صنعت توانسته است با بهره گیری از کارشناسان خبره و آنالیزهای تخصصی این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورد که قبل از انتخاب و خرید محصول مورد نظرشان به مجموعه ای از اطلاعات تخصصی و کارشناسی شده دسترسی داشته باشند تا علاوه بر اینکه با اطمینان محصول مورد نظر خود را انتخاب می نمایند ، بتوانند خریدی آسان و حرفه ای را نیز تجربه کنند گروه صنعتی رعد جوش آهن سازه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته‌ای، حفاظ سرنیزه‌ای، حفاظ لیلیوم و هر گونه حفاظ آهنی در زمینهٔ تولید انواع حفاظ دیوار ویلا، حفاظ فرفورژه، حفاظ پنجره و حفاظ درب آکاردئونی می‌باشد.

https://radjosh.ir/index.html

آدرس صفحه خرید حفاظ شاخ گوزنی:

https://radjosh.ir/%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C

در نهایت توصیه میکنم اگه تصمیم به خرید حفاظ شاخ گوزنی دارید، سایت اینترنتی شرکت ها و لیست قیمت هر متر شاخ گوزنی و تصاویر محصول که تو واتساپ براتون ارسال میشه رو ملاک قرار ندید، کاملا میتونه گمراه کننده باشه، حتما قبل از خرید در دفتر فروش یا کارخانه تولیدی شرکتی که قصد خرید ازش رو دارید بازدید کنید و محصول رو از نزدیک ببینید و با شرکت های دیگه مقایسه کنید.

سوالات متداول

بهترین حفاظ روی دیوار کدام است؟

همه خوب می باشند ولی حفاظ شاخ گوزنی بهتر از بقیه است.

چرا بهتر است حفاظ شاخ گوزنی را از حفاظ دات کام خریداری کنیم؟

زیرا علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، مشاوره فنی رایگان هم دارد و همه مراحل در کمترین زمان انجام می شود.

بهترین نوع تراکم و ارتفاع نرده شاخ گوزنی چقدر است؟

تراکم 12 ردیف و ارتفاع 120 سانتی متر بهترین نوع نرده شاخ گوزنی است.

از چه جوشی برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی استفاده می کنید؟

ما از جوش دو طرفه CO2 استفاده می کنیم.

50 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ شاخ گوزنی + لیست قیمت 28 اسفند 1402»

    • سلام نرده شاخ گوزنی با این ارتفاع دارای تراکم های مختلفی است تراکم مورد نظر خود را انتخاب کنید در هله اول

      پاسخ
  1. هر متر شاخ گوزنی به ارتفاع ۱۱۰سانتی متر چقدر قیمت دارد و چند کیلو است؟؟؟

    پاسخ
    • قیمت و ورن شاخ گوزنی علاوه بر ارتفاع به تراکم هم بستگی دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

      پاسخ
  2. میخواستم حدود قیمت حفاظ های شاخ گوزنی را برای شهرستان بدانم در صورت امکان راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • سلام برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل تری را در اختیار شما قرار دهند

      پاسخ
    • سلام هزینه ساخت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به تراکم، رنگ ان، نوع جوش عوامل دیگر متغیر است
      و نصب ان برای 15 متر 375 هزار تومان است و برای متراژ های بالا تر هر متر ان 25 هزار تومان است

      پاسخ
  3. سلام لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی رو میخواستم و اینکه بعد سفارش تا چند روز بعد برای ما ارسال میشه؟

    پاسخ
    • با سلام
      دیدن لیست قیمت ها با انواع تراکم داخل همین صفحه قابل مشاهده است و سفارش بین 7 تا 10 روز کاری به دست شما میرسد.

      پاسخ
    • هزینه حفاظ شاخ گوزنی بر اساس مترطولی حساب میشود ولی عوامل دیگری مانند تراکم و ارتفاع مورد نظر و قطر میلگرد و… هستند که بر قیمت تاثیر دارند برای همین پیشنهاد میکنیم با کارشناسناسان فروش ما تماس بگیرید 02128422360

      پاسخ
  4. اگر می خواهید امنیت کامل را تجربه کنید از حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار هایتان استفاده کنید. بنده بسیار از این محصول راضی هستم.

    پاسخ
  5. سلام وقتتون بخیر می خواستم قیمت های انواع حفاظ شاخ گوزنی را برایم ارسال کنید

    پاسخ
  6. سلام و عرض ادب خدمت شما من چندی پیش از حفاظ های شاخ گوزنی شما برای روی دیوارم سفارش دادن حفاظ شاخ گوزنی که سفارش دادم ارتفاعشان ۱۰۰ سانتیمتر بود و تراکم که زدن تراکم ۸ بود و البته کارشناس شما گفته بود که تراکم ۱۲ انتخاب کنم ولی من نمی دونم چرا به حرفش گوش نکردم و تراکم هشت را انتخاب کردم و متاسفانه الان پشیمونم و میگم کاش به حرف کارشناسان گوش داده بودم ولی در کل از حفاظ ها خیلی راضیم امنیت را به خونه ما برگردانده و باعث شده که ما با خیال راحت زندگیم رو ادامه بدیم و امنیت را برای ما به ارمغان آورده بسیار خوشحالم از اینکه با سایت شما آشنا شدم و با گروه شما آشنا شدم و سفارش حفاظ روی دیوار را به دست شما سپردم اگه بازم بخوام سفارش بدم در انتخاب من شرکت شما هستش و به هر کسی که بخواد حفاظ بزنه شما رو معرفی می کنم خداحافظ

    پاسخ
  7. خسته نباشید کامیاب هستم از شهرستان ساوجبلاغ مزاحمتون میشم من در ساوجبلاغ باغی دارم که میخواستم جلوی اونو حفاظ بکشم البته چون متراژ باغمون زیاده فقط می خواستم جلوی اونا از حفاظ های شما استفاده کنم حدودا جلو باغ با سردرش ۵۰ متر حفاظ نیاز داره میخواستم بدونم آیا برای این منطقه هم کارشناس تون میان بازدید انجام بدن یا نه
    باید چه جوری با شما قرارداد ببندم توکرج هم آیا دفتری دارید که من بتونم برم از نزدیک و بتونم حضوری قرار دادم رو ببندم و اینکه چقدر طول میکشه این ۵۰ متر رو بسازید و برای ما بیابید آیا آماده در کارخانه دارید یا طبق سفارش مشتری تولید می کنید و اینکه قیمت نصب متری چند تومنه یا این که نصلش رویه حفاط محاسبه شده ممنون اگه توضیحات کلی به من بدین که من بتونم تصمیم بگیرم و اینکه بین حفاظ یا سیم خاردار کدام یکی برای باغ به درد میخوره خداحافظ

    پاسخ
  8. سلام خسته نباشید من از منطقه ۷ تهران مزاحمتون میشم میخواستم بدونم آیا نمایشگاهی و یا دفتری دارید که من بتونم به صورت حضوری خدمتتون برسم و این حفاظت را از نزدیک ببینم و بتونم ببینم اونها انتخاب کنم چون اعتقادی به خرید آنلاین ندارم چون معمولاً خرید آنلاین کردم نا موفق بوده و چیزی که برام آوردن با چیزی که در عکس به من نشون دادن خیلی تفاوت داشته به خاطر همین تصمیم دارم که حضوری بیام و از نزدیک کاراتونو ببینم اگه مورد پسند بود از شما خریدم رو انجام بدم لطفاً آدرس تونه محبت کنید که من در اسرع وقت بیام و کارهاتون رو ببینم ممنونم خداحافظ

    پاسخ
  9. سلام من از حوزه لیلیوم شما خیلی خوشم اومده می خواستم بدونم آیا این حفاظ ها جنبه فقط زیبایی و تزئینی و دکوری داره یا امنیت خوبی هم در برابر ورود سارقان و دزدان هم داره میخواستم در مورد حفاظ‌های لیلیوم به من توضیح بدین و بگین که بین چه رنگهایی من میتونم انتخاب داشته باشم متراژی که نیاز دارم ۲۱ متر طول و می‌خواستم رنگی که انتخاب می کنم مشکی طلایی باشه گلهاش طلایی باشه و خود حفاظ مشکی باشه ارتفاعی که انتخاب کردم ارتفاع ۷۰ سانت
    بهترین ارتفاع حفاظ‌های لیلیوم چند سانتی متر استکه من بتونم انتخاب کنم و برای داشتن لیست قیمت باید با کجا تماس بگیرم و با چه کسی صحبت کنم که برام ارسال کنید نمیخوام حفاظی که میزنم خیلی گرون باشه چون دنبال یه حفاظ خیلی مقرون به صرفه و اقتصادی هستم آیا این حفاظ لیلیوم به لحاظ اقتصادی مناسب یا خیر

    پاسخ
  10. سلام خونه باغی دارم در منطقه گیلاوند استان تهران که میخواستم برای دیوارهای آن از حفاظ شما استفاده کنم منتها مسئله‌ای که وجود داره اینه که من آخر هفته میرم اونجا و در طول هفته به خاطر اینکه سر کار هستم تو اونجا نیستم که بتونه کارشناس تون بیاد و بازدید انجام بده آیا امکانش هست که در روز جمعه کارشناسان بیان و برای ما اندازه گیری کنند و همچنین مشاوره حضوری بدن
    آیا برای گیلاوند هم بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه یا اینجا نماینده‌ای دارید که بیاد برای ما این کار را انجام بده

    پاسخ
  11. خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه میخواستم بدونم آیا وزن حفاظ ها ربطی داره به امنیتش اینکه بعضی از شرکت ها میگن که حفاظ ما وزن بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها داره چیه
    آیا به همدیگر ربط دارند و یا نه برای تبلیغات دارن این حرف ها را می‌زنند
    بهتره که هر متر چند کیلو باشه و آیا حفاظهای که شما تولید می کنید قیمتش بر اساس متره و یا بر اساس وزنشه
    حفاظ خوب باید چه مشخصاتی داشته باشه که ما بدونیم حفاظ خوبیه و انتخاب کنیم ممنون میشم فاکتورهایی که تو قیمت تاثیرگذارند و بگین و همچنین توضیحاتی در مورد مشخصات حفاظ های تولیدی خود شرکت تون به ما بفرمایید و راهنمایی کنید که بتونیم تصمیم بگیریم و خریدمون رو از بین شرکتها هایی که داریم تحقیق می‌کنیم انجام بدین فعلا در مرحله بررسی و تحقیق هستیم انشالله بتونیم مزاحمتون بشیم خداحافظ

    پاسخ
  12. درود فراوان خدمت شما و همه دست اندرکاران حفاظ دات کام امیدوارم که خوب باشید و خسته نباشید میگم به شما و همه عوامل مشغول در این شرکت حدود سه هفته پیش از شما حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۹۰ شانه با تراکم ۱۵ سفارش دادم که بسیار حفاظ خوبی بود این که حفاظ را برای ما آوردید از لحاظ کیفیت ساخت و همچنین رنگی که خورده بود بسیار باکیفیت بودش و من شماره شما و همچنین آدرس سایتتون رو به همسایه‌های بغل هم دادم و ایشان هم می خوان برای دیوارهای حیاطشون از حفاظ های شما استفاده کنند که من شما رو بهشون پیشنهاد دادم واقعا متشکرم بابت کاری که برای ما نصب کردین خیلی زیبا و قشنگ اجرا کرد کردین و همه چی طبق همونی که گفته بودید برای ما اجرا شده بود که برای ما فرستاده بودید و خیلی بهتر از عکسش هم بود در هر حال خواستم از شما تشکر کنم و براتون آرزوی موفقیت می کنم خداحافظ

    پاسخ
  13. سلام امیدوارم که خوب باشید روز بهاریتون بخیر باشه آیا حفاظ شاخ گوزنی به صورت سفارشی هم تولید می‌کنید چون من می خوام یکم مشخصاتش تغییر کنه می خواستم از تراکم بسیار بالا برای من استفاده کنید همچنین پایین حفاظ ها می خواهم شلوغ باشه هم چنین ارتفاعی که می‌خواستم ارتفاع ۱۴۰ سانت و رنگی که می خوام به صورت رنگ کرم استخوانی برای ما بزنید و حتماً رنگ کوره ای الکترواستاتیک باشه و می خواستم که حتماً حفاظ ها خیلی فشرده باشه و کنار هم باشه شاخه‌هاش و وزن آن در هر متر حدوداً ۴۰ کیلو گرم باشه و میلگردهایی که استفاده می کنید میلگرد شماره ۱۲ باشه آیا امکان ساخت حفاظ با مشخصاتی که در بالا گفتم برای شما وجود دارد
    به ما یک نقشه دادن و گفتن که طبق نقشه ای که دادن باید جزئیات طرح اجرا بشه به خاطر همین نیاز داریم که عین همون رو برای ما اجرا کنید تا مورد تایید پیمانکار پروژه باشد متشکرم از شما خداحافظ

    پاسخ
  14. سلام ساکن منطقه ۱۷ تهران هستم از فلاح مزاحمتون میشم میخواستم از حفاظ هایی که شما تولید می‌کنید تهیه کنم و برای دیوارهای خونم نصب کنم من خودم نصاب و جوشکار هستم فقط می خوام این حفاظ ها را از شما بخرم
    آیا امکانش هست که حفاظ ها را برای من بسازید و من خودم ماشین دارم میتونم درب کارخانه بیام از توت تحویل بگیرم و ارتفاعی که انتخاب کردم ارتفاع ۸۰ سانت با تراکم ۱۵ می باشد چقدر طول میکشه که این حفاظ آماده بشه حدوداً ۳۰ متر لازم دارم و می خوام که شاسی زیر اون میلگرد نباشه و به صورت پروفیل باشه و کلاً بین میلگرد و پروفیل کدوم یکی بهتره یا امکان سوار کردن حفاظ ها روی شاسی ۶۰ در ۴۰ برای من وجود داره و قیمتش چقدر می شه متشکرم از شما
    رنگی که انتخاب کردم رنگ مشکی آیا نیاز هست که به صورت حضوری خدمتتون برسم یا بصورت آنلاین هم میتونم سفارشم را ثبت کنم

    پاسخ
  15. سلام و درود فراوان خدمت شما عزیزان امیدوارم که حالتون خوب باشه من یه خونه باغ نقلی دارم در اطراف تهران که میخواستم از حفاظ های روی دیوار شما برای قسمتی از آن استفاده کنم البته یک عدد قوس روی در دارم که روی اون یه کمون دایره ای وجود داره و می خوام که این کمون رو برای من در بیارید میخواستم ببینم آیا امکان درآوردن قوص وجود داره و می خواستم بدونم آیا برای احمدآباد مستوفی هم بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه آیا کارشناسان در ۲۴ ساعت آینده می‌توانن بیان از کار ما بازدید کنند و ما رو راهنمایی کنند باید با کجا تماس بگیرم و چقدر طول میکشه که کارشناس تون بیان و اندازه‌های ما را بگیرند بهترین پیشنهاد را بدهند که ما بتونیم بین حفاظ های شما انتخاب کنیم البته من هم این حفاظ شاخ گوزنی رو می خوام بزنم فقط بین ارتفاع و تراکمش موندم واسه همین می خوام که کارشناسان فنی بیان و منو راهنمایی کنید ممنونم ازتون خداحافظ

    پاسخ
  16. سلام روز بهاریتون بخیر باشه من سوالی که دارم اینه حفاظ های شاخ گوزنی تون با حفاظ های بوته ای تو چه فرقی دقیقاً داره و چون بعضی از شرکت‌ها من تماس می گیرم حفاظ ها رو که برام عکسش رو میفرستن می‌بینم بسیار شبیه حفاظ شاخ گوزنی ولی اسمشو گذاشتن حفاظ بوته ای می خواستم بدونم این ها دقیقا چه تفاوتی باهم دیگه دارند و آیا اصلاً تفاوت دارند و یا فقط نامگذاری شرکت‌ها با همدیگه تفاوت داره ممنون اگه توضیحاتی در این رابطه بدین و میخواستم بدونم کدوم یکی بهتره حفاظ بوته ای بهتره یا شاخ گوزنی چه ارتفاعی مناسب است
    ارتفاع ۵۰ سانت با تراکم ۱۲ به درد دیواری که ارتفاع ۳ متر و ۲۰ سانت هم میخوره و اینکه متراژ ۱۸ متر چقدر طول میکشه که آماده بشه و بیایید برای ما نصبش رو انجام بدیم آیا نصبش رو هم خودتون انجام بدید یا نه فقط تو کار فروش این حفاظ ها هستین

    پاسخ
  17. سلام تشکر می کنم از سایت خوبتون بابت مطالب مفیدی که گذاشتین بسیار سپاسگزارم میخواستم در مورد حفاظ شاخ گوزنی سوال کنم که رنگ آنها به چه صورت هستش و بین تراکم ٨ و ده و پانزده که در بالا گذاشتین کدوم یکی بهترین تراکم هست و می خواستم بدونم وزن این حفاظ ها به چه صورته
    آیا وزنش مشخص است و برای دونستن وزن هر متر از این حفازها باید ما با کجا تماس بگیریم قیمت آنها به صورت کیلویی محاسبه میشه یا به صورت متری و میخواستم بدونم که چقدر زمان میبره که فازهای آماده بشه و به دست ما برسد آیا حفاظ آماده در کارخانه دارید که مابین آنها انتخاب کنیم که زود برای ما نصبش رو انجام بدین
    چقدر زمان میبره چون من خودم می خوام مرخصی بگیرم و بالا سر کارگرها تون باشم می خواستم بدونم اگر به مرحله نصب رسید و هر چقدر باید مرخصی بگیرم چند ساعته و بیام و کارم رو برام انجام بدید ممنونم از شما خداحافظ

    پاسخ
  18. سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه میخواستم بدونم بین حفاظ شاخ گوزنی شما کدوم یکی از ارتفاع بهتری داره و همچنین بین تراکم هایی که گذاشتین کدوم یکی مناسب برای محیط های مسکونی است
    میخواستم قیمتش بالا نباشه و قیمت بسیار مقرون به صرفه داشته باشه چون ما اینجا ۷ واحد هستیم که باید هزینه ‌ها بین این هفت واحد تقسیم بشه و خیلی از واحدها امکان پرداخت پول را ندارند و به خاطر همین میخواستم قیمتش برای ما خیلی مناسب بشه خیلی متشکرم اگر من رو راهنمایی بفرمایید منزل ما در خیابان ۱۷ شهریور تهران میباشد آیا خدمات تون برای این قسمت هم ارائه میشه و نصب حفاظ هاتون به چه صورت آیا حفاظ نصب به صورت رایگان و یا قیمتس جدا محاسبه میشه ممنونم اگر راهنمای کنید روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  19. سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه من برای بالا پشت بوم می خوام از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کنم به نظرتون برای بالا پشت بوم کدوم حفاظ مناسب هستش می خوام قیمتش مناسب باشه با توجه به اینکه تو دیگه نیستش ممنون میشم توضیح بدین که چه حفاظی برای ما مناسب و چقدر طول میکشه که کارشناس تون بیان و از کار ما بازدید کنند و بعد از اون چقدر زمان میبره که حفاظ بیاد برای ما نصب بشه ممنون میشم من توضیح بدین روزتون بخیر خدا

    پاسخ
  20. سلام امیدوارم حالتون خوب باشه بنده یاسی هستم از بندرعباس مزاحمتون میشم من حدوداً چهار ماه پیش از شرکت شما حفاظ روی دیوار خریداری کردم یعنی من برج بهمن سال ۹۹ بود که برای من حفاظ فرستادین و من با این که اولش مردد بودم که به صورت اینترنتی خرید کنم یا خیر ولی در آخر با توجه به راهنمایی هایی که کارشناسان محترم شما بنده را کرد ند که من تصمیم گرفتم که حفاظ رو از طریق شرکت شما به ثبت برسانم که بعد از اینکه حفاظ ها به دست رسید متوجه شدم که یکی از بهترین انتخاب‌های من در طول زندگی بود که تونستم از شما آنلاین خریداری کنم و از خدمات شما بهره مند بشم
    حفاظ ها هم امنیت خیلی خوبی دارند که من خواستم خودم از آنها رد بشم و امکان رد شدن از آنها وجود نداشت و همچنین تراکم بسیار بالایی داره و همچنین رنگ میلگرد ها رو کاملا پوشش داده رنگی که زدین و این خیلی خوب بود برامون ممنونم از شما روز تون شاد باشه خداحافظ

    پاسخ
  21. سلام خسته نباشید ما دیواری داریم به عرض چهل سانتی متر که می‌خواستیم از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کنیم منتها می‌خواهم دیوار حفاظتی که برای دیوار استفاده می‌کنیم عرض ۴۰ سانت رو پوشش بده میخواستم بدونم عرض دیوارهای حفاظتی شما به چه اندازه می باشد و بین چه اندازه هایی میتونیم انتخاب داشته باشیم که کل عرض دیوار ما رو پوشش بده و تا امنیت این قسمت برقرار بشه و کسی نتونه پاش رو بندازه و بیاد داخل و همچنین چه ارتفاعی به ما پیشنهاد می کنید حداقل و حداکثر ارتفاع استاندارد حفاظ های آهنی دیوار چند سانتی متر می باشد و چه تراکمی مناسب هستش برای دیوارهای ما ممنون میشم به ما توضیح بدین تا بتونیم از شما خرید داشته باشیم روزتون بخیر باشه خدا گرفتم

    پاسخ
  22. سلام و خسته نباشید خدمت همه عزیزان و دست‌اندرکاران حفاظ دات کام و امیدوارم که موفق و پیروز باشید برای من هفته پیش آوردید و حفاظ شاخ گوزنی نصب کردید و من لازم دونستم که بیام اینجا از شما تشکر کنم تا مخاطبان شما نظر من رو بخونند و بدونن ما از حفاظ هایی که برای ما نصب کردید بسیار راضی هستیم از نوع رنگ هایی که در آن استفاده کردید و هم چنین نوع میلگردهایی که برای ساختن آن استفاده شده بسیار راضی هستیم و مهمتر از همه از همکاران و پرسنل صنایع فلزی حفاظ دات کام بسیار راضی هستیم که همگی کاربلد و حرفه‌ای بودند و ما از ابتدا تا انتهای کار راهنمایی کردند و همیشه در کنار ما بودند و بسیار متشکرم از هدیه ای که از طرف شرکت برای ما ارسال کردید ممنونم که همیشه در یاد و خاطره ما هستید بسیار سپاسگزارم از شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

    پاسخ
  23. سلام خسته نباشید امیدوارم که خوب باشید من میخواستم بدونم آیا کارگر هایی که شما برای نصب می فرستین دارای بیمه مسئولیت هستند که اگر خدای ناکرده اتفاقی افتاد که مسئولیت آنها بر عهده چه کسی میباشد به عهده شرکت هستش این موضوع خیلی مهم هست ممنون میشم بهم بگین تا بتونم تصمیم بگیرم در رابطه با خرید چون می خوام با شرکتی قرارداد ببندم که حتماً کارکنانش را بیمه کرده باشه که در نصب دچار مشکل نشویم و نکته دوم اینکه چه مقدار زمان میبره که حفاظ ها نصب بشه آیا در یک روز انجام میشه و یا خیر چند روز زمان میبره که حفاظت را برای ما نصب کنید چون حدوداً حفاظ ما بیست و پنج متر هستش که می خواهیم برای اطراف دیوارمون سفارش بدیم ممنون میشم توضیح بدهید روز خوش

    پاسخ
  24. سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من یه دیواری دارم که جنس آن از جنس سیمان هستش و می‌خواستم روی این از این حفاظ ‌های روی دیواره تون استفاده کنم میخواستم قبلش بدونم آیا امکان نصب حفاظ روی دیوار روی دیوارهای با جنس سیمانی وجود داره و ما باید چه کاری انجام بدیم که آمادگی داشته باشه
    دیوار ما برای نصب حفاظ ها متراژش حدود ۱۲۵ متر هستش که می‌خواهیم از حفاظ های شاخ گوزنی شما استفاده کنیم به نظر شما چه ارتفاع با چه طرح هایی برای دیوارهای مناسب هستش ویلا ما در اطراف کرج قرار دارد در شهریار آیا برای شهریار هم بازدید انجام می‌دهید که طی آن هم کارشناس تون راهنمایی کنند بفرمایید چه حفاظی مناسب دیوارهای می باشد ممنون میشم منو راهنمایی کنید تا بتونم تصمیم بگیرم و از راهنمایی های شما استفاده کنم ممنونم

    پاسخ
  25. سلام عصرتون بخیر هدفمند هستم حدوداً یک ماه پیش آمدند و همکاران برای من حفاظ روی دیوار نصب کردن حفاظی که من خریده بودیم حفاظ لیلیومی بود با تراکم سه گل ارتفاع ۱۰۰ سانتی‌متر که به پیشنهاد کارشناس محترم شرکت این حفاظ را انتخاب کردیم که بسیار راضی هستیم از انتخاب خودمون
    خواستم از شما و تمامی پرسنل محترم تشکر کنم چون بسیار ما را از ابتدا تا انتهای کار راهنمایی کردند و همراه ما بودند و تشکر کنم از اینکه مشتری مداری تون بسیار عالی هستش و واقعاً حرف نداره و ما بسیار خرسندیم از اینکه حفاظ روی دیوار از شرکت شما خرید کردیم هر سفارش دیگری در رابطه با کار های حفاظتی داشته باشیم قطعا انتخاب ما شما خواهید بود و حتما شما را به دوستان خود معرفی خواهم کرد روزتون بخیر باشه خدانگهدار

    پاسخ
  26. خسته نباشید من می خوام از این حفاظ شاخ گوزنی شما برای روی دیوار استفاده کنم فقط می خوام شاسی زیر حفاظ ها میلگرد نباشه و برام از قوطی استفاده کنید آیا این امکان برای شما وجود داره که از پروفیل در زیر حفاظ استفاده کنید و اینکه چه مقدار افزایش قیمت خواهد داشت و اینکه آیا امکان داره رنگ قهوه ای برای حفاظ های من زده بشه چه رنگهایی دارید و رنگ ها به چه صورت هستش به صورت رنگ کوره ای می باشد یا به صورت رنگ روغنی
    من می خوام رنگش به صورت کوره ای برام زده بشه چون شنیدم که کوره ای مقاومت خیلی بالایی داره و زنگ نمیزنه ممنون میشم در مورد مشخصات کارتون به من توضیح بدین که بتونم در تهیه حفاظ شاخ گوزنی بهتر تصمیم بگیرم و شرکت شما را انتخاب کنم برای خریدم روزتون بخیر باشه خدانگهدار

    پاسخ
  27. سلام روزتون بخیر برای من حدود ۲ ماه پیش حفاظ شاخ گوزنی نصب کردید که ارتفاع آن ۱۲۰ با تراکم و ۲۵ بود که به من گفتند یکی از ایمن ترین حفاظ های تولیدی شرکت شما می باشد البته کارشناس تومن راهنمایی کردند و ایشان و راهنمایی هاشون هم خیلی کمک کرد ایشان اومدن اندازه حفاظ ‌های ما را زدند و همچنین حفاظی که برای ما به درد می‌خورد رو پیشنهاد دادن خواستم از ایشون تشکر کنم که ما را به خوبی راهنمایی کردند و بازدید را با حوصله انجام دادند با اینکه ما خیلی سوال می پرسیدیم ایشات سوال‌ها را با حوصله جواب می‌دادند که برای ما یک حفاظ بسیار ایمن و خوب پیشنهاد دادند که هیچ جور نمیشه از آن عبور کرد حفاظی که ما انتخاب کردیم عرضش ۵۰ سانت بود که به پیشنهاد کارشناس شما آن را انتخاب کردیم چون ما تخصصی در این زمینه نداشتیم و خیلی خوبه که این خدمات بازدید را به مشتریان می‌دهید که قبلش کارشناسی میان و بازدید می‌کنند و بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه میخواستم تشکر کنم از شما باید تمامی دست اندرکاران سایت حفاظ دات کام که بسیار با دقت و منظم هستند و تشکر از شما روزتون بخیر باشه خدانگهدار

    پاسخ
  28. سلام خسته نباشید من از شهرستان گرمسار مزاحمتون میشم میخواستم ببینم آیا شما در شهرستان گرمسار نمایندگی دارید و یا در شهرهای اطرافش که من با نماینده شما تماس بگیرم و بیان اندازه را برای ما بردارند یا اینکه باید مستقیما ازخود کارخانه سفارشم را ثبت کنم اگر بخواهم مستقیم از خودتون خرید کنم باید کجای دیوار اندازه بزنم که اندازه دقیق و برداشت کنم بدم که شما بسازید و اینکه من از حفاظ های بوته ای شما می خواهی استفاده کنم شما چه ارتفاعی با چه تراکمی را به بنده پیشنهاد میکنید ارتفاع دیواره که داریم دو مترو سی سانت هستش و اندازه حدودی که گرفته‌ام حدود ۲۱ متر هست میخواستم بدونم برای اینکه روی سردر مون قوس قرار داره چیکار باید بکنیم آیا باید قوس را ببریم یا امکان ساخت قوس و امکان اینکه رو قوس حفاظ شاخ گوزنی سوار بشه هست ممنونم از شما و سایت خوبتون روزتون بخیر خدانگهدار

    پاسخ
  29. سلام خسته نباشید ببخشید سایتتون را مشاهده کردم و مطالعه کردم فقط تنها سوالی که برای من پیش آمده اینه که تفاوت بین حفاظ شاخ گوزنی حفاظ بوته ای در چه می باشد و اینکه تراکم در یک متر شمرده می شود یا در دو متر و به چه صورت تراکم شمرده می‌شود بهترین تراکم چه تراکمی است که هم به لحاظ ایمنی مناسب باشد و هم زیباییه بالایی داشته باشد حفاظی که دنبالش میگردم می خوام یک حفاز خیلی پر باشه و اصلاً جای خالی نداشته باشه و ارتفاع آن ارتفاع ۷۰ سانت باشه و تراکم هر چیزی که شما پیشنهاد می کنید ممنون میشم در این باره به من توضیحاتی را ارائه بدهید تا بتوانم تصمیم بگیرم برای خرید و اینکه بین حفاظ بوته ای و و شاخ گوزنی شما بیشتر کدوم رو پیشنهاد میکنید کدام بهتر می باشد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای عیوضی
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای بسیار شبیه به هم هستند و تفاوت آنها در تراکم عرضی آنها می باشد که تراکم عرضی بوته ای بیشتر از شاخ گوزنی می‌باشد و همین باعث می شود که حفاظ بوته ای شلوغ تر باشه و امنیت بهتری نسبت به شاخ گوزنی داشته باشد بین تراکم های ۱۲ تا ۲۵ انتخاب کنید اگر می خواهید که خیلی شلوغ باشه باید تراکم ٢۵ انتخاب کنید که هم ایمنی بسیار بالایی داره هم ظاهر مناسبی دارند ارتفاع ٧٠ تا ۱۲۰ سانت می توانید انتخاب کنید که ارتفاع استاندارد هستش و اگر سوالی داشتین می توانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید تا سوالات خودتون رو بفرمایید تا شما رو همکارانم راهنمایی کنند روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  30. سلام خسته نباشید برج بهمن بود که برای منزل ما واقع در خیابان ایران حفاظ شاخ گوزنی نصب کردید و آقای میرزایی آمدند و ما را راهنمایی کردند و اولش با شرکت شما تماس گرفتیم خانم بسیار محترمی که اشتباه نکنم اسمشون خانم کرمی بود به ما مشاوره دادند و راهنمایی‌های ایشان باعث شد که ما تصمیم بگیریم از شرکت شما خرید کنیم که آقای میرزایی آمدند و ما را سر پروژه راهنمایی کردند و گفتند که ارتفاع ۱۲۰ و تراکم ۱۲ ارتفاع و تراکم مناسبی است که می‌تواند امینیت لازم را برای شما برقرار سازد و ما از این انتخاب بسیار راضی هستیم و خواستم بعد از گذشت حدود سه ماه از اجرای حفاظ های شاخ گوزنی برای ما از شما تشکر کنم و کمال تشکر و قدردانی را از تمام پرسنل زحمتکش شما دارم که بسیار حرفه‌ای در کار بودند و باعث شدند که ما به شرکت شما اعتماد کنیم و سفارش مان را از طریق شما انجام دهیم و این مجموعه نشون میده که یک مدیر مدبر در راس ان قرار داره که پرسنلی به این خوبی را تربیت کرده است

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای گلابی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بسیار خوشحالم از اینکه از کارمون راضی بودین و سفارش خودتون رو از شرکت ما ثبت کردین و ممنونم بابت نظرتون که برای ما به اشتراک گذاشتین تا مخاطبان ما بخونن
      بسیار خوشحالم از داشتن مشتریانی همچون شما حفاظ ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۱۲ یکی از حفاظ های مناسب ما می‌باشد
      به لحاظ ایمنی جزو پرفروش‌ترین حفاظ های ما در سال گذشته می باشد و امنیت بسیار بالایی دارد خانم کرمی و آقای میرزایی از پرسنل خیلی خوب صنایع فلزی حفاظ دات کام می باشند که بسیار مورد لطف شما قرار گرفتن
      ممنونم از این همه لطفی که به پرسنل از شرکت ما داریند
      روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  31. ديواري دارم به ارتفاع ٦٠ سانت كه ميخواهم روي ان را خفاظ شاخ گوزني به ارتفاع ٢ متر يا 2.3 متر كار كنيد
    به چند جا زنگ زدم و گفتند امكان توليد حفاظ شاخ گوزني در اين ارتفاع وجود ندارد
    ولي دليلش را نگفتمد
    سوالم اينه ايا امكان توليد حفاظ شاخ گوزني در ارتفاع ٢٠٠ سانت با تراكم زياد وجود دارد ؟
    و نصب ان به چه صورت مي باشد
    كلا حفاظي مي خواهم كه ارتفاع ان دو متر باشد
    شما چه حفاظي براي اين ارتفاع پيشنهاد مي كنين؟
    ملكي كه مي خواهم روي ديوار عايش حفاظ نصب منم واقع در مهر اباد رود هن مي باسد
    ايا براي انجا هم خدمات ارائه ميدهيد يا فقط در تهران كار مي كنين؟

    پاسخ
    • سلام و خسته نباشيد خدمت شما اقاي گلي. اده ي عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      عيد نوروز پيشاپيش بر شما مبارك
      امكان نصب حفاظ شاخ گوزني به طور استاندارد تا ارتفاع ١٥٠ سانت قابل اجراست و در ارتفاع بيش تر از صد و پنجاه حفاظ هم بسيار سنگين ميشه و لرزشي كه در حفاظ اتفاق ميوفته قابل كنترل نيست و به لحاظ ظاهري هم بسيار زشت مي شه و كلا استاندارد حفاظ هاي شاخ گوزني ارتفاع هفتاد تا صدو بيست سانت است ولي امكان توليد تا ارتفاع صد و پنجاه هم مشكل جدي پيش نمي اورد .
      خدمات ما براي استان تهران توسط تيم خودمون انجام ميشه و هم چنين خدمات بازديد و اعزام كارشناس ما براي ايتان تهران و كرج به صورت كاملا رايگان است كه با شماره تلفن 28422360-021 تماس بگیرید و وقت بازديد خود را هماهنگ بفرماييد.
      با ارتفاعي كه مد نظرتون هست حفاظ سر نيزه اي مي تواند بهترين گزينه براي شما باشد
      ممنونم از همراهي شما
      برقرار باشيد

      پاسخ
  32. حفاظ شاخ گوزنی اسمش برام جالب بود علت نامگذاری این خفاظ به شاخ گوزنی واقعا چیه
    چه چیزایی در اومده
    زمان‌ ما این چیزا نبود
    من دنبال گیاه شاخ گوزنی میگشتم که یهو با سایت شما رو به رو شدم
    و نشستم یکم از مطالبتون رو‌خوندم
    دلیل نام گذاری شاخ گوزنی چیه
    خیلی جالبه که من فکر میکردم بجز این خفاظ قدیمیا دیگه هیچ نوع خفاظ دیواری وجود نداره

    باید تشکر کنم که اطلاعات من نوعی رو افزایش دادین

    انشالله هر موقه قصد هرید محصولات حفاظتی داشتم حتما از سایت و شرکت شما خرید خواهم کرد
    بایت سایت و‌مطالبتون بازم از شما تشکر می کنم
    لطف کردید
    با تشکر از سایت خوب شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما اقاي مقيمي
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      عيدتون پيشاپيش ميارك
      ممنونم از اينكه مطالب ما رو خوندين
      علت نام گذاري حفاظ شاخ گوزني شباهت زياد اين خفاظ ها به شاخ هاي گوزن است كه نسل جديدي از حفاظ هاي روي ديوار است كه در سال هاي اخير وارد بازار و صنعت ساختمان سازي شده است
      كه در ارتفاع ها و اندازه ها و تراكم هاي مختلف توليد و ارائه مي شود .
      ممنون از توجه شما به ما
      اميدوارم هميشه در امنيت و ارامش كامل باشيد
      روزتون بخير

      پاسخ
  33. خانه ای دارم ویلایی در لواسان . میخاهم برای ان نرده ی دور دیوار بزنم . اما از طرحهای ساده خوشم امده و از حفاظ سرنیزه ای شما میخواهم برای این کار استفاده کنم . ارتفاعی که میخواهم حدودا 180 سانتی متر است . ایا به این ارتفاغ امکان نصب حفاظ سرنیزه ای می باشد ؟ و اینکه در این ارتفاع عرض حفاظ چه میزان می باشد؟
    شما خودتون چه پیشنهادی دارید؟ چه ارتفاعی برای خفاظها مناسب است که امنیت کافی داشته باشد ؟ و امکان عبور از ان وجود مداشته باشد
    ممنونم از لطف و توجه شما . پایدار باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما اقاي شاملو عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      عيد بر شما پيشاپيش مبارك
      اگر طرح هاي سده مد نظرتون هست حفاظ هاي روي ديوار سرنيزه اي كلاسيك و سرنيزه اي مدرن مي تواند مناسب باشد و مي تونين از اين دو يكي از ان ها رو سفارش بديد
      اگر نظر ما رو بخواهيد حفاظ شاخ گوزني امنيت بسيار بالايي نسبت به حقاظ هاي سرنيزه اي دارد و ارتفاع نود سانت اين حفاظ با تراكم پانزده به دليل عرضي كه دارد از ارتفاع ١٨٠ سانت حفاظ كلاسيك بيشتر است
      خدمات ما براي استان تهران توسط تيم خودمون انجام ميشه و هم چنين خدمات بازديد و اعزام كارشناس ما براي ايتان تهران و كرج به صورت كاملا رايگان است كه با شماره تلفن 28422360-021 تماس بگیرید و وقت بازديد خود را هماهنگ بفرماييد.

      ممنونم از همراهي شما
      روزتون خوش

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید