قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی

وقتی میگوییم قیمت هر متر درب آکاردئونی منظورمان دقیقا این است که قیمت این حفاظ ها به ازای هر متر مربع محاسبه خواهد شد. البته برخی عوامل و شرایط هستند که در افزایش یا کاهش قیمت درب تاثیرگذار هستند.

قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی

در ادامه لیستی از برخی انواع درب های آکاردئونی که بصورت متراژی محاسبه شده اند را قرار داده ایم.

همچنین برای مشاهده لیست کامل قیمت میتوانید وارد سایتی شوید که لینک آن در متن مشخص شده است.

ردیفشرح خدمات و کالاقیمت هر متر مربع
1حفاظ آکاردئونی طرح دو گل892 هزار تومان
2درب آکاردئونی طرح سه گل977 هزار تومان
3حفاظ آکاردئونی طرح چهار گل1240 هزار تومان
4درب آکاردئونی طرح تسمه دوبل1285 هزار تومان

هزینه خدمات اضافی درب آکاردئونی

چنانچه شما خدمات اضافی بر روی درب بخواهید هزینه جداگانه ای از قیمت هر متر درب آکاردئونی خواهد داشت که بطور مثال میتوانیم به هزینه شاسی کشی اضافه اشاره کنیم که هر بار انجام این خدمت حدود 115 هزار تومان خواهد شد. همچنین مخفی بودن پرچ حفاظ ها 130 هزار تومان هزینه دربر خواهد داشت.

دربهای آکاردئونی به خودی خود یک دستگیره دارند اما در صورتی که نیاز به دستگیره دوم داشته باشید باید برای هر دستگیره 20 هزار تومان پرداخت نمایید. یک جفت حلقه اضافی برای قفل ها نیز 15 هزار تومان خواهد شد.

در نهایت باید این نکات را بدانید که قیمت هر تولید کننده با تولید کننده دیگر متفاوت خواهد بود. شاید شما با کارگاه های نجاری خیلی ارزان تر و کمتر از این هزینه به نتیجه برسید اما کیفیت و گارانتی که از یک شرکت رسمی تایید شده دریافت میکنید را قطعا نخواهد داشت. پس با مشورت کامل و خوب میتوانید بهترین انتخاب را داشته و حفاظی ایمن را برای واحد مسکونی یا اداری خود تهیه و نصب خوب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید