نصب درب آکاردئونی در تبریز

امروزه از درب آکاردئونی در تبریز در جلوی درب بسیاری از واحد های آپارتمان ها و اداره جات استفاده می شود که با بهره گیری از درب آکاردئونی می توانید امنیت محل مورد نظرتان را تامین کنید و آسوده خاطر باشید.

حفاظ آکاردئون یا درب کشویی ورودی آپارتمان و خانه ، حفاظی متحرک است که در پشت درب شما نصب میگردد که از آن میتوان به عنوان یکی از بهترین محصولات حفاظتی نام برد و نصب آن میتواند تا حد زیادی امنیت محل مسکونی شما را تضمین نماید. درب آکاردئونی انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

انواع مدل های حفاظ آکاردئونی در تبریز

حفاظ آکاردئونی تبریز در حال حاضر مدل های مختلفی دارد که بر اساس سلیقه شخصی و شرایط درب ورودی شما میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. اکنون به معرفی چند نمونه از درب هایی که در بازار وجود دارد میپردازیم.

درب آکاردئونی تبریز
  • حفاظ آکاردئونی دو جداره: در این گونه فضای خالی بین درب وجود ندارد و همین امر سبب شده که هیچ جای خالی جهت وارد کردن دیلم و جک ماشین وجود نداشته باشد. گفتنی است نمونه ذکر شده دارای وزن بالایی میباشد.
  • درب آکاردئونی سه گل: این درب در واقع همان درب 3 لوزی میباشد که اگر از نمای مقابل به درب نگاه کنید سه ردیف لوزی مشاهده میکنید.
  • درب آکاردئونی چهار گل: حفاظ آپارتمانی 4 لوزی یا همان 4 گل معمولا در ساختمان های چندین طبقه مورد استفاده واقع می شود که واحد های ساختمانی زیادی در آن واقع شده است.
  • حفاظ ایتالیایی: درب آکاردئونی ایتالیایی از لحاظ زیبایی و کیفیت ساخت جایگاه به سزایی دارد و این گونه از درب ها بسیار روان میباشند
  • درب آکاردئون سلطنتی: این گونه از درب ها دارای استحکام بالایی هستند و جزو زیباترین درب آکاردئون بشمار میرود.
  • حفاظ پیچ شکلاتی: این گونه از حفاظ ها دارای پیچ هایی به شکل شکلات میباشند که از داخل به یکدیگر جوش خورده و دارای مقاومت قابل توجهی هستند.

مدت زمان تحویل درب آکاردئونی تبریز

زمان تحویل و ساخت درب آکاردئونی در تبریز به عوامل متعددی نظیر متراژ درب مورد نظر، تراکم، وزن، متریال بکار رفته شده و مدل انتخابی شما بستگی دارد و طبیعتا این امر برای پروژه های بزرگ خاص و ابعاد بزرگ ممکن است اندکی زمان طولانی تری را در بر بگیرد.

حفاظ درب آکاردئونی تبریز نصب

اما لازم به ذکر است اگر مدل انتخاب شده به صورت سفارشی نباشد از آنجایی که این درب ها از فلزات از پیش آماده تشکیل شده است در سریعترین زمان به دست شما میرسد و براحتی نصب میگردد.

نتیجه گیری:

از جمله مهمترین فاکتور هایی که باید برای امنیت خانه در نظر بگیرید استفاده از حفاظ نرده آکاردئونی است. در نظر داشته باشید که این نرده حفاظ، نه تنها جای کمی را اشغال می کند؛ بلکه به دلیل ریلی بودن فضای کمی را نیز می گیرد.

درب های آکاردئونی تنها بوسیله یک قفل کتابی قفل خواهند شد که این امر نشان دهنده سهولت استفاده از این ابزار مهم و کاربردی خواهد بود. حفاظ آکاردئونی همان طور که به آن اشاره شد دارای طرح ها و انواع مختلفی است که موجب زیبایی در کنار اهمیت امنیتی آن نیز می باشد. در مجموع اگر میخواهید خانه خود را به مکانی امن تبدیل کنید پیشنهاد ما به شما درب آکاردئونی است.

دیدگاهتان را بنویسید