حفاظ پنجره + لیست قیمت 28 اسفند 1402

حفاظ پنجره (window protector) برای ایجاد فضایی با نورپردازی طبیعی در طراحی ساختمان از پنجره استفاده می کنیم. پنجره ها علاوه بر ایجاد زیبایی بصری در فضای داخلی و خارجی ساختمان باید داری امنیت نیز باشند به همین سبب از نرده پنجره برای حصول اطمینان و امنیت استفاده می کنیم.

نرده پنجره انواع مختلفی دارد که در زیر به بررسی آنها می پردازیم. برای دریافت لیست قیمت و نحوه محاسبه هزینه نرده پنجره تا آخر مطلب با ما همراه شوید.

قیمت حفاظ پنجره تاریخ 28 اسفند 1402

ردیفشرح خدمات و کالاواحدقیمت واحد (تومان)
1حفاظ پنجره سادهکیلوگرم95
2حفاظ پنجره فرفورژهکیلوگرم
3حفاظ پنجره مدرنکیلوگرم95
4حفاظ پنجره CNCکیلوگرم
5حفاظ پنجره لوکسکیلوگرم
لیست قیمت حفاظ پنجره در تاریخ 28 اسفند 1402

لزوم استفاده از حفاظ پنجره برای امنیت منزل

لزوم استفاده ازحفاظ پنجره جهت امنیت، خصوصا برای واحد های مسکونی یا اداری که در طبقات اول ساختمان یا املاک ویلایی تک طبقه قرار گرفته اند از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است.

بسیار پیش آمده که در ویدیو های مستند سرقت دیده ایم که سارقان چقدر راحت از طریق پنجره وارد منزل شده و هر گونه خطری واحد مورد نظر را تحدید خواهد کرد. وجود حفاظ پنجره می تواند احتمال سرقت را بیش از 70 درصد کاهش دهد.

مدل های مختلف نرده پنجره از نظر جنس

اگر بخواهیم دربادره ی مدل های مختلف نرده پنجره از نظر جنس صحبت کنیم باید بدانیم نرده مورد استفاده برای پنجره که اصطلاحا به آن حفاظ پنجره گفته می شود، در اجناس مختلفی ساخته شده و برای اهداف متفاوتی از جمله امنیت و زیبایی نصب و مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در ادامه به بررسی برخی از این انواع از نظر جنس خواهیم پرداخت. آخرین قیمت در روز 28 اسفند 1402 .

حفاظ پنجره آهنی

حفاظ‌ پنجره آهنی، مقاومت بالایی دارد و قابل تولید در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف می باشد. البته این حفاظ‌ها در شرایط آب و هوایی مختلف، ممکن است رنگ و ظاهر خود را از دست بدهند و زنگ بزنند. به همین دلیل نیازمند مراقبت و توجه همیشگی هستند. در ویلاهای خارج از شهر که پنجره‌های بزرگی دارند، معمولا از این نوع حفاظ استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://b2n.ir/p89563

نرده حفاظ پنجره آهنی

نرده پنجره شبه چوب و وینیل

از پنجره شبه چوب و وینل برای مکانهایی که دارای رطوبت زیاد است استفاده می شود همچنین این حفاظ در برابر آتش مقاوم است البته از عیوب این حفاظ می تواند جذب گرد و غبار را ذکر کرد.

حفاظ پنجره دوجداره استیل

حفاظ پنجره دو جداره استیل رنگ ثابت و غیرقابلی تغییری دارد، به راحتی تغییر رنگ نمی دهد و بسیار با کیفیت است. مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارد. و در هر شرایط آب و هوایی مناسب است. این نرده به طبع قیمت بالاتری دارد.

برای اطلاع از لیست قیمت حفاظ پنجره در تاریخ 28 اسفند 1402 با ما تماس بگیرید.

انواع مدل های حفاظ پنجره

علاوه بر اجناس مختلفی که برای ساخت و استفاده از حفاظ پنجره مورد استفاده قرار می گیرد، نرده‌های آهنی که از بهترین نوع آنهاست دارای انواع مختلفی از نظر مدل و زیبایی هستند.

محفاظ پنجره فرفورژه

محفاظ پنجره فرفورژه با توجه به نوع سلیقه افراد در بسیار از ساختمانها استفاده می شود، مدل های فرفورژه از یک طرف قیمت مناسبی دارند و از طرف دیگر، متنوع و خاصی دارند، علاوه برا این مستحکم هستند و ایمنی بسیار بالایی دارند.

نرده پنجره با جای قرار گیری گلدان (فلاور باکس)

از نرده پنجره فلاور باکس میتوان با توجه به کوچکتر شدن فضای منازل امروزی، و عدم وجود مکان مناسب برای ایجاد یک باغچه کوچک، استفاده نمود.

این مدل حفاظ ها که باعث افزایش زیبایی نمای خارجی ساختمان شده اند در حالت کلی قیمت بسیار مناسبی دارد و مقرون به صرفه است و برای اکثر ساختمانها به کار می رود و بر روی تمام دیوارها قابل نصب است.

میتوانید لیست قیمت نرده پنجره در 28 اسفند 1402 را در جدول ابتدای صفحه مشاهده کنید.

لینک مطلب : https://bit.ly/3nhDnJq

حفاظ پنجره گلدان دار

محافظ پنجره متحرک داخلی

نحوه ی ساخت محافظ پنجره متحرک داخلی به صورتی است که از داخل باز و بسته می شود، و کاربری آن برای پنجره های بزرگ است برای این مورد می توانید از درب آکاردئونی نیز استفاده کنید.

حفاظ پنجره آهنی ساده

حفاظ پنجره آهنی ساده یکی از پرکاربردترین حفاظ ها است که قیمت این نرده هم بسیار مناسب است این محافظ از میلگرد یا قوطی 2*2 ساخته می شود. نحوه قرارگیری نرده پنجره ساده به شکل عمودی و افقی می باشد و امکان خم کردن و ورود وجود ندارد.

نکته حائز اهمیت برای استفاده از این پنجره ها، فاصله بین نرده ها می باشد که باید به شکل قرار بگیرید که قابلیت عبور و مرور نداشته باشد.برای دریافت لیست قیمت حفاظ پنجره 28 اسفند 1402 تماس بگیرید.

لینک : https://cutt.ly/iTz2rkf

حفاظ پنجره ساده

حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره مدرن با توجه به تازگی، ایمنی و اطمینان خاطر به همراه دارد. با توجه به بحث امنیت در منازل و سایر مکانها، می توانیم از نرده پنجره دوجداره استفاده کنیم، هرچه امنیت مکان زندگی ما بیشتر باشد، آرامش خاطر ما هم بیشتر خواهد بود چرا که هر یک از ما به طبع در منازل مسکونی خود، وسایل قیمتی و با ارزشی داریم که در صورت عدم امنیت ممکن است آنها را از دست بدهیم.

با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد در خارج از منزل فعالیت دارند و اکثر اوقات کسی در منزل حضور ندارد، ایمنی و ضد سرقت بودن منزل اهمیت زیادی دارد، به علاوه به کارگیری نرده درطبقات بالاتر، مانع از سقوط افراد و سایر وسایل خواهد شد.

حفاظ پنجره طرح گل

نرده آکاردئونی

نرده آکاردئونی قابلیت باز و بسته شدن دارد و با استفاده از قفل های ایمنی ، امنیت را بیشتر می کند، این محافظ در پنجره های بزرگ کاربرد دارد.

حفاظ رولی

حفاظ های رولی، مانند فرش رول می شوند و برای درب مغازها و پارکینگ ها کاربرد درد.

حفاظ نرده‌ای

حفاظ نرده ای به شکل نرده روی پنجره قرار میگیرد امکان باز و بسته کردن آن وجود ندارد. برای دریافت لیست قیمت 28 اسفند ماه 1402 تماس بگیرید.

حفاظ ابرویی

حفاظ ابرویی به شکل ابرو می باشد و تمام بخش را دربرنمیگیرد، و برای قسمت هایی کاربرد دارد که پهنای زیادی دارد.

https://rb.gy/9aqmvx

عوامل موثر در قیمت نرده پنجره

یکی از عوامل موثر در قیمت نرده پنجره برای محاسبه هزینه حفاظ مود نظراست، محاسبه قیمت نرده پنجره عوامل مختلفی دخیل هستند که آنها را در ادامه مطلب بررسی می کنیم.

طول وعرض پنجره

هرچه ظول و عرض پنجره بزرگتر باشد، قیمت حفاظ پنجره هم افزایش خواهد داشت.

جنس نرده پنجره

جنس نرده پنجره از اهمیت زیادی برخوردار است که هرچه در ساخت نرده پنجره که می تواند میلگرد، قوطی یا فرفورژه باشد، آهن بیشتری استفاده شود وزن محافظ پنجره بیشتر می شود و قیمت آن هم افزوده می شود.

طرح حفاظ پنجره

هرچه طرح حفاظ پنجره بیشتر باشد، و از گل های آهنی سنگین تری استفاده شود، قیمت حفاظ بالاتر می رود و بالعکس هرچه ساده تر باشد قیمت کاهش می یابد.

لازم به ذکر است که پرداخت قیمت و هزینه پنجره به دلیل افزایش ایمنی ارزش دارد بنابراین بهتر است از مواد باکیفیت استفاده شود.

حفاظ پنجره باز شو

هزینه حمل و نقل

هزینه حمل و نقل یکی دیگر از عوامل مورد توجه است ، محافظ های پنجره در کارگاه طراحی می شود سپس مراحل ساخت شروع می شود پس از ساخت نیز به محل مورد نظر فرستاده می شود، برای نصب نرده پنجره به تخریب نیازی نیست همچنین هیچ مزاحمتی برای اطرافیان به وجود نمی آورد.

اما قیمت حمل نرده ها از کارگاه به محل نصب را باید در نظر گرفته، پرداخت این هزینه به عهده مشتری است برای کاهش هزینه های حمل و نقل بهتر است که تمام نزده ها را به یک کارگاه سفارش دهید.

لیست قیمت حفاظ پنجره در تاریخ 28 اسفند 1402 قابل مشاهده است.

http://bit.do/fSzu5-

سوالات متداول

قیمت حفاظ پنجره چقدر است؟

ابعاد و مدل حفاظ روی قیمت حفاظ پنجره تاثیر می گذارد. می توانید برای اطلاع از قیمت های روز با ما تماس بگیرید.

قیمت نرده پنجره چطوری حساب می شود؟

حفاظ پنجره با توجه به مدل انتخابی شما به صورت متر مربع محاسبه می شود.

حفاظ پنجره ساده بهتر است یا نرده پنجره فرفورژه؟

هر دو به یک اندازه امنیت رو برقرار می کنند.

مدت زمان تحویل حفاظ پنجره چقدر است؟

بعد از پیش فاکتور معمولا 7 روز کاری طول می کشد.

10 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ پنجره + لیست قیمت 28 اسفند 1402»

  1. سلام و عرض ادب خواستم بابت حفاظ هایی که برای من حدود یک ماه پیش نصب کردین تشکر کنم من غلامپور هستم که برای ما اومدیذ حفاظ نصب کردیذ برای قسمت پذیرایی ما و همچنین اتاق خواب های ما حفاظ پنجره نصب کردید
    از این حفاظ ها بسیار راضی بودیم همچنین از نوع نصب آنها و اخلاق حرفه‌ای گروه شما خیلی راضی بودم و میخواستم همینجا اعلام رضایت کنم از کار شما
    و باز هم اگر بخواهم سفارش بدم حتما انتخابم شما هستید
    حالا میخواستم برای درب آکاردئونی آپارتمان من از درب آکاردئونی شما استفاده کنم میخواستم ببینم آیا برای تهران کلیه مناطق بازدید به صورت رایگان هست و اینکه چقدر زمان میبره که در آماده بشه و به دستم برسه و آیا هزینه حمل و نصب به چه صورت انجام میشه
    برای ما که از مشتریان قدیمی هستیم آیا برای ما تخفیف لحاظ میشه یا خیر ممنون میشم به من جواب بدین

    پاسخ
  2. سلام خسته نباشید یک ساختمانی دارم که می خوام برای پنجره‌های آن از حفازهای پنجره شما استفاده کنم البته ساختمان در ۵ طبقه احداث شده که می‌خواهم تا طبقه دوم برای اون از حفاظ های پنجره شما استفاده بشه
    حفاظی که پسندیدم جزوه حفاظ های فرفورژه شما بوده می خواستم ببینم اولین اقدام برای ثبت سفارش چیه و من باید با کجا تماس بگیرم که بیان بازدید انجام بدهند و حدودا چقدر طول میکشه از زمانی که من زنگ بزنم و تا بیان برای ما بازدید کنند و همچنین چقدر زمان میبره که حفاظ آماده شده به دست ما برسه حداقل و حداکثر زمان درست کردن حفاظ چقدر هستش ممنون میشم منو راهنمایی کنید روز خوبی داشته باشید خداحافظ

    پاسخ
  3. سلام خسته نباشید
    من یک حفاظ پنجره دارم که در پشت ساختمان قرار گرفته و می خواهم از این حفاظ های ساده شما استفاده کنم که حالت میله‌ای داره میخواستم بدونم آیا شما تولیدکننده این حفاظ ها هستین که به صورت میله‌های زندان می باشد و از چه متریالی درون استفاده می‌کنید آیا امکان داره از پروفیل دو در دو استفاده کنید برای قاب از پروفیل ۴۰ در ۴۰ استفاده کنید و اینکه برای گرفتن وقت بازدید می‌خواهم از کارشناسان شما کمک بگیرم آیا برای تمامی نقاط تهران هم بازدید رایگان هستش منزلمون در شهرک راه آهن قرار داره ممنون میشم اگر شماره ای به من بدین که من تماس بگیرم و آدرس دقیق بگم که کارشناس تون محبت کنند بیان برای ما بازدید را انجام بدهند روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  4. سلام خسته نباشید من دوتا حفاظ پنجره دارم که می‌خواهم از حفاظ های آکاردئونی شما برای جلوی اون استفاده کنم میخواستم منو کمک کنید در این رابطه که آیا حفاظ آکاردئونی برای جلوی پنجره مناسبه و یا همین حفاظ های ثابت تون مناسب است و ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که کدام قیمت‌های مناسب‌تری دارد به درد ما می‌خورد و ابعادی که داریم و یک متر و نیم در یک متر و ۳۰ سانت هستش آیا در این ابعاد حفاظ آکاردئونی ۳ گل یا چهار گل جا می شود یا باید از آن دو گل ها استفاده کنیم ممنون اگر جواب منو بدین که بتونم درست تصمیم بگیرم روزتون بخیر خدانگهدار

    پاسخ
  5. سلام
    خسته نباشيد
    من يه حفاظ پنجره از شما خريداري كردم كه برام در منطقه ي پيروزيدنصب كرديد
    و بعد از من همسايه هامون هم سفارش درب و حفاظ پنجره به شما دادند و ما خيلي از كارتون راضي بوديم
    طرحها بسيار زيبا و كيفيت ساخت بسيار بالا بود
    و جوش ها عم مثل خيلي جاها قلمبه قلمبه نزده بود بيرون و در كل خيلي با سليقه و تميز اجرا شده بود
    من سفارشم رو به صورت انلاين ثبت كرده بودم و از كارتون مطمئن بودم كه بعد از اينكه كارمو تحويل گرفتم بيشتر از اينكه به شما اعتماد مردم خوشحال شدم
    خواستم از تمامي كساني كه در اين مجموعه زحمت مي كشند تشكر كنم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي ده حقي
      اميدوارم حالتون خوب و خوش باشه
      عيد رو به شما پيشاپيش تبريك عرض مي كنم
      بسيار خوش حالم كه از كار مجموعه ي ما راضي بودين
      و ممنونم بابت اعتماد و خريد شما به مجموعه ي ما
      حفاظ پنجره هايي كه ذراي منزل شما نصب كرديم از نوع حفاظ پنجره ي فرفورژه بود
      به دليل اينكه از جوش co2 استفاده ميشه در مركز ما
      در نهايت كار بسيار تميز و بدون جاي جوشي به مشتري تحويل داده مي شه
      ممنونم كه ما رو به همسايه هاي خودتون معرفي كرديد و حامي ما بوديد
      روزتون بخير و شادي
      موفق و پيروز باشيد

      پاسخ
  6. سلام روزتون عالی
    من ساختمانی در منطقه ی جنت اباد شمالی ساختم که الان تو مراحل اخر و تحویل پروژه عستم
    نیازمند ۴۲ عدد حفاظ پنجره هستم که از طرحهای فر فورژه تون پسند کردم و اول گفتم ببینم زمان تحویل برای این تعداد چند روز کاری هست؟ ایا این تعداد رو‌ هم در هفت روز کاری میتونین انجام بدین و قبل عید به ما تحویل بدین یا نهایتا تا پانزدهم فروردین ماه سال بعد .
    و سوال دیگه اینکه هر مترشون چند کیلو اهن استفاده شده؟ قیمت به صورت وزنی عست یا متر مربع؟ رنگهایی که استفاده میشه واقعا کوره ایه

    پاسخ
    • سلام خدمت شما جناب اقاي جلالي عزيز
      اميدوارم حالتون خوب و خوش باشه
      عيد رو هم پيشاپيش به شما تبريك عرض مي كنم
      معمولا وزن هايي كه براي حفاظ هاي پنجره ي فرفورژه هستند متغيرند و با توجه به مدلي كه انتخاب مي كنيد وزنشون در هر متر متفاوت است
      براي اطلاع دقيق از وزن طرح انتخابي با شماره ي شركت تماس بگيريد و براي شماره ي واتس اپ يا تلگرام طرح هاي خود را ارسال كنين تا همكارانم در قسمت فني براي شما وزن رو محاسبه كنند
      براي چهل و دو عدد حفاظ پنجره حدودا سي روز كاري زمان لازمه كه بهتون تحويل بديم
      قيمت حفاظ ها به صورت متري هست ولي وزن ان ها كاملا مشخص است و در اخر با باسكول وزن مي شود
      ممنونم از همراهي شما
      روزتون بخير

      پاسخ
  7. سلام خدمت شما . من سوالی داشتم از شما. من طبقه اول یک ساختمان 6 طبقه ساکنم . و متاسفانه رفت و امد در ساختمان بسیار زیاد است . احتیاج به حفاظ پنجره و چند عدد جا گلدانی متصل به خفاظ پنجره با قطر های مختلف دارم که رو به داخل خانه باشد . ارتفاغ ما حدودا 7 متر می باشد ؟ایا برای نصب نیاز به داربست است؟ یا با نردبان قابل انجام است؟ و اینکه اگر نیاز به داربست باشد هماهنگی داربست با چه کسی است ؟ و هزینه ی ان چقدر می باشد ؟ برای مشاوره و اندازه گیری با چه شماره ای تماس بگیرم؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي شهابي عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      عيد رو پيشاپيش به شما تبريك عرض مي كنم
      بله امكان نصب حفاظ پنجره با جاي گلدان وجود دارد ولي براي ارتفاع هفت متر نياز به داربست هست كه هماهنگي داربست توسط شركت انجام مي شود و البته خودتون هم مي تونين داربست رو هماهنگ بفرماييد
      با نردبان امكان نصب در ارتفاع هفت متر وود نرادر
      البته بايد كارشناسمون بيان و سرايط پروژه رو بسنجن
      اگر بشه از داخل منزل حفاظ رو نصب كرد نيازي به داربست وجود ندارد
      بازديد براي تهران و كرج به صورت رايگان انجام مي شود
      و شما مي توانيد با شماره ي شركت تماس گزفته و وقت بازديد هماهنگ كنين
      دو اخر ممنونم از همراهي شما
      روزتون بهير
      سال خوبي پيش رو داشته باشيد

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید