قیمت حفاظ درب آکاردئونی دی ماه 1400

اگر به دنبال قیمت حفاظ درب آکاردئونی هستید باید به شما این خبر خوش را بدهیم که در این صفحه جدولی از به روز ترین مبلغ های سال را برای شما عزیزان تهیه کرده و در اختیارتان قرار داده ایم تا بتوانید بدون نیاز به تماس تلفنی یا ارتباط در واتسپ و پیام رسان های دیگر قیمت هر متر درب آکاردئونی را به راحتی بدست آورید.

ردیفشرح کالا و خدماتقیمت هر متر مربع
1درب آکاردئونی طرح دو گل898 هزار تومان
2درب آکاردئونی طرح سه گل978 هزار تومان
3درب آکاردئونی طرح چهار گل1227 هزار تومان
4درب آکاردئونی طرح تسمه دوبل1309  هزار تومان
5قفل مخفی درب آکاردئونی گیرا277 هزار تومان

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق تر یا هر سوآلی که در ذهنتان پیش آمده میتوانید دکمه زیر را لمس کرده و با همکاران بخش پشتیبانی فنی تماس برقرار نمایید. یا اینکه وارد گزینه چت آنلاین که در بخش پایینی سمت راست همین صفحه قرار دارد با همکاران فروش ما در ارتباط باشید.

این پیام ها نهایتا ظرف 5 دقیقه پاسخ داده خواهند شد. یا اینکه میتوانید شماره تماس خود را در این بخش قرار داده و منتظر بمانید تا واحد فروش کمتر از 15 دقیقه بعد با شما تماس حاصل نمایند.

عوامل موثر در قیمت حفاظ آکاردئونی

عوامل متنوعی هستند که موثر در قیمت حفاظ آکاردئونی خواهند بود که در این بخش برخی از مهمترین این موارد را به شما توضیح داده ایم.

قیمت درب آکاردئونی
  • ضخامت تسمه : ضخامت تسمه یا نرده های میانی درب ریلی آهنی میتواند به انتخاب مشتری باشد که هرچقدر این ضخامت بیشتر باشد امنیت آن نرده نیز بالاتر خواهد بود. بعلاوه دوبل بودن تسمه نیز این امنیت را دو برابر میکند.
  • مدل حفاظ : حفاظ آکاردئونی به چند مدل و نوع مختلف از جمله دو گل الی 5 لوزی و همچنین مدل هایی مثل ایتالیایی، سلطنتی و ساده تقسیم میشوند. تسمه ها نیز دارای مدل هستن مانند نرده های پیچ شکلاتی یا دو و سه خم.
  • نوع رنگ درب : رنگی که برای درب آکاردئونی استفاده میشود به دلیل اینکه بیشتر مقابل چشم افراد و میهمانان قرار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است. دو نوع رنگ کوره ای یا الکترواستاتیک و رنگ روغنی در مورد استفاده خواهد بود.

هر یک از این عوامل به تنهایی میتوانند قیمت حفاظ درب آکاردئونی را تا حد قابل توجهی جابجا نمایند. پس در انتخاب خود خیلی دقت نمایید.

قیمت درب آکاردئونی آپارتمان چطور محاسبه میشود

قیمت درب آکاردئونی آپارتمان ها از این جهت میتواند دارای اهمیت و ویژگی خاص باشد که با دربی که قرار است برای خانه های ویلایی یا ورودی پارکینگ ها نصب شود هم از نظر ابعاد و هم از نظر میزان امنیت و استقامت دارای تفاوت هایی است.

قطعا امنیتی که برای ورودی واحد های آپارتمان لزم است برای نقاط دیگر خانه در آن حد لازم نیست پس باید اگر برای ورودی پارکینگ و واحد آپارتمانی قصد نصب این نوع حفاظ را دارید، امنیت ورودی آپارتمان را تا حد زیادی ارتقا ببخشید.

منبع : https://ahan.pro/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a2%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a6%d9%88%d9%86%db%8c-2/

دیدگاهتان را بنویسید