قیمت حفاظ روی دیوار تهران

حفاظ روی دیوار + لیست قیمت روز 28 اسفند 1402

حفاظ روی دیوار (Wall protection) یکی از محصولات حفاظتی محسوب میشود که نصب آن باعث تضمین امنیت ورودی دیوار می شود با نصب این نرده سارق دیگر جایی برای قراردادن دست و پای خود ندارد پس برای همین امنیت منزل شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

نرده مورد نظر باید سطح کیفیت بالایی در انواع حفاظ ها داشته باشد از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت آن میتوان به رنگ، نوع جوشکاری و فلز استفاده  شده در آن نام برد همچنین طراحی مناسب نیز باعث زیبایی هرچه بیشتر نرده میشود.

حفاظ روی دیوار امروزه توسط تولیدکنندگان بسیاری طراحی و اجرا میشوند اما همه این تولید کنندگان از نظر کیفیت و سطح ایمنی با هم برابر نیستند و معیارهای مختلفی در این تفاوت تاثیر دارند که در این مقاله به زوایای مختلفی از نرده ها میپیردازیم پس با ما همراه باشید.

لیست قیمت روز حفاظ روی دیوار ارتفاع 80 سانت 28 اسفند ماه 1402

ردیفشرح خدمات و کالاتراکمقیمت هر متر (هزار تومان)
1حفاظ آبشاری11 ردیف807
2حفاظ آبشاری14 ردیف1,022
3حفاظ لیلیومسه گل1,469
قیمت های فوق بابت (هر متر) حفاظ با تراکم مورد نظر در تاریخ 28 اسفند 1402 می باشد .

عوامل تاثیر گذار در قیمت حفاظ روی دیوار

عوامل تاثیر گذار در قیمت حفاظ روی دیوار بسیار زیاد است. برای محاسبه قیمت حفاظ دیوار حیاط عوامل متنوع و متفاوتی تاثیر گذار است. جدول ابتدای صفحه قیمت روز نرده حفاظ روی دیوار 28 اسفند 1402 را نشان میدهد. نرده های روی دیوار هم انواع مختلفی دارند و هم کیفیت های ساخت آنها با هم متفاوت می باشد. به عنوان مثال قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم نسبت به حفاظ نو ارزان تر است ک در ادامه به بررسی مهمترین این عوامل خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از قیمت روز نرده حفاظ دیوار پی دی اف زیر را دانلود کنید.

  • هزینه نصب :
    این نوع هزینه ها که مربوط به نصب هستند بسیار متغییر است. عواملی که بر آن تاثیر می گذارد شامل متراژ پروژه، شیب و پستی بلندی دیوار و ارتفاع دیوار می شود.
  • تراکم نرده ها :
    معمولاً هر چه تراکم میله‌ها در ساخت نرده حفاظ بیشتر باشد، وزن و قیمت نرده حفاظ روی دیوار بیشتر می‌شود. ارتفاع نرده دیگر عامل تفاوت قیمت انواع این تجهیزات است. معمولاً ارتفاع این نرده‌ها به چیزی در حدود 1 متر می‌رسد.
  • رنگ آمیزی حفاظ :
    استفاده از رنگ آمیزی کوره‌ای (الکترواستاتیک) نیز سبب می‌شود هزینه‌ تولید نرده‌ها و طبیعتاً قیمت حفاظ دیوار بالا برود. مزیت این نوع رنگ آمیزی اطمینان از دوام بالای نرده و پیشگیری از زنگ زدگی آن‌هاست.

تمامی موارد گفته شده تاثیر اندکی بر قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم خواهد داشت.

برای آگاهی از قیمت 28 اسفند 1402 حفاظ در مشهد میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای سفارش و خرید نرده روی دیوار، بهتر است از قیمت نرده حفاظ روی دیوار نیز مطلع باشید. در حالت کلی می‌توان گفت قیمت این تجهیزات با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. قیمت حفاظ دیوار وابسته به طرح و متراژ پروژه می باشد. به طور تقریبی میتوان گفت بین 70 تا 200 هزار تومان هزینه هر متر حفاظ میباشد.

به ترتیب گران ترین نرده، حفاظ لیلیومی است و ارزان ترین آنها حفاظ شاخ گوزنی است.

برای اطلاع از قیمت نرده حفاظ روی دیوار در 28 اسفند 1402 با قیمت مناسب میتوانید با ما تماس بگیرید.

قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم

قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم نسبت به حفاظ نو ارزان تر است اما کفیت آن نیز پایین تر خواهد بود.

با توجه به کیفیت پایین و مقاومت ضعیفی که این نرده دارد پیشنهاد ما این است که به سمت خرید این حفاظ نروید و از حفاظ های نو و جدید برای امنیت و حفاظت بیشتر خریداری نمایید.

امکان خرید اقساطی نرده روی دیوار

امکان خرید اقساطی نرده روی دیوار نیز وجود دارد. شما عزیزان می‌توانید با سفارش نرده روی دیوار از مجموعه حفاظ دات کام به طور اقساطی محصولات را خریداری کنید. در این روش پرداخت شما می‌بایست ابتدا 15 درصد هزینه را پرداخت کنید و مابقی را با اقساط 3 و 6 ماهه پرداخت کنید. این را فراموش نکنید که نیازی به ضامن ندارید و با چک نیز می توانید نسبت به پرداخت قسطی اقدام کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و پرسیدن هر گونه سوال فنی یا مشاوره درباره قیمت و شرایط ویژه پرداخت، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

کیفیت حفاظ روی دیوار

کیفیت انواع تجهیزات و مصالح ساختمانی به عوامل مختلفی وابسته است. حفاظ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می‌توان گفت بهترین حفاظ روی دیوار حیاط با توجه به پارامترهای زیر قابل سنجش است.

تاثیر مواد اولیه بر روی کیفیت نرده

استفاده از فلزات، لوازم مصرفی جوشکاری، رنگ و دیگر مواد اولیه‌ی با کیفیت، شرط بالا رفتن سطح کیفی یک حفاظ است. در محصولات ما از میلگرد 10 استفاده می شود و مقطع برش های ما حداکثر 4 سانتی متر می باشد.

حفاظ روی دیوار سرنیزه ای قوس دار
حفاظ سرنیزه ای قوس دار

افزایش مقاومت با جوشکاری حرفه‌ ای

جوشکاری حرفه‌ای و اصولی سبب می‌شود یک حفاظ از نظر استحکام در سطح مطلوبی قرار داشته باشد. دقت داشته باشید که نوع جوشکاری انجام شده در محصولاتی که هدف ارتقای امنیت را دارند، باید دو طرفه باشد. وقتی جوشکاری به صورت دو طرفه انجام شده باشد، امنیت افزایش می یابد. به این صورت که به راحتی نمی توان میله ها را خم کرد و از آنها رد شد.

لیست قیمت روز حفاظ روی دیوار ارتفاع 100 سانت 28 اسفند ماه 1402

ردیفشرح خدمات و کالاتراکمقیمت هر متر (هزار تومان)
1حفاظ آبشاری11 ردیف992
2حفاظ آبشاری14 ردیف1,271
3حفاظ لیلیومسه گل1,781
4حفاظ سرنیزه اییک طرفه916
5حفاظ سرنیزه ایدو طرفه1,145
6حفاظ سرنیزه ایسه طرفه1,373
قیمت های فوق بابت (هر متر) حفاظ با تراکم مورد نظر در تاریخ 28 اسفند 1402 می باشد .

اهمیت رنگ آمیزی نرده بالای دیوار

استفاده از روش‌های به‌روز و پیشرفته‌ی رنگ آمیزی از چند جهت در بالا بودن کیفیت حفاظ روی دیوار موثر است. اول این‌که سبب زیبایی بیشتر نرده می‌شود. در مرحله دوم رنگ آمیزی استاندارد (کوره‌ای) دوام حفاظ روی دیوار را بالا برده و سبب جلوگیری از زنگ‌زدگی آن می‌شود.

احتمالا در خیلی از صفحات مانند صفحات خودمان دو نوع رنگ را می بینید. الکترواستاتیکی و کوره ای. فرقی نمی کند و تا حدودی میتوان گفت هر دو یکی هستند. این مدل رنگ کردن علاوه بر اینکه باعث افزایش طول عمر و کیفیت بالای محصولات می شوند. سطحی صاف سیقلی بوجود می آورند که از نفوذ گرد و خاک به زیر رنگ و یا روی رنگ جلوگیری می کند.

در واقع رنگ کار شده باید فام کوره ای با کیفیت عالی باشد. حفاظ های روی دیوار در تمامی رنگ ها می تواند تولید شود، اما رنگ های پرطرفدار آن مشکی، سفید، کرم و قهوه ای هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://b2n.ir/w01645

حفاظ روی دیوار سر نیزه ای

ساختار حفاظ روی دیوار

شناخت ساختار حفاظ دیوار اولین قدم در بررسی آن است. نرده دیوار از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود. اصلی‌ترین بخش در این بین، میله‌هایی هستند که به شکل‌های مختلفی و با نظمی خاص در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

شکل و ساختار این میله‌ها با توجه به نوع حفاظ متغیر است. در بخش‌های بعد خواهید دید که این اشکال شامل چه مواردی هستند.

در تولید نرده از جوشکاری با کیفیت بالا استفاده می‌شود و به همین دلیل ساختار محکم این حفاظ‌ها سبب بالا رفتن دوام و ماندگاری و استحکام آن‌ها می‌شود. حفاظ دیوار کیفیت بسیار بالایی دارد که در بخش بعد به شکل دقیق‌تری به آن و قیمت نرده حفاظ دیوار در 28 اسفند ماه 1402 خواهیم پرداخت.

حفاظ روی دیوار

مزیت استفاده و ویژگی های محفاظ دیوار

همه ما به خوبی می‌دانیم که از نظر امنیتی برای هر نوع محلی از جمله ساختمان های مسکونی یا باغ و باغچه های شخصی باید از محافظ های روی دیوار استفاده کرد. اما علاوه بر بحث امنیتی موارد دیگری هم وجود دارد که جزو مزیت های استفاده از این نوع حفاظ ها محسوب می شوند.

  • زیبایی :
    طراحی مناسب و اجرای دقیق طرح باعث زیبایی هر چه بیشتر حفاظ دیوار شده و امتیازی بسیار مهم در رده‌بندی کیفی نرده دارد.
  • امنیت :
    در آخر وقتی همه موارد بالا رعایت شود، به سطح ایمنی استانداردی خواهیم رسید. در صورتی که حفاظ روی دیوار ما استحکام و مقاومت لازم را داشته باشد، امنیت ساختمان نیز افزایش می یابد.
  • جدول قیمت نرده حفاظ دیوار در 28 اسفند ماه 1402 را فقط در این سایت مشاهده کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://cutt.ly/STzXqhy

حفاظ شاخ گوزنی بهترین حفاظ روی دیوار

انواع روش‌های نصب نرده روی دیوار

علاوه بر موارد بالا نصب نرده نیز اهمیت زیادی دارد و از حساسیت‌های خاصی برخوردار است. در زیر نگاهی گذرا به نصب صحیح و اصولی حفاظ خواهیم داشت.

نصب حفاظ روی دیوار حیاط به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در حقیقت نرده دیوار هر اندازه نیز با کیفیت باشد، در صورت نصب غیراصولی دوام و کیفیت آن پایین خواهد آمد. به همین دلیل بهتر است نصب نرده روی دیوار را از شرکت‌های تولیدکننده و با تجربه در این زمینه، همچون حفاظ دات کام بخواهید.

نصب نرده حفاظ دیوار با کوبیدن پین در دیوار

در این روش معمولاً از پین‌های 10 میلی‌متری استفاده می‌شود. برای این منظور ابتدا سوراخی به قطر 8 میلی‌متر بر روی دیوار ایجاد شده و سپس پین‌ها کار گذاشته می‌شوند و نقش پایه‌ی حفاظ را ایفا می‌کنند. برای اجرای این روش بهتر است دیوار از استحکام کافی برخوردار باشد تا پین‌ها از آن خارج نشوند.

نصب حفاظ شاخ گوزنی
نصب حفاظ شاخ گوزنی

نصب نرده روی دیوار به روش بیس پلیت

اگر هنوز دیوار مورد نظر را نساخته‌اید می‌توانید از همین حالا اقدام به سفارش و آماده‌سازی نصب حفاظ روی دیوار حیاط کنید. چرا که در این صورت می‌توانید در هنگام ساخت دیوار پلیت‌های نصب را به خوبی نصب کنید. برای دیوارهای آماده نیز پلیت‌ها به وسیله‌ی پین به دیوار نصب می‌شوند و حفاظ بر روی آن‌ها جوشکاری می‌شود.

نصب نرده روی دیوار به روش چهارستون

در این نوع نصب، از هر یک از روش‌های بالا می‌توان استفاده کرد. البته از پین‌ها و پلیت‌ها بیشتر برای نگه داشتن و محکم کردن چهار ستون بر روی دیوار استفاده می‌شود. این ستون‌ها که به فاصله‌ی مشخصی از یکدیگر قرار دارند، تجهیزات مناسبی برای نگه داشتن حفاظ‌های بلندتر هستند.

پس از اجرای نرده کشی روی دیوار و انجام جوشکاری‌ها، به کمک لکه‌گیری و رنگ‌آمیزیِ نقاط جوشکاری شده از زنگ‌زدگی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://rb.gy/z2kgdk

لیست قیمت روز محفاظ روی دیوار ارتفاع 120 سانت 28 اسفند ماه 1402

ردیفشرح خدمات و کالاتراکمقیمت هر متر (هزار تومان)
1حفاظ آبشاری11 ردیف1,107
2حفاظ آبشاری14 ردیف1,422
3حفاظ لیلیومسه گل2,100
4حفاظ سرنیزه اییک طرفه1,008
5حفاظ سرنیزه ایدو طرفه1,236
6حفاظ سرنیزه ایسه طرفه1,465
قیمت های فوق بابت (هر متر) حفاظ با تراکم مورد نظر در تاریخ 28 اسفند 1402 می باشد .

نصب حفاظ بر روی چه دیوارهایی ممکن است؟

این سوال بسیاری از افراد است که حفاظ را روی چه نوع دیوارهایی می‌توان نصب کرد؟ خوشبختانه با وجود روش‌های مختلف نصب، امکان نصب این نرده ها بر روی دیوارهای مختلف وجود دارد. البته باید با توجه به نوع دیوار، روش نصب مناسبی را انتخاب و اجرا کرد. حفاظ‌ها از نظر نوع دیوار مورد نظر عبارتند از:

  • حفاظ دیوار سفالی
  • نرده دیوار بتنی
  • حفاظ روی دیوار حیاط آجر فشاری
  • محافظ دیوار بلوک سیمانی

انواع حفاظ روی دیوار

نرده‌های روی دیوار با توجه به پارامترهای مشخصی از جمله شکل آن‌ها شناخته می‌شوند. در حقیقت یکی از مزیت‌های حفاظ دیوار، تنوع در طراحی آن است. در ادامه مهم‌ترین نمونه‌های این نرده را خواهید شناخت.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع پرکاربرد و پر طرفدار حفاظ روی دیوار است. این نوع نرده به دلیل زیبایی ظاهری‌ای که دارد بسیار مورد توجه است. ساختار این نرده شبیه شاخ گوزن بوده و به دلیل تیز بودن میله‌ها امکان عبور افراد از روی آن وجود ندارد. علاوه بر آن ساختار خاص و مدرن این حفاظ باعث محبوبیت آن شده است.

جوشکاری انجام شده در این حفاظ به صورت زنجیری انجام شده است. هنگام خرید به نکاتی مانند تراکم و تیز بودن نوک میله های این حفاظ روی دیوار حیاط توجه کنید. رنگ کار شده در این محصول کوره ای می باشد که پیش تر فواید این مدل رنگ را گفتیم. شما میتوانید بسته به سلیقه خود مدل و طراحی خاص خود را سفارش دهید و برای خرید و سفارش به قیمت روز 28 اسفند 1402 آگاهی داشته باشید.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

حفاظ دیوار بوته ای

با توجه به نام این نرده می‌توان ساختار ظاهری آن را درک کرد. در این نوع نرده میله‌ها در جهت‌های مختلف و با پیچ و خم‌های زیبا مشاهده می‌شوند. تراکم بالای میله‌ها در این نرده سبب افزایش امنیت می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : http://bit.do/fSzs5-

حفاظ روی دیوار بوته ای

حفاظ دیوار لیلیومی

اگر تا کنون بوته لیلیوم را دیده باشید، متوجه شباهت این نرده با آن خواهید شد. میله‌های به کار رفته در این نوع نرده با انحنایی که دارند از بالا رفتن افراد از دیوار جلوگیری می‌کنند. زیبایی از خصیصه‌های این نوع نرده است. می توان گفت این حفاظ به دلیل طراحی دو رنگ خود، زیباترین نرده روی دیوار است و نسبت به حفاظ شاخ گوزنی امنیت بیشتری دارد.

حفاظ روی دیوار لیلیومی

حفاظ دیوار سرنیزه ای

این نرده که با نام حفاظ نیزار نیز شناخته می‌شود، خود می‌تواند طرح‌های متفاوتی داشته باشد. میله‌های تیز موجود در این نرده با ارتفاعی که دارند، عبور از دیوار را غیر ممکن می‌کنند. سر نیزه های تیز به کار برده شده در این مدل به شدت مستحکم و کارآمد است. در هر ردیف این مدل از 16 ردیف اصلی میله های عمودی استفاده شده است و طول هر شاخه 2 متر می باشد.

ارتفاع این حفاظ ها بین یک تا 2 متر، در عرض بین 40 تا 50 سانتی متر است.

حفاظ روی دیوار سر نیزه ای

بهترین راه سفارش حفاظ بالای دیوار

به دلیل اهمیت امنیت و همچنین محبوبیت حفاظ‌ روی دیوار حیاط ، این روزها سفارش این نرده‌ها و خرید آن‌ها بیش از هر زمان دیگری انجام می‌شود. با رشد و پیشرفت تکنولوژی و امکانات ارتباطی خوشبختانه امکان سفارش حفاظ نرده دیوار به روش اینترنتی نیز وجود دارد.

برای سفارش اینترنتی نرده روی دیوار حتماً به نکات مختلف مورد نیاز توجه داشته باشید. حتماً در انتخاب ارتفاع و تراکم مناسب نرده دقت کنید. نوع نرده را با توجه به معماری ساختمان خود انتخاب کنید. اگر می‌توانید از بین رنگ‌های مختلف، حفاظ مورد نظر را انتخاب کنید، حتماً به هارمونی رنگ با نمای کلی ساختمان و درب ورودی و پارکینگ خود توجه کنید.

زمان تحویل حفاظ روی دیوار

زمان تحویل سفارش شما از زمان پرداخت فاکتور 7 الی 10 روز می باشد . دلیل طولانی بودن بازه زمانی توجه ویژه به کیفیت ساخت و کنترل کیفی محصول می باشد . سفارش شما پس از پرداخت وارد پروژه ساخت شده و پس از مونتاژ و رنگ آمیزی ، استحکام نقاط جوش ، زنگ پذیری رنگ سفارش و دیگر پارامترهای امنیتی و کیفیتی حفاظ شما بررسی شده و پس از کنترل کیفی آماده ارسال برای شما مشتریان عزیز می شود .

برای آگاهی از آخرین قیمت در روز 28 اسفند 1402 با ما تماس بگیرید.

حمل و نقل نرده روی دیوار

حمل و نقل انواع حفاظ روی دیوار از مبدا کارگاه تا مقصد خریدار در کوتاه ترین زمان ممکن و با امن ترین راه ممکن بدون آسیب زدن به نرده صورت می گیرد . هزینه حمل و نقل بسته به دور یا نزدیک بودن مقصد میتواند متغیر باشد و به عهده خریدار می باشد . بازه زمانی ارسال از زمان اتمام سفارش برای استان تهران و البرزکمتر از 12 ساعت و برای شهرستان های دیگر 24 ساعت تا 48 ساعت از زمان اتمام تولید می باشد .

لینک کوتاه مطلب : https://bit.ly/3qF1t2W

قیمت نرده حفاظ روی دیوار

شما میتوانید برای آگاهی از قیمت نرده روی دیوار با کارشناسان ما تماس بگیرید. به دلیل اهمیت امنیت و زیبایی بیشتر این حفاظ ها امروزه خرید آنها بیشتر از هر موقع دیگری انجام میشود.

همچنین برای خرید آن نیاز به اعتماد به تولید کننده و شناخت داریم که از نکته های قابل توجهی است که نباید از آن چشم پوشی کرد . برای خرید مطمئن قبل از اقدام به خرید باید آگاهی از قیمت 28 اسفند 1402 آن داشته باشیم.

قیمت حفاظ در مشهد

 قیمت حفاظ در مشهد با توجه به ویژگی های از قبیل تراکم،نوع جوش، رنگ به کاررفته در آن (این رنگ بهتر است کوره ای باشد)،نوع میلگرد و ارتفاع آن بر قیمت تاثیر میذارد و حتما باید به هارمونی رنگ، با ساختمان خود توجه کنید.

سوالات متداول

حفاظ های روی دیوار به کدام مناطق ارسال می کنید؟

حفاظ دات کام امکان ارسال انواع حفاظ روی دیوار حیاط را به سراسر کشور دارد.

اندازه گیری حفاظ روی دیوار چقدر زمان می برد؟

کل فرآیند اندازه گیری حفاظ شما، 20 الی 40 دقیقه طول می کشد.

اجرت نصب حفاظ روی دیوار چقدر است؟

هزینه ساخت در قیمت حفاظ ها حساب شده است. هزینه نصب و لکه گیری به صورت متری حساب می شود.

رنگ آمیزی حفاظ روی دیوار به چه شکل است؟

بهترین مدل رنگ آمیزی برای حفاظ روی دیوار به صورت رنگ الکترواستاتیک که با پوشش کامل نرده ها همراه است.

110 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ روی دیوار + لیست قیمت روز 28 اسفند 1402»

    • سلام اگر محصول خود را از شرکت ما بخرید نصب برای شما هم دارم ولی در غیر اینصورت نه.

      پاسخ
  1. سلام میخواستم از مجموعه خوبتون تشکر کنم ما یه حفاظ سفارش دادیم 8 روزه به دست ما رسید و نصبش هم خیلی زود انجام شد و قیمت مناسب تری نسبت به جاهای دیگه دارین

    پاسخ
  2. من حدود 3 متر ارتفاع و 13 متر عرض دارم براش حفاظ نصب کتید چقد میشه؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      بله حفاظ نصب میشه و قیمت هر متر آن با توجه به تراکم آن متغیر است برای اطلاعات بیشتر میتوانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید

      پاسخ
  3. سلام برای دیوارمان نرده میخوایم پیشنهاد شما چیه و هزینه شم میگین؟؟

    پاسخ
    • سلام
      پیشنهاد ما به شما حفاظ شاخ گوزنی است که هم امنیت بسیار بالایی دارد و قیمت مناسبی نیز دارد میتوانید با برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

      پاسخ
  4. سلام برای دیوارمان به ارتفاع 80 سانت حفاظ روی دیوار با تراکم 24 نیاز داریم قیمتش چقدر در میاد ؟

    پاسخ
    • سلام اگر منظور شما حفاظ شاخ گوزنی از انواع حفاظ است در تاریخ 1401/9/3 با میلگرد 9 برابر با متری 246 هزار تومان است

      پاسخ
  5. من برای دیوار آپارتمان می خوام حفاظ بگیرم . لیست قیمت ها رو می خوام

    پاسخ
  6. با سلام امروز به شرکت حضوری آمده بودم که حفاظ روی دیوار سفارش بدم بسیار از برخورد مشاورین راضی بودم خیلی ممنون از کیفیت ارائه خدمات.

    پاسخ
    • خیلی ممنون و سپاسگذاریم از لطف و محبت شما
      قطعا این پیام های مثبت به ما انگیزه بیشتری برای بهتر کار کردن خواهد داد.

      پاسخ
  7. با سلام و خسته نباشید به مجموعه حفاظ دات کام می خواستم از خدمات خوب شما تشکر کنم و بسیار راضی هستم از کیفیت محصولات شما.

    پاسخ
  8. روزتون بخیر.بنده برای منزل ویلایی خودم حفاظ روی دیوار شرکت دیگریو خریداری کردم، مادرم برای خانه خودش از شما خریداری کرد. خواستم بگم وقتی میگن هرچی پول بدی همونقدر آش میخوری واقعیت نداره. حفاظ های شما ارزان تر از شرکت های دیگست ولی در عین حال از نظر کیفیتی بسیار بسیار بالا و ایمن است. خواستم ازتون تشکر کنم و بگم مرسی که به فکر مردم هستید.🤍

    پاسخ
    • سلام جناب محسنی
      روز شما هم بخیر
      وظیفه ماست که کیفیت کار هامون رو تا حد اکثر ممکن بالا ببریم و باعث افتخارمون هست مخصوصا در مورد حفاظ های شاخ گوزنی وسواس بیشتری به خرج خواهیم داد

      پاسخ
  9. سلام خسته نباشید من از اردبیل مزاحمتون میشم میخواستم بدونم آیا در شهر اردبیل نماینده و عامل فروش دارید که من بتونم از ایشون خرید کنم میخواستم برم از نزدیک این تراکم ‌ها رو ببینم و بین تراکم ها و ارتفاع آن انتخاب کنم ولی چون هیچ پیش زمینه ای ندارم میخواستم یکی باشه که منو راهنمایی کنه برای اینکه به من مشاوره بدان همکارانتان باید با چه شماره ای تماس بگیرم و آیا حتما باید از بین رنگ هایی که شما میگین انتخاب کنم یا میتونم هر رنگی که دلم خواست رو به شما بگم که بزنید ممنون میشم از شما و تشکر می کنم از سایت خوبتون امیدوارم که موفق و پیروز باشید خداحافظ

    پاسخ
    • با سلام و عرض ادب خدمت شما جناب نمازی بزرگوار
      مجموعه حفاظ دات کام در اکثر شهرستان ها و استان های کشور از جمله اردبیل نماینده دارد.
      شما میتونید با شماره تماس tel:02128422360 تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی رایگان استفاده کنید و همچنین از نزدیک نمونه های تولید و نصب شده را مشاهده نمایید.
      روز خوبی داشته باشید.

      پاسخ
  10. سلام خسته نباشید امید حالتون خوب باشه میخواستم بدونم آیا شما برای رنگ آمیزی حفاظ هاتون از رنگ روغنی هم استفاده می کنید چون من حفاظتی که می خوام قرار بدم روی دیوار در پشت خونم قرار داده و نمیخوام زیاد هزینه کنم میخواستم بدونم که آیا حفاظ ‌هایی که تولید می کنید همش به رنگ کوره آیه یا می تونه روغنی هم باشه چون رنگ زیاد برای من مهم نیستش ممنون میشم اگه توضیح بدین که اگر رنگ روغنی باشه چقدر تفاوت قیمت داره با رنگ کوره ای و آیا قیمتشون خیلی با هم فرق دارند متشکر میشم اگر توضیحاتی در این رابطه به بنده بدهید روزتون بخیر باشه خدانگهدار

    پاسخ
  11. خسته نباشید از قائمشهر مزاحمتون میشم میخواستم بدونم ایا در استان مازندران شما نمایندگی فروش دارید یا کسی رو دارید که تو اینجا محصولات شما رو بفروشه که من بتونم به صورت حضوری بر م محصولات شما رو ببینم و مدل هاش رو بررسی کنم و اون چیزی که مطابق سلیقه ام هستش رو انتخاب کنم بین حفاظ‌های که شما تولید می‌کنید چه حفاظی ایمنی بیشتری داره من حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای رو از محصولات شما دیدمش ولی متاسفانه متوجه تفاوت آنها نشدم
    میخواستم بدونم تفاوت آنها با هم دیگه چیه و اینکه کدوم یکی امنیت بیشتری داره ممنون میشم راهنمایی کنید و بفرمایید که حداقل ارتفاع ایمن چه ارتفاعی می باشد

    پاسخ
  12. سلام بابت مطالب بسیار خوبی که در سایتتون قرار دادین ممنونم استفاده کردم و مطالب بسیار جذاب و روان و ساده بیان شده که کسی مثل من که اصلاً سر رشته تو این زمینه ندارم میتونه از مطالبتون خیلی خوب استفاده کنند و همچنین راهنمایی های بسیار خوبی در سایت قرار دادین
    اول از همه تشکر می کنم از شما و سوالم اینه که آیا میلگردهایی که برای ساخت حفاظ روی دیوار استفاده می کنید نمره ۱۲ می باشد چون من می خوام حفاظی که برام می سازید نمره ۱۲ باشه آیا امکان این کار برای شما وجود داره و اینکه رنگه حفاظ ها به چه صورت هست آیا امکان داره رنگ زرشکی برای من بزنید چون می خوام که با رنگ درامون ست باشه متراژ حدود ۳۷ متر طول هستش البته من چشمی اندازه رو زدم و مطمئن نیستم
    خونه ما در خیابان شیخ بهایی آیا برای این قسمت از اعتراض آن هم بازدید به صورت رایگان انجام میشه ممنون میشم بنده رو راهنمایی بفرمایید که روز خوبی داشته باشید ممنونم از شما خدانگهدار

    پاسخ
  13. سلام ویلایی دارم در لواسانات که میخواستم برای دیوارهای آن از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کنم برای من قیمت اصلاً اهمیتی نداره و فقط می خوام حفاظتی که استفاده می کنم حفاظ خیلی ایمنی باشه که امنیت لازم را برای ویلای من برقرار بسازه و همچنین دیده کمی به بیرون داشته باشه
    میخواستم بدونم شما چه پیشنهادی می کنی چه حفاظی مناسب هستش و ارتفاعی که شما پیشنهاد می کنی چه ارتفاعی چون نمی خام کسی از اون رد بشه همون طور که گفتم قیمت برام مهم نیستش و فقط چیزی که برای من مهم امنیت و داشتن یک حفاظ مقاوم و ایمن می باشد آیا برای لواسان هم بازدید به صورت رایگان انجام میشه و یا اینکه نمایندگی دارید که بیان برای این کارها رو رله کنند ممنون میشم جواب جواب منو بدین روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  14. سلام خسته نباشید ظهرتون بخیر باشه متاسفانه دیوارهای ما ارتفاع کمی داره و به تازگی دزد روی از بیرون پریده و وارد پارکینگ مشاهده و وسایل رو از پارکینگ مو برداشته و بعد از اینکه با همسایه ها صحبت کردیم تصمیم گرفتیم از حفاظ های روی دیوار شما و یا دوربین مداربسته استفاده کنیم که با تحقیقات بسیاری که در گوگل انجام دادیم فهمیدیم حفاظ روی دیوار بهتر از دوربین و همچنین قیمت مناسب تری نسبت به دوربین مداربسته داره میخواستم بدونم که کی میتونه کارشناس تون بیاد برای ما بازدید انجام بده و چقدر طول میکشه حفاز آماده بشه و بیاد برامون یه ما نصب کنند
    آیا نصبش هم در یک روز انجام میشه و یا بین اون وقفه صورت می گیره
    آیا امکان نصب حفاظ روی دیوار در روزهای تعطیل هم وجود دارد چون من کارمند هستم و روزهای پنجشنبه و جمعه فقط به خونم می خواستم بدونم آیا امکانش هست که برای من روز جمعه بیاید نصبش رو انجام بدید با چه کسی باید این موارد را هماهنگ کنم روزتون بخیر باشه خداحافظ

    پاسخ
  15. سلام ظهرتون بخیر باشه من مسی هستم از استان یزد شما تماس بگیرم میخواستم بدونم آیا در شهرستان یزد هم شما نمایندگی فروش دارید که من بتونم از اونها رو خریدم رو انجام بدم و آیا در شهر هم در شهر یزد خدمات فروش توتون و بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه که کارشناسان محترمتون بیان و برای ما بازدید انجام بدهند و اینکه دیوارهایی که ما داریم به صورت کاهگلی هستش آیا امکان نصب حفاظ روی دیوار روی این گونه دیوارها وجود داره و باید بستری را آماده کنیم که بشه حفاز روش آماده کرده یع سوال دیگری که داشتم در مورد مشخصات فنی حفاظ ها میخواستم ببینم از چه میلگردی ساخته شدند و ارتفاع آنها چقدر و چه نوع رنگی استفاده میشه و اگر بخوام مستقیم از کارخانه سفارش بدم باید چیکار کنم و با خود تماس بگیرم روزتون بخیر باشه خداحافظ

    پاسخ
  16. سلام خسته نباشید من از سهیلیه مزاحم میشم و یا باغ ۴۰۰۰ متری در منطقه سهیلیه کرج دارم که می خواستم برای دیوارهای اطراف آن از حفاظ روی دیوار شما استفاده کنم دیوارهایی که دارم به ارتفاع یک متر و ۱۰ سانت هستش و می‌خواستم از حفاظ ‌های شما به ارتفاع ۲ متر استفاده کنم آیا امکان تولید این حفاظت در ارتفاع دو متر و هم هست
    طبق اندازه ای که گرفتم برای جلوی باغ که حدوداً ۱۰۰ متر طول هستش حفاظ میخواستم
    آیا شرایط خرید شما به صورت اقساطی هم هستن و میتونن اولش یه مقدار از هزینه را پرداخت کنند و بقیش رو بهتون چک دو ماه یا سه ماهه بدم و آیا برای سهیلیه هم بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه یا باید هزینه پرداخت کنند که کارشناس محترمتون بیان و راهنمایی کنند که چه حفاظی مناسب دیوارهای ما می باشد متشکرم از سایت خوبتون روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

    پاسخ
  17. سلام من فقیه هستم از مشتری قدیمی شما که حدوداً شش ماه پیش آمده را برای من حفاظ روی دیوار نصب کردین میخواستم بهتون بگم که با گذشت ۶ ماه هنوزه حفازها همونطوری مثل روز اولش هستن و من خیلی راضیم از اینکه از شرکت شما سفارشم را به ثبت رساندم و حتماً هر کی بخواد حفاظ بزنه برای دیوار خاش از آشناهامون قطعاً شرکت شما را به اون ها معرفی می کنم و امیدوارم که روز به روز شاهد موفقیت‌های روز افزون شما باشیم از شما باشم بسیار متشکرم از شما و تیم خوب نصب که بسیار بچه های حرفه ای و با اخلاق بودند و خیلی مودب بودند خواستم از شما تشکر کنم و به مخاطبان تونم بگم که با خیال راحت از شما خرید کنن چون بهترین شرکت شرکت در این زمینه هستین

    پاسخ
  18. خسته نباشید و روز بهاریتون بخیر باشه من می‌خواستم از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کنم از طرح آبشاری خیلی خوشم اومد و میخواستم بدونم آیا قیمت‌هایی که در بالا آپلود کردید قیمت‌های واقعیه یا اینکه قیمت‌ها دچار تغییر شده
    ممنون میشم اگه قیمت‌های دقیق رو برای من ارسال کنید باید شمارم رو به کی بدم که برام لیست قیمت رو بفرستین و این که متراژی که من حدودی گرفتم ۲۰ متر می خواستم بدونم ۲۰ متر چقدر زمان میخواهد که آماده باشه و نصبش چقدر زمان میبره و آیا رنگ قهوه‌ای هم جزو رنگ بندی شما هستم چون من رنگ درها و قهوه‌ای من می خوام که حفاظ همون هم با آن هماهنگ باشه و یک رنگ باشند ممنون میشم اگه من راه راهنمایی کنید موفق و پیروز باشید خداحافظ شما

    پاسخ
  19. درود و صد درود خدمت همه حفاظ دات کامی ‌های عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه من به تازگی از خونم دزدی شده و باعث شده که خانواده من به لحاظ روانی ناراحت باشند و امنیت آنها به هم خورده و خیلی از این بابت ناراحت هستند می خواستم از این حفاظ های روی دیوار شما برای منزل استفاده کنم فقط به زمان برای من خیلی مهمه و می خوام بدونم که چقدر طول میکشه این حفاظت ها بیان و برای من نصب شده آیا امکان نصب آن ها در ۲۴ ساعت آینده وجود داره
    امکان برای شما وجود داره که نصابا بیان و این حفاظ ‌ها را نصب کنند و بعد از این که نصب بشه من پولشو همونجا پرداخت کنم یا امکان نصب بدون پیش پرداخت وجود نداره برای اینکه آدرسم رو بدم که کارشناس محترمتون بیان و ما را راهنمایی کنم باید با چه شماره ای تماس بگیرم ممنون میشم من رو راهنمایی بفرمایید من خیلی عجله دارم روز خوبی داشته باشید خداحافظ

    پاسخ
  20. سلام خسته نباشید من دهقان هستم از شهر زیبای الیگودرز مزاحمتون میشم میخواستم بدونم آیا در شهر الیگودرز هم شما نمایندگی فروش فعال دارید که من بتونم از ایشون حفاظ روی دیوار بخرم و اینکه چقدر باید زمان بگذره که حفاظ به دست من برسه میخواستم بدونم کدوم یکی از حفاظت ایمنی بیشتری داره و برای دیوارهای به ارتفاع ۲ متر و ۹۰ سال چه حفاظی را به من پیشنهاد میکنید آیا میتونم شماره نمایندگی تون رو در این شهر داشته باشم ممنون میشم منو راهنمایی بفرمایید تا بتونم زودتر خریدم و از شما انجام بدهم روزتون بخیر خدانگهدار

    پاسخ
  21. سلام خسته نباشید امیدوارم که خوب و خوش و سرحال باشید من میخواستم بدونم این تراکم ‌ها چی هست اصلا و منظورتون از تراکم چیه وچه تراکم های تولید می‌کنید
    من از حفاظ های شاخ گوزنی و یا بوته ای شما میخواستم انتخاب کنم که بیا این حفاظ شاخ گوزنی ها کدوم یکی امنیت بالاتری داده و برای منزل های شهری مناسب است
    طرحی می خواستم که این که تراکم از ابتدای حفاظ صورت بگیرد و فقط بالا های اون شلوغ نباشه
    شما کدوم یکی به من پیشنهاد میکنید و ممنون میشم بفرمایید چقدر زمان میبره که حفاظ آماده باشه و باید برای من نصبش رو انجام بدیم

    پاسخ
  22. سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه من از این حفاظ های سر نیزه های قدیمی شما می خواستم انتخاب کنم و قیمت آن را متاسفانه در بالای در لیست قیمت ندیدم که میخواستم بدونم آیا شما از این حفاظ ها ی سرنیزه‌ای که به صورت یکطرفه و دوطرفه و سه طرفهای تولید میشه دارید و قیمت آن ها رو بدونم و همچنین میخواستم ارتفاعی که انتخاب می کنم ارتفاع یک متر و نیم باشه و مصالحی که استفاده میشه از پروفیل دو در دو استفاده بشه آیا برای شما امکان تولید همچین حفاظی وجود دارد و برای اطلاعات باید با چه کسی صحبت کنم و همچنین می خوام که رنگ آن به صورت روغنی باشه ممنون میشم اگر من رو راهنمایی بفرمایید تا بتونم تصمیم بگیرم روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  23. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم آیا برای امنیت بیشتر بهتره که ارتفاع رو افزایش بدیم یا اینکه تراکم بیشتری رو داشته باشیم
    ممنون میشم توضیح بدید بفرمایید که بهترین ارتفاع و تراکم از نظر شما چه ارتفاعی می باشد و همچنین که چه حفاظی مناسب دیوارهای به ارتفاع ۲ متر می‌باشد و بفرمایید که آیا امکان داره حفاظ ها را دو روزه به ما تحویل بدین و بیاین نصب کنید و بعد از این که نصب کردید ما همه هزینه‌های آن را پرداخت کنیم و تسویه حساب انجام بدیم شرایط پرداخت شرکت شما به چه صورت میباشد و ممنون میشم در این رابطه توضیح بدین یه روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

    پاسخ
  24. سلام مطالب سایتتون رو مطالعه کردم ممنونم بابت مطالب خوبی که در اختیار خوانندگان خود قرار دادین و مخاطبانتون رو در رابطه با این محصولات اگاه کردیمن
    من منزلی دارم در منطقه ۱۲ تهران که میخواستم برای حفاظ های دیواری اون از آثار تولیدی شما استفاده کنم برای منطقه ۱۲ هم خدمات به صورت رایگان ارائه میشه برای اینکه آدرس بگم که کارشناسان فنی بیان که بازدیدهای اولیه را انجام بدهند باید چیکار کنم و با چه کسی تماس بگیرم و آیا امکان دارد که اولش برای ما پیش فاکتور صادر کنید که صفر تا صد قیمت‌ مشخص شده باشه که بتونیم از همسایه ها پول ها را جمع کنیم و و سفارش شما ثبت کنیم

    پاسخ
  25. سلام خسته نباشید می خواستم در رابطه با قیمت‌های حفاظ روی دیوار رو بدونم آیا قیمت‌هایی که در بالا گذاشتین درسته یا قدیمی باید قیمت جدید را از کجا تهیه کنیم همچنین میخواستم ببینم که قیمت‌ها بر چه اساسیه
    آیا قیمت ها هر یک متره یا هر دو متر و میخواستم بدونم که لیست قیمت کامل محصولات تون رو باید از کجا تهیه کنم و با چه کسی تماس بگیرم ممنون میشم توضیحاتی در این رابطه به من بدین و من رو راهنمایی بفرمایید متشکرم روزتون بخیر

    پاسخ
  26. سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه من خانه ای دارم در منطقه یک تهران در محله نیاوران که می خواستم برای دیوارهای آن از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کنم و می خواستم و مشخصات حفاظ های روی دیوار خودتون رو به من بگین که من بتونم بین اونها انتخاب داشته باشم و بگویم به لحاظ امنیتی کدام یک در اولویت اول قرار دارند و چه ارتفاعی مناسب می باشد و همچنین چه تراکمی برای محیط های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید و بگید که اولین قدم برای ثبت سفارش به چه صورت میباشد و در این‌باره توضیحاتی به من بدین که با چه کسی می توانم صحبت کنم ممنونم ازشما خدانگهدار

    پاسخ
  27. خوب هستین خسته نباشید من حدوداً پنج ماه پیش از حفاظ های روی دیوار شما سفارش دادم و یک هفته بعد اومدیم و برای من نصبش رو انجام دادین از تیم نصب شما بسیار سپاسگزارم که با دقت تمام این کار را برای ما نصب کردند و باعث شدند که ما امنیت به خونمون برگرده و همچنین از کارشناس فروش تون و همچنین کارشناسی فنی شما بسیار سپاسگزارم و همه کادر شما بسیار اخلاق حرفه‌ای داشتند و هم چنین ممنون بابت محصولی که ارائه می دهد این هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که باعث شده امنیت به خونه ما برگرده و دیگه از اون به بعد کسی نتونسته وارد منزل ما بشه حفاظی که انتخاب کردیم حفاظ لیلیوم ارتفاع ۱۲۰ رنگی که انتخاب کردیم رنگ سفید طلایی بود و در مرکز تهران برای ما نصب رو انجام دادید خواستم تشکر کنم از شما و سایت خوبتون و همچنین همه پرسنلی حفاظ دات کام که باعث شدن احساس خطر نکنیم و امنیت داشته باشیم بسیار سپاسگزارم از شما موفق و پیروز باشید خداحافظ

    پاسخ
  28. خسته نباشید من از حفاظ های روی دیوار شما میخواستم برای دیوارهای خونه مون استفاده کنم فقط به تازگی از خانه ی ما دزدی شده و می‌خواستم در سریع‌ترین زمان ممکن برام بیارید و این حفاظ ها رو نصب کنید آیا حفاظ ها به صورت آماده در کارخانه موجود هستش و یا اینکه باید ساخته بشه می خوام در عرض ۲۴ ساعت آینده بیارید و برام نصبش را انجام بدهید چون به لحاظ روانی ما خیلی تحت فشار هستیم و امنیت جانی و مالی نداریم و می‌خواهیم با نصب حفاظ های شما امنیت را به خونمون برگردونیم خانواده من بسیار نگران هستند میخواستم بدونم با چه شماره ای تماس بگیرم که در زودترین زمان بیان این کار را برای ما انجام بدن من خودم اندازه را گرفتم و نیازی به کارشناسی نیست میخواستم با توجه به اندازه ها بیاید و برای ما نصب انجام بدهید آیا این امکان برای شما وجود وجود داره که در ۲۴ ساعت یا در دو روز آینده بیاید برای ما نصب کنید ممنون میشم اگه راهنمایی کنید خداحافظ

    پاسخ
  29. خسته نباشید من می خواستم برای ویلای خودم در منطقه کردان از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کنم ارتفاع دیواری که دارم سه متر و ۲۰ سانته و بعضی از قسمتهای دیوار به صورت سیمانی و سایر قسمتهای آن به صورت سنگی هست که می توانم عکسش رو برای شما بفرستم میخواستم بدونم آیا امکان نصب حفاظ های روی دیوار شما بر روی این نوع دیوار وجود داره و آیا برای منطقه کردان هم بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه که کارشناسان بیان بازدید کنند و ما رو راهنمایی کنند که برای نصب باید چه کارهایی انجام بدهیم و چقدر هزینه باید برای این کار بکنیم و بگن که ارتفاع چه حفاظی برای ما مناسب می باشد که امنیت را برقرار سازد و چقدر طول می کشد این حفاظ ها به دست ما برسه و آیا کار نصبش رو هم خودتون انجام می دهید یا فقط ساختش با شماست ممنون از شما

    پاسخ
  30. خسته نباشید من ایرانی هستم ولی ساکن چین هستم و برای شانگهای می خواستم ببینم که میتونم از حفاظ های شما استفاده کنم میخواستم بدونم شما آیا در کار صادرات هم هستید و می توانید برای خارج از ایران هم حفاظ ها را ارسال بفرمایید و اینکه قیمتش به چه صورت هست و البته در منطقه دماوند تهران هم ویلا دارن که می خواستم برای اونجا هم از حفاظ های شما استفاده کنم در چند ماه آینده حتما قراره که بیام به ایران و هر موقع که اومدم از حفاظ های شما می خواهم خریداری کنم فقط ممنون میشم اگر هیچ قیمت آن را برای من بفرستید که ببینم به چه صورت است و من را راهنمایی کنید که چه ارتفاعی بچه را کمی برای دیوارهای ارتفاع ۲ متر مناسب باشد ممنونم از سایت خوبتون روزتون بخیر خدانگهدار

    پاسخ
  31. سلام خسته نباشید روز بهاریتون بخیر باشه من ساکن خیابان دماوند هستم
    می خوام برای حفاظ های روی دیوار منزل خود از حفاظ های شما خریداری کنم میخواستم بدونم قیمت این محصولات شما به چه صورت هست
    آیا به صورت متری محاسبه میشه یا وزنی هست
    آیا وزن آنها در آخر محاسبه میشه و به ما داده میشه من میخواستم بر اساس وزن آنها قیمت رو بدونم
    میخواستم بدونم هر متر شون حدوداً چند کیلوگرم می باشد و از حفاظ های شاخ گوزنی شما می‌خواهم استفاده کنم که ارتفاع ۱۰۰ سانتیمتر فکر می‌کنم ارتفاع مناسبی باشه و یا اینکه کارشناس تون بیاد با توجه به دیواری که داریم و همچنین شرایط منزلمون برای ما بگن که چه ارتفاعی برای ما اوکی هستش چون یک تیر برق هم کنار دیوار ما وجود داره که می خواستیم کسی از اونجا نتونه بپره
    برای گرفتن وقت خ باید با کجا تماس بگیرم و کی میتونه کارشناس تون بیان

    پاسخ
  32. درود خدمت شما عزیزان
    امیدوارم که حالتون خوب باشه
    من از شیراز شهر عشق تماس می گیرم و می خواستم بدونم آدرس شما در شیراز کجا هست میخواستم ادرس نمایندگی تون رو بگیرم که برم از نزدیک این حفاظ ها را ببینم و بین آنها انتخاب داشته باشم
    باید با چه شماره ای تماس بگیرم
    آیا در شیراز هم شما نمایندگی دارید و خدمات تون در شیراز هم ارایه می شود جوری که من اندازه زدم ۱۰ متر حفاظ روی دیوار نیاز داریم که می‌خواستم نماینده را از نزدیک ببینم و از مشاوره و راهنمایی نماینده شما استفاده کنم و بعد اقدام به خرید بکنم ممنونم از سایت خوبتون روز خوبی داشته باشید خداحافظ

    پاسخ
  33. سلام خسته نباشید و من منزلم در جمشیدیه هستش و میخواستم یه حفاظی نصب کنم که اصلاً دید نداشته باشه آیا میشه
    یعنی پشته حفازهای شما از این ایرانیت ها نصب کرد که از بغل ها دیدی نداشته باشه می‌خواستم از حفاظ ‌های شما استفاده کنم و اگر باشه با پیچ و مهره برام ایرانیت پشتش بزنید که دید نداشته باشه و یا از ورقه های دیگه استفاده کنید
    با شرکت‌های مختلف صحبت کردم گفتن امکان این کار وجود ندارد آیا برای شما مقدور هست ممنون میشم اگه بنده رو راهنمایی بفرمایید که باید چیکار کنم و از چه چیزی استفاده کنم تا اصلاً دیذی نداشته باشه و همچنین قیمتش رو به من محبا کنیم که حدوداً این کار چقدر هزینه برداره و کی میتونه کارشناس تون بیان از خونه ما بازدید کنند و اندازه رو بردارند و مشاوره بدن

    پاسخ
  34. سلام خسته نباشید امیدوارم که حال شما خوب باشه ممنون از سایت خوبتون من داشتم تو گوگل در مورد حفاظ روی دیوار تحقیق می‌کردم که با سایت شما آشنا شدم بدون شک بهترین سایت برای شما هستش که در آن در مورد همه موارد توضیح دادید و برای کسی که اطلاعاتی در این زمینه نداشته باشه اگه بیاد و سایت شما رو بخونه کلی با اطلاعات خوب میتونه از سایتتون بیرون بره و اطلاعات خودش را افزایش بدهد و بتونه خیلی خوب تصمیم بگیره خواستم تشکر کنم و همچنین بگم که چه حفاظی شما بیشتر پیشنهاد می کنید و برای اینکه ما بخواهیم لیست قیمت دقیق داشته باشیم باید با چه شماره ای تماس بگیریم و آیا برای کرج هم بازدید را به صورت رایگان انجام میشه که ما باید کجا ادرسو ثبت کنیم که کارشناسی بیان ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    پاسخ
  35. سلام حالتون خوبه امیدوارم که خوب و خوش باشید ببخشید تو لیست قیمتی که دربالا گذاشتین چرا ارتفاع محصولاتتون مشخص نشده یا ارتفاع آنها نوشته نشده ممنون میشم اگر در مورد ارتفاع ها صحبت کنید و بفرمایید که بین چه ارتفاع های ما میتونیم انتخاب کنیم و کلا چه ارتفاع ‌هایی شما تولید می‌کنید آیا هر ارتفاعی که مد نظر ما باشه رو شما می‌توانید برای ما بسازید و کدام یک از این ارتفاع ‌ها امنیت بیشتری داره و غیر قابل عبور است
    ممنون میشم در مورد ارتفاع و همچنین تراکم صحبت بفرمایید و بگید کدوم یکی از حفاظ هاتون با چه ارتفاعی امنیتش بیشتر و برای جایی که به صورت شرکت هستش و اداری میتونه مناسب باشه ممنون میشم توضیح بدید خداحافظ

    پاسخ
  36. سلام و عرض ادب خدمت شما امیدوارم که حالتون خوب باشه من می خواستم از حفاظ روی دیوار شما تهیه کنم البته قبلش تو گوگل کلی گشتم و با سایت شما آشنا شدم میخواستم بدونم که آیا قیمت‌هایی که گذاشتی قیمت های به روز یا قیمت ها تغییر کرده و می خواستم بدونم اولین گام برای اینکه از شما بخواهیم خرید کنم چی هستش و باید با چه کسی صحبت کنم ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید تا بتونم زودتر ثبت سفارش کنم و از خدمات شما استفاده کنم

    پاسخ
  37. سلام و عرض ادب من از بین حفاظ هایی که در سایت گذاشتن از حفاظ آبشاری خوشم اومده و می‌خواستم از آن برای دیوارهای حیاط مون مورد استفاده قرار بدم و سفارش بدم می خواستم بدونم آیا امکانش هست قبلش به من یه پیش فاکتور بدید تا من هزینه را از بین همسایه ها جمع کنم و بعد از اینکه جمع کردم کارشناستون بیان برای این بازدید را انجام بدهند تا بتوانیم از خدمات و راهنمایی‌های ایشان نیز استفاده کنید و لطفاً بفرمایید چقدر زمان میبره که حفاظ آماده بشه و به دستم برسه و نصب شود چقدر زمان میبره و آیا روزهای تعطیل مثل جمعه هم کار انجام می‌دهید چون ما فقط جمعه ها هستیم و می‌خواهیم در همان روز یعنی جمعه برای ما نصب را انجام بدهید ممنون میشم اگه به من توضیحاتی بدهید روزتون بخیر باشه خدانگهدار

    پاسخ
  38. سلام و عرض ادب خدمت شما
    خواستم از سایت خوبتون تشکر کنم که مطالب خوبی را در اختیار خوانندگان قرار دادید و ما می‌توانیم در رابطه با حفظ ها اطلاعات خوبی کسب کنیم سوال بعدی اینه که فرق بین حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی در چیه و کدوم یکی از آنها بهتر هست شما چه ارتفاعی و تراکمی را به ما پیشنهاد میکنید و بین حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای کدوم رو انتخاب کنیم بهتر هستش چون من هر چقدر می بینم به لحاظ ظاهری تفاوتی با یکدیگر ندارند میخواستم بدونم آیا میلگردهای آنها با هم دیگه فرق میکنه یا رنگی که می‌زنید متفاوت هستش و علت تفاوت آنها در چیست که اسمشون جداگونه شده و در آخر خواهش می کنم به من بگویید که با چه شماره ای تماس بگیرم تا کارشناستون اعزام شن برای ما بازدید انجام دهند و آیا بازدید برای تمام نقاط تهران رایگان هستش ممنون میشم توضیح بدهید

    پاسخ
  39. سلام خسته نباشید ممنون میشم در رابطه با حفاظ های روی دیوار تون به من توضیح بدین که اولین و ایمن ترین حفاظی که تولید می‌کنید چه حفاظی هستش و همچنین در مورد مشخصات فنی حفاظ ها تون بهم توضیح بدین که شاسی زیرش چی هست و اینکه از چه میلگردی استفاده میشه و میلگرد شماره چنده و از میلگردهای ضایعاتی استفاده میشه یا نه از میلگردهای نو و رنگی که در رنگ آمیزی این حفاظ ها به کار میبرید چه رنگی هستش
    ایا اولش ضد زنگ زده میشه و بعد از اون رنگ اصلی بهش خورده میشه و سوال ببریم در رابطه با زمان آماده سازی هست
    چقدر زمان میبره که حفاظ آماده بشه و به دست ما برسد که ما بتونیم ازش استفاده کنید و ایا خودتان نصاب دارید که نصب را انجام بدهید یا خودمون باید جوشکاری بگیریم که اینکار رو برامون نصب کنن ممنونم از شما خداحافظ

    پاسخ
  40. سلام خسته نباشید دیواری دارم به ارتفاع ۲ متر و هشتاد سانت که می‌خواستم روی اون حفاظ های شاخ گوزنی به ارتفاع ۷۰ سانت با تراکم ۱۲ بزنم
    میخواستم ببینم آیا ارتفاع ۷۰ سانت برای دیواری به ارتفاع ۲ متر و ۸۰ سانت مناسب هست و شما خودتون چی پیشنهاد میکنید ایمن ترین حفاظی که دارید از لحاظ ارتفاع و تراکم چه حفاظی هستش و آیا حفاظ شاخ گوزنی حفاظ ایمنی هست یا شما چیز دیگه ای رو پیشنهاد می کنید ممنون میشم اگر لیست قیمت و کاتالوگ تون رو برای من ارسال کنید یا شماره تلگرام رو محبت کنید که من براشون یه پیام بدم تا برام اینها را ارسال کنند بتونم بین آنها انتخاب داشته باشم و اینکه آیا برای اطراف تهران هم بازدید به صورت رایگان هستش ویلامون در کرج هست که می خواهیم از این حفاظ ها براش بزنیم ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید تا درست تصمیم بگیرم و از شما خرید کنم روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  41. سلام خسته نباشید حدوداً یک هفته پیش بود که اومدین برای ما حفاظ روی دیوار نصب کردین حفاظی که نصب کردین حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع صد سانت با تراکم ۱۵ بود که کارشناس تون این حفاظ را به ما معرفی کردند و ما بعد از اینکه اومدن نصب و انجام دادن خیلی از حفاظ ها راضی هستیم و هم حفاظ ها شلوغ هستند و شاخه‌های بسیاری دارد و هم اینکه ارتفاع مناسبی دارند که غیر قابل عبور هستش میخواستم ازتون تشکر کنم از همه دست‌اندرکاران صنایع فلزی حفاظ که از ابتدا با راهنمایی های خوب خودشون باعث شده که خرید را از شرکت خود شما انجام بدیم همچنین آقای کارشناسی که اومدن خیلی خوب راهنمایی کردند و همچنین نصاب ‌هایی که اومدن حرفه ای و کاربلد بودند خواستم از این جا از همه شما تشکر کنم و براتون آرزوی موفقیت داشته باشم روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  42. سلام خسته نباشید خواستم بدونم قیمت هایی که در بالا گذاشتین قیمت هر متر حفاظ روی دیوار هستش یا هر دو متر می‌باشد ؟
    ممنون میشم بهم بگید که این قیمت‌ها بر چه اساسی داده شده است و اینکه آیا قیمت ها به روز ترین قیمت ها می باشد که در سایت قرار دادید و برای دریافت لیست قیمت باید با چه شماره ای تماس بگیرم که قیمت دقیق داشته باشم و قیمت همه محصولات تون رو یک جا برای من ارسال کنید من حفاظی که پسند کردم حفاظ لیلیوم سه گل با ارتفاع ۱۲۰ سانت می باشد که قیمت هایی که در بالا بودن بسیار تیز بودند و من انتظار نداشتم که این همه قیمت بالا باشه شما مناسب‌ترین قیمتی که دارید چه قیمتی هستش و چه حفاظ بین حفاظ هاتون قیمت مناسب تری داره برای من قیمت خیلی مهمه ممنون میشم منو راهنمایی کنید تا بتونم یک حفاظ مناسب با امنیت بالا و مناسب از شما تهیه کنم روزتون بخیر باشه خداحافظ

    پاسخ
  43. سلام و عرض ادب خدمت شما من درب ورودی منزل مون یعنی درب ورودی حیاط حدود ۵ متر ارتفاع داره که با قوسی که اون داره میشه ۶ متر

    قوس بسیار بزرگ و زیبا داره که نمی‌خواهیم اصلاً تغییر کنه و می‌خواهیم روی این در از حفاظ های شما استفاده کنیم
    درب ما فر فورژه میباشد و می‌ نمی‌خواهیم که مدل در به هم بخوره شما چه پیشنهادی دارید چه حفازی ما میتونیم بزنیم و آیا امکان اجرای حفاظ های روی دیوار شما وجود داره ممنون میشم منو راهنمایی کنید و بفرمایید که آیا حفاظ روی دیوار به صورت فرفورژه هم ساخته میشه که روی این قرار بگیرد و این که برای قوس این درچه تدابیری دارید که دقیقاً مثل قوس را بتوانید در بیارید بعد برای دریافت لیست قیمت تون با چه شماره ای تماس بگیرم و همچنین وقت بازدید رو با چه کسی هماهنگ کنم ممنونم تشکر از شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای اشتری عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه با توجه به اینکه در به شما دارای یک عکس می باشد اما با استفاده از پروفیل هایی با سایز هایی که به طرح درب شما بخورد عین همان قوس را اجرا می‌کنیم و روی قوس حفاظ روی دیوار قرار می‌گیرد و آن را روی درب شما نصب می کنیم که هیچ آسیبی به ظاهر درب شما نرسد همچنین می توانید از حفاظ های فرفورژه استفاده کنید که هزینه او نسبت به حفاظ های روی دیوار بیشتر هستش برای اطلاع از قیمت ها و همچنین لیست کاتالوگ و میتوانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید تا از طریق تلگرام و واتساپ براتون لیست قیمت و کاتالوگ را ارسال کنند همچنین میتونید آدرستون رو محبت کنید که کارشناس فروش براتون وقت بازدید هماهنگ کنند بازدیدها برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می شود که کارشناس ما میان و شما را راهنمایی می‌کنند و هر سوالی داشتید می توانید از ایشان بپرسید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  44. سلام خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه من می خوام از این حفاظ های روی دیوار شما نصب کنم که حیواناتی مثل گربه نتوانند وارد منزل بشن می‌خواستم خیلی فشرده و متراکم برام انجام بدید این حفاظ ها را باید برای این‌که خیلی متراکم و فشرده باشه چه تراکمی را انتخاب کنم و چه ارتفاعی مناسب است
    من فقط برای نیومدن گربه این حفاظ رو می خوام بزنم و امنیت و زیبایی برام مسئله ای نداره ممنون میشم منو راهنمایی کنید که کلا از چه حفاظ تون استفاده کنم و آیا این حفاظ ها را بزنم امکان رد نشدن گربه وجود داره و یا همچنان می توان از بین آنها رد بشه ممنون میشم منو راهنمایی کنید و بفرمایید که برای این‌که کارشناس تونم بیان و از منزل مت بازدید کنند باید با چه شماره ای تماس بگیرم منزل ما واقع در کوی فردوس می باشد اگر برای این منطقه هم خدمات ارائه می دهد شماره تلفن کارشناس تون رو محبت کنید تا با ایشان هماهنگ کنم بیان از منزل و بازدیدکنند و اندازه ها را بردارد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای پروانه امیدوارم که حالتون خوب باشه
      شما می توانید از حفاظهای با تراکم بالای ما استفاده کنید که حرفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای می تواند بهترین گزینه باشد که از ارتفاع ۱۲۰ و یا ۱۰۰ با تراکم ٢۵ این طرح می توانید استفاده بفرمایید و همچنین در مرحله تولید می ‌توانیم بگوییم که براتون حفاظ ها به صورت گربه گیر باشد یعنی از پایین متراکم باشد و شاخه بهش اضافه شود که گربه نتواند از بین آنها رد بشه برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا بتوانند شما را راهنمایی کنند بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات استفاده کنید آدرس منزلتون رو محبت کنید که کارشناسان بیان براتون بازدید رو انجام بدن و همچنین اندازه هاتون رو بردارند تا بتونید سفارشتون رو به ثبت برسونید امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  45. سلام من از مشتریان قدیمی شما هستم که حدود سه ماه پیش از شرکت شما حفاظ روی دیوار برای منزل خودمون واقع در خیابان بهار شیراز خریدیم که این حفاظ ها بعد از اینکه نصب شدن بسیار به ساختمان ما زیبایی بخشیدند و همچنین ایمنی بسیار بالایی دارند و من چند بار برای اینکه این حفاظ ها را امتحان کنم خواستم ازشون رد بشم که اصلاً امکانپذیر نبود حفاظ هایی که برای ما نصب کردین ارتفاع ۱۲۰ سانت با تراکم ۱۵ بود که بسیاری از ایمنی بالایی برخوردار هستند و هیچ جوره نمیشه ازشون رد شد و به خاطر اینکه نوک آنها تیز هست هم هر کی بخواد واردش بشه دست و پاش زخمی میشه و تشکر کنم و از شما قدردانی کنم بابت محصولات با کیفیت و ضد سرقت شما که تولید می کنید ممنون و متشکرم امیدوارم که شاهد موفقیت های روزافزون شما باشیم موفق و موید باشید خدانگهدار

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قانعی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه بسیار متشکرم از نظری که برای ما گذاشتین و بعد از این همه مدت ما را فراموش نکردیمثن و کامنت مثبت و پر محبت خودتان را برای ما گذاشتن
      حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۱۵ یکی از حفاظ های ایمن می باشد که در شرکت حفاظ دات کام تولید می‌شود که برای مناطق مسکونی بسیار مناسب می باشد و امنیت بالایی در برابر سرقت دارد که یکی از بهترین انتخاب ها می تواند برای مشتریان عزیز باشد
      بسیار خوشحالم از اینکه از کار مجموعه ما راضی بودین و رضایت کامل را داشتین و امیدوارم که بتونیم درخواست همه مشتریان عزیز رو به نحو احسن انجام بدیم تا همه از ما راضی و خشنود باشند ممنونم از شما موفق و پیروز باشید خدانگهدار

      پاسخ
  46. سلام و عرض ادب خدمت شما روی دیوارهای ما حفاظ های شاخ گوزنی نصب شده که ارتفاع آنها ۵۰ سانتیمتر و تراکم آنها ۱۲ سانتیمتر می باشد ولی متاسفانه چندی پیش یعنی همین دو روز پیش دزد از بالای آنها پریده و وارد پارکینگ ما شده و یه سری از وسایل ما که در پارکینگ بود را برداشته
    می خواستیم ارتفاع حفاظ هامون رو زیاد کنیم چون اصلاً این ارتفاع هیچ کارایی نداره و خیلی بیخود و بیجهت هستش آیا امکان اینکه ارتفاع این حفاظ ها افزایش پیدا کنه وجود داره یا اینکه ما باید این حفاظ ها را بکنیم و حفاظ های جدید نصب کنیم شما چه پیشنهادی به ما می کنید که هزینه کمتری داشته باشه و آیا کارشناس تون می آید که از کار ما بازدید کنند تا به بهترین پیشنهاد را بدهند منزل ما واقع در خیابان تجریش می باشد برای اینکه آدرسم رو بدم باید با چه شماره ای تماس بگیرم تا کارشناس تون بیان و به ما کمک کنند ممنون میشم روز خوبی داشته باشید خداحافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای نعمت زاده امیدوارم که حالتون خوب باشه متاسفم اتفاقی که برای شما افتاده و امیدوارم هیچ وقت دزدی نتونه وارد منزل شما بشه
      اما متاسفانه ارتفاع ۵۰ سانتی که به عنوان حفاظ روی دیوار ، روی دیوارهای منزلتون نصب کردین خیلی ارتفاع پایینی داره و جزو ارتفاع های ما امن می باشد که امکان رد شدن از اون وجود داره
      ارتفاع استاندارد حفاظ های شاخ گوزنی ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت هستش که هرچی این ارتباط بیشتر باشه حفاظ ایمنی بالاتری دارد و بهترین گزینه می‌تواند ارتفاع ۹۰ سانت یا صد سانت باشد با تراکم ١٢ و تراکم ۱۲ بالا به ایمنی بسیار مناسبی دارد
      برای اینکه ملزم به پرداخت هزینه بالایی نباشید می توانید روی این حفاظ های روی دیواره تون حفاظ شاخ گوزنی اضافه کنید که باید شاسی زیر حفاظ از پروفیل باشد که شرکت ما می‌تواند این کار را براتون انجام بده شما می توانید برای گرفتن وقت بازدید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و آدرس دقیق تونه محبت کنید که کارشناسان بیان و براتون توضیح بدن و اندازه ها رو بردارند بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می شود ممنون از همراهی شما روزتون بخیر خدانگهدار

      پاسخ
  47. سلام ساکن شهرستان ورامین می باشم که می خوام برای قسمتی از منزلمون حفاظ روی دیوار تهیه کنیم که از حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی شما خوشمون اومد فقط حفاظ هایی که دنبال آن هستیم می‌خواهیم که قیمت بسیار مناسبی داشته باشند و کیفیت بالا و ایمنی خیلی خوبی داشته باشند که بتوانیم همسایه‌ها راضی کنیم تا بتوانیم از این حفاظ ها خریداری کنیم و پول ها را جمع کنیم که مزاحم شما بشیم بین حفاظ های بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی کدام قیمت مناسب‌تری دارد شما چه پیشنهاد می کنید چند روز طول میکشه تا حفاظ ها به دست ما برسد آیا برای ورامین هم بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه و چه تایمی کارشناس شما برای مشاوره تشریف میارن و برای بازدید از کار ما ممنون میشم جواب من را بدهید تا بتوانم به درستی تصمیم بگیرم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای احمدی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه بازدید ما برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتوانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و آدرس دقیق رو محبت کنید تا کارشناس فروش ما در زودترین زمان برای شما وقت بازدید هماهنگ کند که کارشناسان بیان اندازه ها را بردارند و همچنین برای شما پیش فاکتور ارسال بشه که طبق آن بتوانید تصمیم بگیرید بین حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای هر دو از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند ولی حفاظ شاخ گوزنی قیمت مناسبتری نسبت به حفاظ بوته ‌ای دارد و همچنین جزو پرفروش‌ترین حفاظهای ما در سال گذشته بود که ایمنی و کاربری بسیار بالایی نیز دارد حدود ۷ روز کاری زمان میبره که حفاظ آماده‌ بشه و به دست شما برسد و نصب انجام بدهند و نصب در یک روز انجام می شود امیدوارم تونسته باشم شمارو راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  48. سلام و عرض ادب خدمت شما ببخشید من یک باغی دارم که دور تا دور آن را حدوداً به ارتفاع دو متر و نیم فنس کشیدم هر دو متر فنس هم میله هایی قرار گرفته که فنس به آنها متصل شده می خواستم ببینم آیا امکان نصب حفاظ های شاخ گوزنی روی این فنس ها امکان پذیر هست
    روی درب ورودی هم می خوام ازین حفاظ هاتون استفاده کنم ویلای من در اطراف کرج هستش آیا این کار را برای من انجام میدین ممنون میشم منو راهنمایی کنید که چه حفازی برای فنس ها مناسب می باشد و اصلا امکان داره که روی فنس حفاظ نصب بشه متشکرم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قمی امیدوارم که حالتون خوب باشه
      امکان نصب حفاظ روی دیوار و شاخ گوزنی روی فنس وجود ندارد و شما نمی تونست از این حفاظ ها برای روی فنس استفاده کنید ولی روی سردر تون میتونین از این حفاظ ها استفاده کنید که برای اینکه نظر قطعی رو کارشناسان در رابطه با پروژه بدن باید عکسی از از پروژه برای ما ارسال کنید و یا از درب ورودی ارسال کنید که کارشناسان خدمتتون راهنمایی کنند و بگن اینکه چه کاری میشه کرد بازدید ما برای تهران و کرج به صورت رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات استفاده کنید امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  49. سلام به همه عوامل و کارمندان حفاظت دات کام امیدوارم که حالتون خوب باشه
    من می خوام برای خانه خودم واقع در شهران شمالی حفاظ دیوار تهیه کنم و می خوام از راهنمایی همکاران و خود شما برای انتخاب حفاظ استفاده کنم به نظر شما چه حفاظی برای منازل مسکونی مناسب هستش با چه ارتفاعی و من از طرح لیلیوم شما خیلی خوشم اومده آیا حفاظ های لیلیوم شما امنیت خوبی دارند یا حالت دکوری هستند
    تحویل کارهاتون چند روزه هستش و آیا برای غرب تهران هم کار انجام میدید و یا کسی رو دارید که بیاد و اندازه‌های ما رو بزنه و پیش فاکتور صادر کنه تا ما بتونیم خرید خودمون رو انجام بدیم ممنونم از شما خداحافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای تورج عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ های که ما تولید می‌کنیم در انواع مختلفی تولید میشه که حفاظ شاخ گوزنی بوته ای آبشاری و لیلیوم جزو تولیدات ما هستش که حفاظ لیلیوم یکی از ایمن‌ترین حفاظ های ما می باشد که ما تولید می‌کنیم که می‌توانید از ارتفاع ۷۰ تا ۱۲۰ سانت آن با تراکم سه گل استفاده کنید که امنیت بسیار خوبی دارد و هم ظاهر خیلی مناسبی دارد که حدوداً ۷ روز کاری زمان میبره که حفاظ آماده باشه و به دستتون برسه و بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که باید آدرستون رو محبت کنید کارشناسان بیان براتون بازدید و انجام بدن تا براتون پیش فاکتور ارسال بشه امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  50. خسته نباشید من ویلایی در یکی از شهرستان های استان یزد دارمکه می‌خواهم برای حفاظ های آن از حفاظ های شما استفاده کنم دیوارم حدوداً یک و نیم متر هستش و از بین حفاظ های بوته خاری و شاخ گوزنی شما می‌خواهم انتخاب کنم به نظرتون کدوم یک تراکم و امنیت بسیار بالاتری دارند و به درد می‌خورد و با چه ارتفاعی برای ما مفید هستش که انجام بدهیم برای اینکه مشاوره بگیرم باید با چه شماره ای تماس بگیرم و آیا خودم باید اندازه بزنم که طبق اون برام بسازین اندازه دیوار رو چه جوری باید بگیرم از چه طریقی میتونم از همکاری امتحان مشورت بگیرم
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید با تشکر از شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای ضرغام عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت نمایند شماره نمایندگی ما در استان یزد می توانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید تا کارشناسان به شما شماره نمایندگی مون رو بدهند
      برای دیوار یک و نیم متری می تونید هم از حفاظ بوته ای و هم شاخ گوزنی استفاده کنید که هر دو از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۱۲ و یا تراکم ۱۲ به بالا میتونه بهترین انتخاب برای دیوارهای شما باشه و اینکه برای مشاوره می توانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند و بگن بهترین گزینه و انتخاب چی میتونه باشه و به شما بگن که چه جوری باید اندازه هارو بزنید که طبق اندازه ای که میدین برای تولید بشه و ارسال بشه ممنونم از همه شما روزتون بخیر خدانگهدار

      پاسخ
  51. سلام خوبین چندی پیش از ساختمان مو دزدی شد و ما با شرکت شما تماس گرفتیم تا برای حفاظ های روی دیوار اقدام به نصب کنیم که از طرف شما کارشناس تون اومدن و اندازه ها را برای ما زدند و یک هدیه بسیار زیبا هم برای ما اوردن بعد از اینکه فازها را تحویل گرفتیم بسیار از حفاظ ها راضی بودیم و الان می خواهیم برای دربهای آکاردئونی واحد هامون هم از دربهای آکاردئونی شما استفاده کنیم میخواستم بدونم بهترین حفاظ آکاردئونی در حال حاضر شده و حفاظ می‌باشد و کدوم امنیت بالاتری دارد و برای ۶۲ واحد می‌خواهیم ممنون میشم که راهنمایی کنید و آیا اینم رنگ هاش مثل رنگهای بازهای دیوار تون به صورت کوتاهی زده میشه و مشخصات آن به چه صورت است

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای عظیمی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه متاسفم برای اتفاق تلخی که برای شما افتاده و امیدوارم دیگه از منزل شما دزدی صورت نگیره حفاظ هایی که برای شما زدیم حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۲۵ بود که یکی از امن‌ترین حفاظ ‌های ما در صنایع فلزی حفاظ دات کام می باشد که هم امنیت بسیار بالایی دارد و هم قیمت مناسبی نسبت به سایر حفاظ ها دارد
      برای دربهای آپارتمانی هم طرح سه گل لوزی و چهار گل لوزی را به شما پیشنهاد می کنیم که می توانید بین آن ها انتخاب کنید رنگ آنها کوره ای الکترو استاتیک هستش که می تونین بین رنگ سفید مشکی قهوه‌ای و مسی انتخاب داشته باشید و برای تهران حمل و بازدید به صورت کاملاً رایگان انجام میشه و نصب آن هم به صورت رایگان برای ثبت آدرس خودتون می تونید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و آدرستون رو به کارشناس فروش مون بدین تا براتون وقت بازدید بزارن
      ممنون از همراهی گرم و صمیمانه شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  52. سلام خسته نباشید امیدوارم که خوب باشید عصر بهاریتون بخیر
    بنده نیاز به ۱۸ متر حفاط روی دیوار دارم که میخواستم از حفاظ های سر نیزه‌ای قوس دار شما انتخاب کنم که در بالا عکسش رو گذاشتین میخواستم بدونم قیمت اینه حفازهای قوس دار سرنیزه دار به چه صورت هستش و با چه متریالی ساخته میشه آیا برای ۱۸ متر کار هم انجام می دهید یا باید حفظ هامون اندازش خیلی بالا باشه و متراژ بالایی داشته باشه برای اطلاع از آخرین قیمت ها با چه شماره ای تماس بگیرم ممنون میشم منو راهنمایی کنید خداحافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کامروا
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      شرکت ما این کارو انجام میده و مشکلی در متراژ وجود نداره و هر اندازه‌ای باشه براتون کار را انجام می‌دهیم بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان هست که میتونید از این خدمات استفاده کنید حفاظ سرنیزه یکی از حفاظ های تولیدی ما می باشد که برای دریافت لیست قیمت و میتوانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتان را بدین که کارشناس فروش آن برای شما ارسال کنند و سوالی داشتین کارشناس فروش مون در خدمتتون هستن و می تواند شما را بهتر راهنمایی کنند ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدا نگهدار

      پاسخ
  53. سلام خسته نباشید برای دیوارهای خودمون میخوایم از حفاظ های شاخ گوزنی شما استفاده کنیم فقط تنها موردی که وجود داره اینه که درب ما یه قوس داره که می‌خواستیم این قوس را برای ما اجرا کنید آیا میشود بر روی این در حفاظ شاخ گوزنی زده بشه و عین همین قوس را برداشت ‌کنید نمی‌خواهیم مشکلی در نما به وجود بیاد و نما حفظ بشه و عین قوس را برای ما در بیاید باید برای اینکه از پروژه من بازدید بشه با چه شماره ای تماس بگیرم و آیا امکان اجرای انواع قوس برای شرکت شما وجود دارد ممنون میشم که من رو راهنمایی بفرمایید و بگویید که با چه کسی می‌توانم در تماس باشند تا بیان و اندازه‌های قوس دربم را بردارند و طبق اون برای ما سفارش را انجام دهند
    مرسی

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای حقی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای روی سردربتون که به صورت قوسی هستش اصلا جای نگرانی وجود نداره و همکارانم میان و قوس در رو برداشت می‌کند و طبق اون براتون قپس ساخته میشه که روی اون حفاظ شاخ گوزنی قرار میگیره و سپس میاد روی درب تون نصب میشه
      برای اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو وقت بازدید می توانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و آدرس خودتان رو محبت کنید که کارشناسان بیان و براتون بازدید و انجام بدن و مشاوره حضوری بهتون بدن و بتونید از این استفاده بفرمایید و اینکه بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید با خیال راحت از این خدمات استفاده کنید ممنونم از شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  54. سلام داشتم تو اینترنت چرخ میزدم که با سایت شما آشنا شدم و از حفاظ لیلیوم شما بسیار خوشم اومد و تصمیم گرفتم که برای منزل خودمان از این حفاظ تهیه کنم برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ و جزئیات حفاظ های لیلیوم شما می توانم با چه شماره ای تماس بگیرم و آیا بازدیدتون برای اسلامشهر هم به صورت رایگان انجام میشه و اینکه چه مقدار زمان میبره تا ۲۰ متر حفاظ لیلیوم
    را برای ما آماده کنید و برای نصب بیارین رنگ هایی که دارین چه رنگ هایی است که می توانیم بینشون انتخاب کنیم و
    چه نوع رنگ هایی استفاده می کنید در تولید حفاظ هاتون
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای یوسفی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ لیلیوم یکی از حفاظ های تولیدی مجموعه ما می باشد که از ظاهر بسیار بالای خوبی برخوردار است و هم امنیت بسیار بالایی داره برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ محصولات من همچنین درباره متریال آن توانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید تا کارشناس فروش مون از طریق تلگرام و واتساپ براتون لیست قیمت و همچنین کاتالوگ را ارسال کند بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملا رایگان انجام میشه که اسلامشهر هم جزو محدوده های رایگان می باشد که حدوداً ۷ روز کاری زمان میبره که حفاظ آماده باشه و به دست شما برسه
      رنگ هایی که داریم به صورت رنگ کوره ای می باشد که می توانید بین رنگهای سفید طلایی مشکی طلایی قهوه ای طلایی و مسی طلایی انتخاب فرمایید
      امیدوار تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  55. سلام و خسته نباشید خدمت شما مجموعه صنایع فلزی حفاظ من دنبال یه حفازی میگردم که کاملا ساده باشه به خاطر اینکه نمای خانه ما بسیار ساده می باشد نمی‌خواهم از حفاظ های شاخ گوزنی شما استفاده کنم میخواستم بدونم آیا از این حفاظ های ساده که بالاش سرنیزه قرار می گیرد شما تولید می کنید و اگر تولید می کنید ارتفاع آن به چه صورت است و ایمن ترین ارتفاع آن کدوم ارتفاع است که ما انتخاب کنیم و چه رنگهای موجود داره از بین چه رنگ هایی می توانیم ما انتخاب داشته باشیم چون رنگ درب نا مشکی هستش فکر می‌کنم که رنگ مشکی مناسب دیوارهای ما باشد و اینکه چند روز زمان می‌برد تا حفاظ ها را برای ما نصب کنید من چون فقط روزهای تعطیل هستم می خواهم آن روز تعطیل برای ما بیاورید آیا امکانش هست که روز جمعه و یا پنج شنبه برای ما نصب و انجام بدهید برای هماهنگی این موارد با چه کسی میتونم صحبت کنم ممنون میشم من رو همکاران شما را راهنمایی کنند عصرتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قاسم لو
      امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ های ساده ای که ما تولید می‌کنیم به حفاظ سرنیزه ای کلاسیک می باشد که در ارتفاع ۱۲۰ و ۱۵۰ و ١٠٠ سانت تولید می‌شود که این اندازه ایمن می باشند که ایمن ترین آنها به ارتفاع ۱۵۰ هستش که سر نیزه‌ای بالاش هم به صورت یک طرفه ، دوطرفه و یا سه طرف می باشد که طبق درخواست مشتری انجام می شود و اینکه رنگ هایی که داریم رنگ سفید مشکی قهوه ای و مشکی می باشد که می توانید بین آنها انتخاب داشته باشید حدوداً ۷ روز کاری زمان میبره که حفاظ آماده باشه و به دست شما برسه برای این‌که حفاظ در روز تعطیل بیاد و برای شما نصب شود باید با کارشناسان فروش ما هماهنگ بفرمایید که در صورت امکان براتون نصب و روز تعطیل می اندازند برای اطلاعات بیشتر با شماره 02128422360 تماس بگیرید و کارشناس فروش شمارو راهنمایی کنند روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  56. سلام خسته نباشید به تازگی از منزل ما دزدی شده که ما بعد از این اتفاق به فکر افتادیم که روی روی دیوارهای خود از حفاظ های شما نصب کنیم منزل ما واقع در منطقه سعادت آباد تهران میباشد آیا برای منطقه غرب و شمال غرب هم خدمات ارائه می دهید و برای ثبت سفارش خود باید چه بکنم و کدام حفاظ برای این دیوار مناسب می باشد برای من قیمت اهمیت زیادی ندارد و فقط چیزی که برام مهمه اینه که حفاظ از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد چند روز زمان می‌برد تا این حفاظ ها بیاید و برای نصب کنید و ممنون میشم توضیح بدهید تا بتوانم به درستی تصمیم بگیرد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای حاجی محمدی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بابت اتفاق تلخی که برای شما افتاده بسیار متاسفم و امیدوارم دیگه این اتفاق براتون یافته حفاظ هایی که ما تولید می کنیم در طرح‌های مختلفی تولید میشه که بین اونها حفاظ لیلیوم شاخ گوزنی و آبشاری از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستش که ارتفاع ۱۲۰ سانتی آنها با تراکم بالا میتونه امنیت لازم را برای شما برقرار سازه و طبق بودجه و همچنین سلیقه ای که دارید می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید یکی از ایمن ترین حفاظ هامون حفاظ لیلیوم با ارتفاع ۱۲۰ با تراکم سه گل هستش که جزو ایمن‌ترین حفاظهای ما محسوب میشه
      برای اینکه کارشناسان بیان و بازدید براتون انجام بدم می توانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که کارشناس فروش مون براتون وقت بازدید بذارند بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات بهره مند شود حدود هفت روزه کاری زمان میبره حفاظ آماده بشه و به دست شما برسد امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  57. سلام من از استان آذربایجان غربی شهرستان تکاب مزاحم شما میشم و از حفاظ های شاخ گوزنی شما برای خانه باغ خودم می‌خواهم تهیه کنم میخواستم بدونم آیا شما در استان آذربایجان غربی نمایندگی دارید که برای ما این کار را انجام دهند و بیان اندازه های ما را برداشت کنند تا ما بتونیم سفارشمون به ثبت کنیم برای ثبت سفارش باید با چه شماره ای تماس بگیرم و سفارش خود از کجا ثبت کنم چند روز زمان می‌برد تا این حفاظ ها به دست ما برسه متراژ بنده حدود ۹۵ متر می‌باشد که می‌خواهم حداقل ارتفاع حفاظ‌های ۷۰ سانت باشد و تراکم آن هم ۱۲ باشد بهترین ارتفاع برای ما چه ارتفاعی می باشد زمان برای من بسیار مهم است ایا امکان دارد که سه چهار روزه این حفاظ ها را به ما تحویل بدهید و آیا امکان دارد برای بارگیری آن خودم ماشین بفرستم که حمل آن را انجام دهند تا برای مقرون به صرفه در بیاد ممنون از راهنمایی شما خداحافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای ابراهیمی نازی امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت شماره نمایندگی ما می‌توانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید تا کارشناس فروش مو شماره نمایندگی آذربایجان غربی رو خدمت شما اعلام کنند و همچنین می توانید برای ثبت سفارش با شماره که گفتم تماس بگیرید و سفارش خودتان را ثبت کنید حدوداً ۷ روز زمان می‌برد تا حفاظ ها آماده باشه و به دست شما برسه ارتفاع استاندارد ارتفاع ۷۰ سانت تا ارتفاع ۱۲۰ سانت می باشد که بهترین گزینه آن ارتفاع ۹۰ سانت میباشد که جزو پرفروش‌ترین ارتفاع های ما می‌باشد و برای زمان تحویل میتوانید با شماره ای که گفتن تماس بگیرید و کارشناس فروش موت صحبت کنید و امکان اینکه دو سه روزه به شما تحویل بدیم وجود داره فقط با کارشناس فروش باید این موضوع رو مطرح کنید و امکان اینکه خودتون ماشین ارسال کنید هم وجود داره و درب کارخانه ماشین بفرستین و حفاظ ها رو خودتون هم بفرمایید
      روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  58. سلام من یه ویلا دارم شمال در چالوس که می‌خواهم برای آن از حفاظ های شما استفاده کنم آیا در استان مازندران شما نمایندگی دارید یا مستقیم باید از خود کارخانه سفارش بدیم و آیا برای این منطقه نصب به انجام می دهید برای شهرستان سفارش را چه جوری انجام می دهید و اینکه برای اینکه قیمت و کاتالوگ رو دریافت کنم باید با چه شماره ای تماس بگیرم بهترین پیشنهادی که شما می‌توانید در رابطه با حفاظ روی دیوار به ما بدهید چه نوع حفاظی می‌باشد دیوارهای ما از جنس بلوکی می‌باشد و می‌خواهیم روی اون از حفازهای شما نصب کنیم استاندارد ارتفاع این حفاظت چقدر است و کدام یک ایمنی خوبی دارد برای ما ظاهر حفاظ اهمیتی ندارد و فقط کارایی و امنیت آن مورد توجه هم می باشد ممنونم از سایت خوبتون امیدوارم که موفق باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای مهدی خانی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت شماره نمایندگی ما در استان مازندران می توانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید تا از طریق کارشناس فروش مون شماره را برای شما ارسال کنند همچنین می توانید مستقیم از خود کارخونه سفارش بدین و اکیپ نصب ما میان و برای شما نصب را انجام می‌دهند برای دریافت کاتالوگ و همچنین لیست قیمت محصولات مون می توانید با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید و کارشناس فروش من از طریق تلگرام و واتساپ براتون کاتالوگ و لیست قیمت را ارسال کنند حفاظ شاخ گوزنی که استاندارد ارتفاع آن ٧٠ تا ۱۲۰ سانت می باشد می تواند گزینه مناسبی باشد و ایمنی بسیار بالایی دارد و مقرون به صرفه ترین ها حفاظ نا می باشد همچنین از ایمنی بسیار بالایی برخورداره و جزء پرفروش‌ترین‌ها حفاظ ما در سال گذشته می باشد که در تراکم های مختلف تولید میشه که تراکم ١٢ و ١٢ به بالا تراکم مناسبی هستش و برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره کارشناس فروش ما تماس بگیرید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  59. سلام خدمت همه عوامل صنایع فلزی حفاظ برای یک ارگان دولتی حفاظ روی دیوار می خوام که متراژ آن حدود ۳۰۰۰ متر می‌باشد و واقع در شهرکرد است میخواستم بدونم آیا شما در شهرکرد نمایندگی دارید که من با ایشان تماس بگیرم و آیا شما پیش فاکتور برای صادر می‌کنید که در صورت تایید شدن قیمت آن با شما قرارداد را ببندیم و آیا چک به صورت شش ماهه می‌پذیرید و این که ۴۰ درصد مبلغ را به صورت پیش پرداخت واریز می‌کنیم ۴۰ درصد را موقع نصب و ۲۰ درصد به عنوان حسن انجام کار نزد شرکت قرار می گیرد که بعد از یک هفته برای شما واریز می شود آیا شما با این شرایط اوکی هستیم و همچنین ما رنگی که می‌خواهیم رنگ خاکی می باشد آیا امکان رنگ رنگ زدن حفاظ ها با این رنگ مو وجود دارد ممنون میشوم بنده رو راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شعاری عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت شماره نمایندگی ما در شهرکرد میتوانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید تا کارشناس فروش مون براتون شماره را ارسال کنند و یا اگر پیش فاکتور ای می خواهید به کارشناس فروش ما بگویید تا براتون طبق مدلی که می‌خواهید و همچنین متراژ تون براتون پیش فاکتور ارسال کنند و بعد تصمیم بگیرید فروش ما به صورت نقدی و اقساطی می باشد که فروش اقساطیمپن به صورت شش ماه میباشد که میتوانید از این خدمات استفاده کنید برای اطلاع از جزئیات آن می توانید با کارشناسان فروش ما صحبت بفرمایید با توجه به اینکه متراژ شما بالا هست امکان رنگ آمیزی به رنگ خاکی نیز وجود دارد که می‌توانیم برای شما انجام دهیم من در خدمتتون هستم و روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  60. با عرض ادب خدمت شما ممنونم از سایت خوبتون من دنبال حفاظ روی دیوار می گشتم که با جستجو در گوگل با سایت شما رو به رو شدم میخواستم ببینم حفاظهای لیلیوم تون قیمتش به چه صورت هست و برای بازدید با چه شماره ای می توانم تماس بگیرم همچنین می خواهم قبل از اینکه کارشناس تون بیان لیست قیمت را همراه با همسایگان خود بررسی کنم و سپس کارشناس که اومدن اندازه ها را بردارند و برای ما پیش فاکتور ارسال کنند ممنون میشم من رو راهنمایی بفرمایید روز خوبی داشته باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای گودرزی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت لیست قیمت حفاظ های لیلیوم ما میتوانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو بدید تا کارشناس فروش مون براتون لیست قیمت و کاتالوگ را ارسال کنند قیمت حفاظ لیلیومی با توجه به ارتفاع و تراکمی که داره متفاوت هستش و اینکه میتونید لیست قیمت رو بگیرید از همکارم و مورد بررسی قرار بدهید بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه میتونید آدرس دقیق خودتونو محبت کنید تا کارشناسان برای بازدید خدمتتون برسن برآورد اولیه را انجام بدهند تا براتون پیش فاکتور ارسال بشه و بتوانید تصمیم گیری کنید
      ممنونم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  61. سلام خسته نباشید امیدوارم که خوب باشید ممنون از مطالب مفیدی که در سایت قرار دادین من نیاز به مقداری حفاظ دارم که می خواهم از شرکت شما تهیه کنم مشکلی که وجود داره در روی دیوار ما لوله گاز رد شده آیا امکانش هست که برای این حفاظ نصب کنید و اینکه دیوارهای ما دارای اختلاف سطح با یکدیگر هستند و در یک راستا قرار ندارند برای اینکه حفاظ ها در یک سطح قرار گیرند باید چه کاری انجام دهیم و همچنین برای سر درب منزل من که از آردواز می باشد می خواهیم از این حفاظ ها بزنیم آیا امکان نصب حفاظ روی دیوار روی آردواز وجود دارد بازدیدتون به چه صورت است اما در تهران منطقه ۶ ساکن هستیم ممنون میشم منو راهنمایی کنید برای اینکه بازدید را هماهنگ کنیم با چه شماره ای تماس بگیریم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای نشاطی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای این که کارشناسان بیان و پروژه شما را مورد بررسی قرار بدهند و شرایط پروژه را ببینند می توانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و آدرس دقیق خودتون رو محبت کنید که کارشناس فنی خدمتتان برسن و مشاوره حضوری بهتون بدن و همچنین اندازه ها را بردارند
      امکان نصب روی دیواری که لوله گاز از آن رد شده وجود دارد ولی شرایط نصب کمی متفاوت می باشد و برای اختلاف سطح دیوارها هم میشه شاسی کشی انجام داد و همیشه از حفاظ ها به ارتفاع های مختلف استفاده کرد که در انتها در یک راستا قرار بگیرند
      بهترین کار این است که کارشناسان بیانو بازدید و انجام بدهند بازدید به صورت رایگان انجام می‌شود که گفتم
      امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  62. سلام و عرض ادب خدمت شما امیدوارم که حالتون خوب باشه بنده ویلایی دارم در اطراف شهر تهران که می خوام برای دیوار اون حفاظ بزنم و با سایت شما آشنا شدم از بین حفاظ‌های که شما تولید می کنید کدام یک از امنیت بالایی برخوردار میباشد و کدام را پیشنهاد میکنید متراژ حدود ۷۶ متر است که می‌خواهیم برای این متراژ از شما حفاظت تهیه کنیم رنگ هایی که برای این حفاظ ها استفاده می کنید چه رنگ هایی هستش و ممنون میشم که بنده را راهنمایی کنید آیا برای اطراف تهران هم بازدید را به صورت رایگان انجام میشه و سپاس از لطف شما خدانگهدار

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای برغمدی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتوانید برای رزرو وقت بازدید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و آدرس دقیق تر و محبت کنید که در زودترین زمان براتون وقت بازدید بزارن که کارشناسان بیان و شما را راهنمایی کنند
      حفاظ های تولیدی ما انواع مختلفی دارد مثل لیلیوم شاخ گوزنی آبشاری که همگی از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند که طبق بودجه و سلیقه ای که دارید میتوانید از بین آنها انتخاب فرمایید رنگ ها به صورت کوره ای الکترواستاتیک هستش که بین رنگ‌های سفید مشکی قهوه‌ای و مسی می توانید انتخاب داشته باشید و حفاظ خودتون رو سفارش بدید برای اطلاعات بیشتر و همچنین راهنمایی در میتوانید با کارشناس فروش ما صحبت بفرمایید روز خوبی داشته باشید خدا نگهدار شما

      پاسخ
  63. سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان خسته نباشید میگم به همه عوامل حفاظ دات کام
    من چند وقت پیش روی دیوارهای حیاطمون حفاظ سرنیزه‌ای کلاسیک نصب کردم که ارتفاع آن حدود ۱۰۰ سانت میباشد و به صورت سه طرف کار شده ولی متأسفانه اخیراً به دلیل اینکه در کنار منزلمون یکی تیر برق قرار دارد دوستان دزد توانستند از تیر برق بپرن اونور دیوار…
    به فکر افتادم که روی این حفاظ های سر نیزه‌ای از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنم که فکر می‌کنم ارتفاع ۷۰ سانت با تراکم ۱۲ یا تراکم ۱۴ تراکم مناسبی باشد آیا شما این کار را انجام می دهید و آیا امکان دارد که روی حفاظ سرنیزه‌ای حفاظ شاخ گوزن جوش شود ممنون میشم پاسخ بدهید و تا بتوانیم با همسایگان مشورت کنیم و سفارش مان را از طریق شرکت شما ثبت کنیم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کلامی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      امکان نصب حفاظ شاخ گوزنی روی حفاظ سر نیزه ای کلاسیک وجود داره که باعث میشه امنیت حفاظ بالاتر بره و همچنین به خاطر عرضی که حفاظ های شاخ گوزنی دارند مانع عبور سارقین به داخل منزل می شوند فقط باید برای شاسی زیر حفاظ شاخ گوزنی شاسی پروفیل استفاده بشه که امکان نصب حفاظ سرنیزه‌ای رو فراهم کنه برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید تا کارشناس فروشمون شما را راهنمایی می‌کنند برای ارتفاع ۱۰۰ سانت سرنیزه ای تون ارتفاع ۷۰ سانت شاخ گوزنی با تراکم ۱۲ یا تراکم ۴ ۱۴ انتخاب بسیار مناسبی می باشد که می تواند امنیت آنجا را برقرار سازه
      بازدیدمون برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات استفاده کنید و آدرس را محبت کنید که کارشناسان برات وقت بازدید بذارن تا کارشناس فنی خدمتتون برسن و شما را راهنمایی کنند تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  64. سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون سایتتون رو مطالعه کردم و از مطالب بسیار مفیدتون استفاده کردم ببخشید سوالی که دارم این منظور از رنگ کوره ای چیه و چه تفاوتی با رنگ روغنی داره و کیفیت کدام یک بهتر هستش و منظورتون از جوش دو طرف چه نوع جوشی هست و تفاوت آن با جوش یک طرفه چیه و اینکه می‌گویند از جوش co۲ در کارهاتون استفاده می کنید مزایای جوش co۲ نسبت به جوش الکترود چه میباشد ممنون میشم منو راهنمایی کنید و بفرمایید که ایمن‌ترین حفاظ بین حفاظ هاتون چه نوع حفاظی می باشد که هم مقرون به صرفه باشد به لحاظ اقتصادی و هم ایمنی لازم را داشته باشد و اینکه اکنون شایعه شده که روی حفاظ شاخ گوزنی پتو می‌اندازند و ازش به راحتی عبور می‌کنند آیا این صحت دارد و شما تایید می کنید یا اینکه خیر
    بعد برای اینکه بخوام وقت بازدید هماهنگ کنیم باید با چه شماره ای تماس بگیریم و همکارانتان چه روزهایی در هفته تشریف می آورند تا اندازه گیری را انجام دهند متشکرم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای نقابی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      رنگ کوره ای رنگ بسیار با کیفیت می باشد که در بازار موجود می باشد که برای رنگ کردن آن همونطور که از اسمش پیداست از کوره استفاده میشه که تحت اثر حرارت رنگ پخته شده و به کار می چسبه و مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و بارش بارون داره و باعث میشه که به زودی زنگ نزنه و تا چندین سال برای شما کار بکنه
      جوش دو طرف هم به این صورت هستش که از هر طرفی حفاظ جوش میخوره که مقاومت بالایی داشته باشه و کنده نشه جوش co2 هم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستش و هم این که جوش تمیزی هستش که گل جوش و ایجاد نمیکنه
      بین حفاظ هامون مقرون به صرفه‌ترین حفاظ مون حفاظ شاخ گوزنی هستش که هم ایمنی هم به لحاظ ظاهری مناسب هستش و قیمتش نسبت به سایر حفاظ هامون مناسبه که میتوانید از بین ارتفاع آنها انتخاب کنید بین ارتفاع ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت تولید میشه با تراکم ٨ تا ۲۵ که بهترین آن میتونه ارتفاع ۹۰ سانت باشه با تراکم ۱۲ که بسیار پرفروش و جزو محبوبترین حفاظ های ما در سال ۹۹ بوده است برای هماهنگی وقت بازدید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنید که کارشناسان خدمتتون برسن
      بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود و کارشناسان تقریبا همه روزه هفته امکان بازدید از پروژه ها را دارد روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  65. سلام خسته نباشید عصر بهاریتون بخیر باشه من برای ویلایی که در منطقه صفادشت کرج دارم می خواهم چند متر حفاظ برای سر در آن نصب کنم که سر در دیوار حیاط جلویی ما حدود ۱۰ متر می باشد و این ۱۰ متر را فعلا می خواهم حفاظ بزنم که اگر خوب بود برای دیوارهای اطراف و دیوارهای کنار هم از اون استفاده کنم میخواستم بدونم که عرض این حفاظ ها از چند سانتیمتر است دیواری که ما دور تا دور کار کردیم دیوار ۲۰ سانتی هستش میخواستم بدونم آیا کل عرض دیوار رو پوشش می‌دهند و می‌خواهم بیشترین عرضه ممکن را برای من بسازید و ارتفاعی که مد نظرم هست ارتفاع ۱۱۰ می باشد با تراکم ۱۹ ولی بین حفاظ بوته ای حفاظ شاخ گوزنی ای نمیدانم کدام از امنیت بالاتری برخوردار است و ترجیح میدم که شما من را راهنمایی کنید که کدام حفاظ رو انتخاب کنم به نفع ماست و ایمنی بالاتری دارد و در آخر تشکر می کنم از سایت خوبتون امیدوارم که پیروز باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شیرزاد
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ‌های ما از عرض ۳۰ سانت تا عرض ۷۰ سانت تولید میشه که با توجه به ارتفاعی که دارین مشخص میشه که چه عرضی مناسب می باشد برای ارتفاع ۱۱۰ سانتیمتر عرض ۵۰ سانت حداقل مناسب می باشد که می توانید استفاده بفرمایید
      بازدید برای کرج به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات استفاده کنید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و آدرستون محبت کنین که براتون وقت بازدید بذارن
      حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای به لحاظ ظاهری خیلی شبیه به هم هستند فقط حفاظ بوته ای تراکم عرضی بیشتری نسبت به حفاظ شاخ گوزنی داره که همین باعث میشه ظاهرش شلوغ تری داشته باشه و کمی امنیت بالاتری داشته باشه و همچنین افزایش قیمت نسبت به شاخ گوزنی داره
      هر دو ایمنی بسیار بالایی دارند که میتونید به این انتخاب فرمایید امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خداحافظ

      پاسخ
  66. سلام خدمت شما بزرگواران امیدوارم که موفق و پیروز باشید برای من برج آذرماه بود که اومدین و حفاظ لیلیوم سه گل با رنگ قهوه‌ای و گل های طلایی نصب کردیم که متراژ حدود ۱۸ متر بود برای دور تا دور حیاط ما می‌خواستیم
    حفاظ ها خیلی از کیفیت بالایی برخوردار بودند و رنگه حفازها رنگ کوره ای بود و همانطور که در قرارداد ذکر کرده بودید همه میلگردها از میلگرد نمره ۱۰ استفاده شده بود خواستم تشکر کنم و به شما بگویم که بعد از این همه مدت حفاظ ها نه زنگ زده و نه از کیفیت آن کم شده و مثل روز اولشون هستش
    تشکر می کنم از شما و اینکه الان می خواهیم برای واحدهای مسکونی خود از درب آکاردئونی استفاده کنیم فقط باید با همسایگان به نظر کامل و واحد برسیم که با شما هماهنگ کنم تا کارشناس تون رو بفرستین و بیان برای ما اندازه درب های آکاردئونی رو هم بردارند و امیدوارم کیفیت دربهای آپارتمانی هم مثل حفاظ‌های روی دیوار عالی و بی نقص باشد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای هژبر عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ لیلیوم سه گل یکی از ایمن ترین حفاظ ها می باشد که در صنایع فلزی حفاظ دات کام تولید می‌شود که انتخاب بسیار مناسبی هستش و هم از ظاهر بسیار زیبایی داره
      ممنونم از اینکه شرکت ما را انتخاب کردین و ممنون از اینکه کامنت خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین بسیار خوشحالم از اینکه شما از کار ما راضی بودیمن و دوباره برای ثبت سفارش تون شرکت ما رو انتخاب کردی
      در رنگ آمیزی حفاظ ها از رنگ کوره ای الکترواستاتیک استفاده میشه که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدن دارند و در حال حاضر بهترین نوع رنگ در بازار میباشد
      برای درب آکاردئونی هم نیاز به بازدید هستش که برای گرفتن بازدید مجدد باید با شماره 02128422360 تماس بگیرید و آدرستون رو مجدد بفرمایید تا کارشناسان براتون وقت بازدید بزارن ممنون از همراهی گرم و صمیمانه این شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  67. سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان در حفاظ دات کام
    امیدوارم که حالتون خوب باشه و عصر بهاریتون بخیر باشه
    بنده ویلایی دارم در منطقه تنکابن در استان زیبای مازندران که می‌خواهم برای دوتا دور دیوارهای حیاط آن حفاظ روی دیوار بزنم آیا شما در استان مازندران یا در شهر تنکابن نمایندگی دارید و یا کسی رو دارید که محصولات شما را به فروش برساند که بیاد برای ما اندازه ها را بزند و یا اینکه باید مستقیم از خود شما خرید انجام بشه در صورت اینکه اگر مستقیم از شما خرید را انجام دهیم هزینه حمل به عهده چه کسی می باشد و اینکه متراژ حدودی که من گرفتم تقریباً ۱۵۰ متر می باشد برای این متراژ چه ماشینی لازم است اگر بخواهم حفاظ بوته ای ارتفاع ۷۰ متر تراکم ١٢ سفارس بدم چه ماشینی باید بگیرم و آیا نصب آن را خودتان انجام می دهید یا خودم باید هماهنگ کنم که جوشکاری بیاد و نصب انجام بده ممنون میشم اگه جوابم رو بدید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کاکایی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت شماره نمایندگی ما در استان مازندران میتوانید با شماره 02128422360 تماس بگیرید تا کارشناس فروش ما شماره نمایندگی رو خدمتتون بدن امکان سفارش به صورت مستقیم از کارخانه نیز وجود دارد که هزینه حمل به عهده خود مشتری می باشد و با توجه به اینکه متراژ تون بالا است خودمون اکیپ نصب رو میفرستم براتون نصب و انجام بدن برای این متراژ ماشینی که لازم هستش خاوره بزرگه که می‌توانید خودتون ماشین ارسال کنید درب کارخانه تا حمل را انجام دهند برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ای که در بالا گفتن تماس بگیرید و با مشاوره ما صحبت کنید و از خدمات مشاوره رایگان استفاده بفرمایید روز خوبی داشته باشید با نگهدار

      پاسخ
  68. سلام و خسته نباشید میگم خدمت شما
    بنده دیواری دارم در اطراف ویلام در منطقه ی نور ایتان مازندران که جنس این دیوار از بلوک سیمانی می باشد و قصد دارم که روی این دیوار از حفاظ های شما نصب کنم .
    ولی نمی دونم چه حفاظی که خیلی سنگین نباشه و زیبایی و امنیت کافی رو داشته باشه به درد دیوار ویلامون می خوره
    منظور از تراکم چی هست و این تراکم رو در یک متر شمرده میشه؟ من در مورد تراکم هر چی خوندم متوجه موضوع نشدم، تراکم هر چه بیستر باشد بهتر است با کمتر؟

    و اينكه به ما بك نفر گفته روي حفاظ هايي كه خيلي متراكم باسن به راحتي پتو ميندازن و از روش رد ميشن
    ايا اين موضوع صحت داره؟
    ممنون ميشم توصييخاتتون رو ارائه بفرماييد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي پاسا
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      عيد رو پيشاپيش به شما تبريك عرض مي كنم
      براي ديوار هايي كه جنس ان ها از بلوك سيماني است يك سري بستر سازي لازم هست شما بايد هر دو متر پروفيل ٤٠ در ٤٠ به اندازه ي سي سانت قرار بديد كه بيست سانتش داخل ديوار قرار بگيره و ده سانتش بيرون ديوار و روي ان رو ملات بريزيد تا كاملا سفت بشه و اماده براي نصب حفاظ هاي روي ديوار بشه
      منظور از تراكم تعداد شاخه هاي اصلي دو دو متر هست كه هر چي اين عدد بيش تر باشه حفاظ ايمن تره و زيبايي بيشتري داره
      براي اطلاعات بيشتر مي تونين با شماره ي شركت تماس بگيريد و از مساوره رايگان بهره مند بشيد
      ممنون از همراهي شما
      شاد باشيد

      پاسخ
  69. سلام ممنونم بابت مطالب خوبی که در اختیار مخاطبتون گذاشتین
    ما روی دیوار خود چندی پیش اقدام به زدن حفاظهای شیشه ای کردیم که کاش نمی کردیم
    هم ظاهر بسیار بدی به ساختمون و‌ دیوارها داده هم اینکه اصلا هیچ کاربردی نداره و دو سه بار دزد به راحتی ازش رد شده
    الان با موافقت همسایه گان میخوایم اون شیشه هارو کلا بزاریم کنار و به جاش از این حفاظ های روی دیوار بزنیم
    ولی نمیدونیم کدوم یکی برای ساختمان ما مناسب است
    هزینه زیاد برایم اهمیتی ندارم
    بیشتر ارجحیت بنده کارایی ان خفاظ می بلسد که ایمن باشد و جلوی عبور و مرور اقای دزد را بگیرد
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي شاعري
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      عيد بر شما پيشاپيش مبارك
      متاسفانه خرده شيشه هايي كه در سال هاي اخير به عنوان حفاظ روي ديوار براي جلوگيري از سرقت نصب مي شود كارايي چنداني ندارند و روش مناسبي براي جلوگيري از سرقت نمي باشد .
      اگر برايتان هزينه مهم نيست بهترين و ايمن ترين خفاظ ما حفاظ ليليوم تراكم سه گل و ارتفاع ١٢٠ سانتي متر و حفاظ ابشاري تراكم چهارده و ارتفاع ١٢٠ و حفاظ شاخ گوزني ارتفاع ١٢٠ با تراكم بيست و پنج مي باشد مه اين سه حفاظ جز ايمن ترين و شكيل ترين حفاظ هاي توليدي ما مي باشد .
      ممنونم از همراهي شما
      براي اطلاعات بيشتر و هماهنگي وقت بازديد رايگان مي توانيد با شركت تماس بگيريد
      موفق و مويد باشيد

      پاسخ
  70. سلام و عرض ادب خدمت شما . ممنون بابت مطالب خوب و مفیدی که در اختیارمون گذاشتین . ببخشید قیمتهای به روز رو از کجا میتونم استعلام بگیرم ؟ برای دریافت قیمت به روز محصولات روی دیوار باید با چه شماره ای تماس بگیرم و یا در کجا پیام بدم ؟و اینکه علت اختلاف قیمت بین شرکتها چیه؟ ممنون میشم در مورد این موارد توضییح بدین و اینکه اگر ما سفارشمونو ثبت کنیم برای اماده سازی و نصب چقدر نیاز مند زمان هستم ؟ تصب چقدر طول می کشه؟
    لازم به ذکره بگم ما برای حیاط پشتیمون حفاظ میخواهیم. و دسترسی بهش یه مقدار سخته . ایا هزینه ی اضافی باید پرداخت کینم؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي شهنام
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      عيد بر شما پيشاپيش مبارك
      براي اطلاع از اخرين قيمت ها و مشتوره رايگان با شماره 02128422360 تماس بگيريد
      علت اختلاف قيمت ها به عوامل مختلفي مانند نمره ميلگرد ، تراكم، ارتفاع ، رنگ مورد استفاده و اينكه از چه متريالي با چه مشخصاتي استفاده مي شود بستگي دارد
      بازديد ما به صورت كاملا رايگان براي تعران و كرج انجام مي شود كه شما مي تونين از اين خدماتي كه شركت گذاشته بهره مند بشيد
      معمولا ساخت حفاظ ها حداقل هفت روز كاري زمان مي بره و نصبش هم بستگي به متراژ كار داره كه معمولا چند ساعت بيش تر زمان نمي بره.
      براي اينكه شرايط پروژه رو بسنحيمً كارشناس خدمت ميزسه و همه ي شرايط رو در نظر مي گيره و سپس براتون پيش فاكتور صادر مي شه
      ممنونم از همراهي شما
      موفق باشيد

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید